Menstruatiepijn (6 meningen)

17-11-2019 | Vrouw | 20
Menstruatiepijn
Last van veel bloedverlies tijdens menstruatie. Medicijn werkt wisselend, soms stopt het bloeden helemaal en soms lijkt het bijna niet te werken of minimaal te werken. Verder zijn de pillen makkelijk in te nemen. Geen last van bijwerkingen!

18-06-2018 | Vrouw | 52
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Was de nacht van vrijdag op zaterdag erg ongesteld. Toen ik s' ochtends op stond ging het mis. Er kwam een complete vloedgolf bloed naar buiten. Hier op naar artsendienst gebeld alwaar ik deze medicijnen kreeg voorgeschreven. Het helpt erg goed.

11-05-2018 | Man | 51
Tekort aan bloedplaatjes
Nadat mijn knie 7x was volgelopen met bloed door de hematoloog de medicijnen voorgeschreven gekregen. de eerste paar dagen 3x p/d 1 tablet. Helaas een paar dagen later liep de knie weer vol en dus de medicatie verhoogd naar 3x p/d 2 tabletten. Tevens ook de 1e paar dagen het medicijn Octostim gebruikt. Na inname werd ik per dag steeds misselijker tot dat ik zo misselijk [lees meer...]werd dat ik even gestopt ben. tevens kreeg ik steeds meer last van kramp in elke spier die ik maar even aanspande. (maakt niet uit waar die zat). De knie is in ieder geval daarna niet meer volgelopen.

21-10-2014 | Vrouw | 50
Bloedstolsels
Meerdere jaren hebben huisarts en gynaecoloog mij cyclokapron voorgeschreven om daarmee mijn menstruatie te stoppen. Dit middel had echter vooral een trage uitwerking. Met als gevolg: verdere daling van mijn hb en een nog slechtere conditie. In oktober 2014 kwam ik met dezelfde klachten bij de huisartsenpost en in het ziekenhuis terecht. Ik kreeg nu voor de allereerste ke[lees meer...]er Primolut voorgeschreven. Het resultaat: onmiddellijk stoppen van het heftige vloeien!!! Wie herkent mijn verhaal??

27-12-2012 | Vrouw | 57
Bloedingen
Weinig bijwerkingen, maar wel spierkramp en af en toe spijsverteringsproblemen. Het middel werkt vrij goed.

01-09-2012 | Vrouw | 43
tranexaminezuur
Echt een wondermiddel! Menstruatie 2 dagen korter en het allerbelangrijkste: het ernstige bloedverlies -inclusief grote stolsels- met ca. 50% verminderd. Een hele verbetering na een situatie met ieder uur doorlekken (zelfs met dubbele bescherming) en altijd bloedarmoede ! Ik reageer slecht op hormonen zoals in de pil etc, maar dit is een hormoonvrij medicijn.

28-10-2011 | Vrouw | 47
Zware menstruaties
na een spiraal en pil geprobeerd te hebben, lijkt dit voor mij de ideale oplossing. Alleen te slikken op de heftigste dagen en voel mij dan stukken beter dan voorheen. Kan weer gaan en staan waar ik wil, zonder stress over doorlekken, ieder uur naar een wc, geen slap gevoel meer. Waarom heeft de gyn. dit niet eerder voorgeschreven????

17-09-2010 | Vrouw

Zwaar bloedverlies
geweldig naar 2 dagen bloedverlies minder. was weer een ander mens

11-11-2008 | Vrouw
Hevige menstruatie
De eerste 4 dagen hevige bloedingen en veel last van onderrug. De bloedingen zijn vele malen minder tijdens menstruatie. Voorgeschreven door Gyn. Geen hormonen geen spiraaltje en geen pil. Ideaal! Ik ben van rugpijnen af en geen letterlijke bloedbaden meer in bed en durf weer de deur uit zonder ongelukjes.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum