Ervaringen met Euthyrox

levothyroxine

Trage schildklier (274 meningen)
Ziekte van Hashimoto (37 meningen)
Schildklier verwijderd (28 meningen)
Snel werkende schildklier (18 meningen)
Ziekte van Graves (8 meningen)

05-11-2023 | Vrouw | 54
Snel werkende schildklier
Sinds ik 5 geleden heb opgebouwd van 75 naar 100 erg veel vervelende bijwerkingen. Vooral sons wel 5 keer per dag diaree. Veel hoofdpijn. Misselijk

27-10-2023 | Vrouw | 42
levothyroxine (150ug)
Trage schildklier
Na de eerste zwangerschap was en nog niks aan de hand. Bij mijn tweede zwangerschap had ik tijdelijk een te snel werkende schildklier omdat ik afviel en mijn streefgewicht haalde terwijl ik een kindje droeg. Na de zwangerschap kwam ik enorm aan en kreeg ik depressieve gevoelens. Toen heb ik thyrax gekregen en ging het stukken beter. Bij switch naar euthyrox weer klachten z[lees meer...]oals moe en spierpijn hoofdpijn dosering zoekende. Nu na 2 jaar 137 mg weer naar 150 omdat hij weer vertraagd is en zeer moe en vatbaar door hele lage weerstand waardoor ik alles meepak zoals longontsteking.Maar ook vergeetachtig, niet uit woorden komen,hoofdpijn, spierpijn in armen en benen , opgezwollen gezicht, aankomen. Dus heb toch wel echt het medicijn nodig om te blijven functioneren. Zonder een goede instelling vd schildklier functioneer ik helemaal niet. Of de bijwerkingen nou zijn van het medicijn of gewoon van een te traag werkende schildklier is maar de vraag.

03-05-2023 | Vrouw | 60
levothyroxine (25ug)
Trage schildklier
Voor het eerst 2 weken geslikt, en dat waren ook de laatste. (laagste dosering 25 om op te bouwen) Veranderde in een soort van zombie. De medicijnen lijken wel erger dan de kwaal!

08-02-2023 | Vrouw | 60
Trage schildklier
Ik heb een aantal jaren euthyrox 50mg geslikt,maar dat was op een gegeven moment niet meer voldoende ,nu moest ik ophogen naar 62.5mg dat doe ik nu 4 weken maar merk nog niks heb nog steeds veel klachten ,wat een troep is dat maarja moet doorzetten zeggen ze. Heeft hier ook iemand last van Groetjes Ria

27-01-2023 | Vrouw | 74
Trage schildklier
Ik heb ook erge maagklachten sinds september. Arts heeft deze link niet gelegd en ik ook niet.

30-11-2022 | Vrouw | 39
levothyroxine (12,5ug)
Trage schildklier
Ik heb gebruik sinds kort dit medicijn dus ik kan het nog niet goed beoordelen alleen voel ik wel wat spierpijn vooral bij mijn borst hopelijk blijft het hierbij, Ik slik gelukkig maar 12,5 per dag . Vanwege meerdere autoimuuns waaronder een onsteking aan mijn schildklier (thyreoïditis)

26-09-2022 | Vrouw | 43
levothyroxine (137ug)
Trage schildklier
Temperatuur regulatie veel beter, soms opvliegers ondanks goede bloedwaarden. Gewicht blijft ongewijzigd.

13-07-2022 | Vrouw | 40
Schildklier verwijderd
Ik neem Euthyrox reeds 10 jaar en heb sinds een jaar of twee extreme last van mijn maag . Zijn er aan andere alternatieven dan Euthyrox. Indien ja, hoor ik het graag!

16-06-2022 | Man | 38
levothyroxine (175ug)
Ziekte van Graves
Op mijn 30e ziekte van Graves geconstateerd als hoofdprijs ook de oogziekte erbij. (Erfenis van moeders). Op mijn 35e totale schildklier verwijdering ondergaan. Van meet af aan heb ik Euthyrax gehad. Totaal geen bijwerkingen ook niet toen ik in 2019 overstapte naar de nieuwe formule.

06-06-2022 | Vrouw | 46
levothyroxine (125ug)

29-05-2022 | Vrouw | 21
Ziekte van Hashimoto
Sinds dosis is verhoogd enkel af en toe migraine bij het stoppen van de pil.

20-05-2022 | Vrouw | 56
levothyroxine (125mg)
Schildklier verwijderd
Halve schildklier verwijderd ivm struma., daarom gebruik van Euthyrox. Gebruik nu 125 mc. Momenteel gaat het goed met deze dosis en anders weer ophogen of verlagen.

24-03-2022 | Vrouw | 74
levothyroxine (25ug)
Trage schildklier
veek koude hebben alsook hier en daar pijn ene dag hier andere dag daar alsmaar verschillend ook als ik moet plassen voel ik het niet alleen door buikpijn dan weet ik het maar

18-03-2022 | Vrouw | 51
levothyroxine (88ug)
Trage schildklier
Halve schildklier weg na diagnose kanker

06-03-2022 | Vrouw | 74
levothyroxine (25mg)
Trage schildklier
neem nu 16 dagen dit medicijn na 1 week moeheid mijn lichaam doet op verschillende plaatsen pijn het lijkt wel vuur in mijn lijf moet ik stoppen ? voor dat ik dit medicijn nam leken men armen en men nek zwaar moe kon zelfs mijn breinaalden niet opnemen van moeitte

12-12-2021 | Vrouw | 50
levothyroxine (88ug)
Trage schildklier
Nog 1 schildklier na diagnose . Afstellen duurt nu 8 maanden. Nog heb ik het idee dat ik niet verder ben dan dat ik begon. Vooralsnog merk ik geen zichtbaar resultaat.