ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-07-2017

Trage schildklier

Was door onbeschofte tekorten van de thyrax producent genoodzaakt om eurhyrox te gaan gebruiken. Heb ongeveer een jaar nodig gehad om een redelijke juiste dosering te vinden. Nog steeds geen dosering waarop ik me goed voel. Gebruik op dit moment 131,25 microgram per dag. 125 microgram geeft een zombiegevoel (Zo lusteloos dat het leven niet meer hoeft) 137,5 geeft zoveel tr[lees meer...]illingen en hoofdpijn dat het zeer pijnlijk en onprettig wordt.
17-07-2017

Trage schildklier

Sinds november 2015 weet ik dat ik een te trage schildklier heb. Had eerst thyrax. Hiervan ging mijn hart op hol, werd mijn duizeligheid nog erger en sliep ik nog meer dan voorheen. Daarna overgestapt naar de euthyrox.... wondermiddel!! Sindsdien weinig van de bijwerkingen gemerkt. Ik heb wel haaruitval, sneller moe en ben gewoon vergeetachtig. Sinds dat ik dit medicijn [lees meer...]slik is er een wereld voor mij open gegaan.. kan weer ravotten met mijn kids, kan langer werken, zie de klok van 11 uur, ga ik socialiseren en natuurlijk rij ik auto!!
08-07-2017

Trage schildklier

Ik gebruik Euthyrox 100 mcg 6x per week en sla 1 dag over (werkt voor mij het beste om stabiel te blijven) en heb geen bijwerkingen. Voel me prima.
21-06-2017

Schildklier verwijderd

Schildklier verwijderd. De bloedwaarden zijn goed. Ben geen prater dus vraag ook niet veel aan de specialist. Klap helemaal dicht. Bijwerkingen ...krijgt steeds antwoord gaat hartstikke goed, maar voel me niet goed, kom het huis niet uit , litteken doet zeer, stembanden geraakt? Krakende stem en nog steeds na een maand?
06-06-2017

Trage schildklier

Voorheen gebruikte ik Thyrax 100 ug. 1 dd 1 tabl. Ook daar was ik niet blij mee. Net het gevoel van Botox in mijn hoofd gespoten. Ook de rode vlekken rond de hals, wel minder hevig. Moe, slaapstoornis. Hartkrampen.
31-05-2017

Schildklier verwijderd

In 1998 is mijn schildklier verwijderd en sindsdien heb ik steeds problemen. Sinds 4 jaar heb ik nu Armour als aanvulling op de Euthyrox (150 mcgr) en dit heeft veel verbetering gegeven, maar helaas is en blijft het een vervanging van het 'echte' schildklier hormoon. Nu ben ik in de overgang gegaan en heb ik naast de spierpijn, vermoeidheid honger en lusteloosheid die er[lees meer...]ger zijn geworden, ook nog eens last gekregen van stemmingswisselingen en opvliegers (en niet zo'n klein beetje!!). Het medicijn heeft in mijn leven behoorlijk invloed, waardoor ik een heleboel dingen die ik graag zou doen, niet doe.
21-05-2017

Trage schildklier

Ga NOOIT meer dit medicijn slikken. Herken alle verhalen. Ook ik heb alle bijwerkingen gehad. Depressief en erg vergeetachtig, vreselijk. Had ook een zeer kort lontje, dit komt omdat ik altijd moe was. Vreselijke dromen en achterdochtig, iedereen zei je bent veranderd. Het was een jaar lang overleven. Nu eindelijk weer een goed medicijn Levothyroxine en ook de Thyrax is we[lees meer...]er terug. Dus ik zeg: mensen stoppen met dit vergif!!!!
21-05-2017

Schildklier verwijderd

Wegens een gezwel in mijn schildklier geheel verwijderd. Omdat Thyrax uit de handel ging overgegaan op Euthyrox 112 microgram tabletten. Ook 1 tablet per dag. Ben over Euthyrox 112 zeer tevreden. Heb geen enkel verschil met Thyrax gemerkt.
Pagina 1 van 7

Mirena (1983) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!