ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

06-09-2017

Acne/puistjes

Heftige kuur, maar voor iedereen weer anders in persoonlijke ervaringen. Ook veelal overeenkomsten & zeker niet simpel. Mijn bijwerkingen: 1e periode 6 maanden . vermoeidheid, rugklachten, uitdroging, droge mond. 2e periode 7 maanden vermoeidheid, uitdroging, bloedneuzen, droge huid, droge mond. Iets heftiger. Als je eraan begint, geef niet op. Go 4 it! Denk aan het beh[lees meer...]alen van je eigen succes. Zeker met positief resultaat...
27-08-2017

Acne/puistjes

Ik gebruik dit nu 2.5 week. En ik zie al langzaam verschil. Wel nu 3 onderhuidse ontstekingen erbij gekregen, maar ik merk dat dit snel weer weg trekt. Tot nu toe zijn de bijwerkingen goed te doen. Schilfers hoofdhuid wat veel jeukt, velletjes naast mijn neus, velletjes op de kin, snel wondjes, droge lippen maar niet extreem. Maar ik denk dat ik na 2.5 week ook nog niet v[lees meer...]eel kan vertellen. Tot nu toe bevalt het mij goed!
26-08-2017

Acne/puistjes

ik ben het beginnen gebruiken want niets anders hielp. in het begin had ik schrik voor de bijwerkingen maar al bij al vielen ze goed mee. alleen vaak hoofdpijn en droge lippen en in het begin was mijn huid nog slechter dan ervoor maar daarna is het zo goed geworden.
22-08-2017

Acne/puistjes

Persoonlijk had ik niet echt acné. Ik had last van kleine onderhuidse bultjes waar ik vanaf wilde. Differin en antibiotica hielpen hier niet tegen dus kreeg ik isothetrine voorgeschreven. Ik was eerst heel bang voor de bijwerkingen, maar al met al viel het hartstikke mee. Ik ben nu een maand bezig en bijna mijn hele gezicht is weer egaal en schoon. Een geweldig middel dit.
22-08-2017

Acne/puistjes

Ik gebruik dit medicijn nu precies 3 maanden. De eerste maand was niet altijd makkelijk, omdat mijn huid ontzettend uitdroogde en de acne niet meteen minder werd (ook niet erger overigens! Maar het was door de droogheid absoluut niet meer te verbergen met makeup..), maar daarna kwam snel verbetering. 2 weken geleden had ik mijn laatste 'break-out' die echt al enorm in het [lees meer...]niet viel bij wat ik in het verleden had, en nu kan ik eindelijk echt zeggen dat ik acne vrij ben :) Ik kan het nog steeds bijna niet geloven, na 5 jaar (mijn acne begon toen ik 12 was). De bijwerkingen zijn niet de minste: Je droogt volledig uit, hevige spierpijn, rugpijn, snel blauwe plekken, wondjes, etc. Maar het is het mij zeker waard. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet een paar jaar geleden al naar de dokter ben gestapt.
16-08-2017

Acne/puistjes

Dit is echt een wondermiddel, al raad ik hem niet aan voor fanatieke sporters.
11-08-2017

Acne/puistjes

Ik heb 2 kuren gebruikt en beide keren heel tevreden. Tuurlijk zijn er bijwerkingen maar in mijn ogen goed te doen. De eerste kuur is 8 jaar geleden en na geboorte van 2 kindjes net n tweede kuur afgerond. Het resultaat is super , mocht het nodig zijn zonder twijfel doe ik het zo weer.
09-08-2017

Acne/puistjes

voor de tweede maal, gebruik ik nu roacutane. De eerste keer is nu ruim drie jaar terug. Toen 13 maanden, 10 mg per dag gebruikt. maar na enige tijd kreeg ik toch weer last van onderhuidse ontstekingen in mijn gezicht (best heftig). Uiteindelijk terug naar een andere dermatoloog. Die zei dat ik een te lage dosering had gekregen. Dus weer opnieuw deze, in mijn ogen, best we[lees meer...]l zware medicijnen gaan gebruiken. De onderhuidse ontstekingen verdwijnen vrij snel, maar de bijwerkingen komen even zo snel mee naar voren. veel last van een droge huid, wat veel jeuk veroorzaakt, met name mijn oorschelpen, mijn scheenbenen, die ik bij tijd en wijle dan ook helemaal kapot krap.... ook lijkt het wel of mijn huid geen vocht meer op kan nemen. Als ik zweet, dan blijft het gewoon op mijn huid liggen. Ook met douchen heb ik net het gevoel of het water zo langs mijn lichaam sijpelt. mijn haaraanzet is ook veel droger. 1 Voordeel, ik hoef mijn haar niet zo vaak te wassen. Ondanks alle bijwerkingen, wil ik deze keer doorzetten, ondanks de hoge dosering. Ik moet nu nog drie maanden verder en daarna zien we weer. Als de dermatoloog niet tevreden is, zal ik misschien nog langer door moeten. Ik hoop dat het deze keer beter slaagt dan de vorige keer. Ik heb nl al zoveel geprobeerd de afgelopen 15 a 20 jaar.
Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!