ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
14-02-2019

Keelpijn

maandag, dinsdag heb ik heelveel slijm weg gehaald. Ik kon niet opstaan uit me bed van de pijn dus besloot dan op woensdag naar de dokter te gaan. De dokter schreef mij amoxicilline clavulaanzuur voor. bij de eerste tablet merkte ik al veranderingen, maar heel de dag door vvoede ik trillingen in mijn lichaam. Volgende morgen sta ik op en voelde me misselijkheid en had de n[lees meer...]ijging over te geven dus heb ik eerst gegeten en dan de medicijn in genomen en nog geen 30 sec en begon over te geven misselijkheid dus, duizeligheid en werdt zwak. Dus ben onmiddelijk hiermeer gestopt. misschien werkt het bij mij anders en bij iemand anders weer anders.
14-01-2019

Amoxicilline / Clavulaanzuur (amoxicilline / clavulaanzuur)

Vreslijk middel. Ging al over mijn nek als ik het potje open deed. Rook zwaar naar schimmel en kreeg er vreselijk diaree van en huiduitslag. Moest het een week voor en na mijn operatie slikken maar ben er kort na mijn operatie mee gestopt. Gelukkig is alles goed gegaan...
10-01-2019

Amoxicilline / Clavulaanzuur (amoxicilline / clavulaanzuur)

Ik ben door een kalfje gebeten in mijn vinger. Preventief kreeg ik deze kuur. Bij mij pakte dat wonderwel goed uit op een heel ander gebied. Ik heb al jaren vervelende prikkelbare maag-darmklachten en tijdens de kuur verdwenen die volledig, dus precies het omgekeerde van wat ik had verwacht. Ik ben zeer verbaasd en heb geen verklaring hiervoor. Ik vraag mij af of ik dit mo[lees meer...]et bespreken met de huisarts.
19-11-2018

Ontsteking (mond)

Redelijk effectief dus het kortdurende ongemak (7 dagen) van de bijwerkingen valt hierbij in het niet. De diarree/maagklachten kunnen grotendeels voorkomen worden door de antibiotica echt in te nemen voor de maaltijd.
24-10-2018

Kaakontsteking

Tintelingen en zeer vermoeid gevoel in de armen en benen, nare hoofdpijn. Oorsuizen. tintelende tong. onaangenaam gevoel over het hele lichaam,
28-09-2018

Bacteriële infectie

Allerlei vieze bacteriele infecties dankzij onkundige huisarts en ondersteuning, assistenten, zorgpersoneel en omgeving na verhuizing door gedwongen opname GGZ waar de patienten en personeel erg onhygienisch waren ook in gedrag en uitspraken. Luchtwegen infecties, huidinfecties, maag-, darm infecties met zwakke weerstand en pijnklachten verhuisde in had aantal ingrepen en[lees meer...] medische onderzoeken moeten ondergaan ivm auto immuumziekte en ben zieker geworden dankzij zorg, hulp en de dwangeis van omgeving en artsen in huisartsenpraktijken erheen te gaan. Erg beangstigend ook, die bijwerkingen en de gevolgen, pijn en andere schade naast de onwil medische hulp te verlenen bij ernstige klachten op lichamelijk gebied vanaf eerste moment
20-08-2018

Longontsteking

Na twee dagen heftig braken etc de huisarts om een andere antibiotica gevraagd. Deze constateerde echter een schockachtige toestand- Ziekenhuisopname vereist.
14-08-2018

Blaasontsteking

Liep al 3 weken met een blaasontsteking, zonder uitslag in de urine. Na afwachten toch maar antiobiotica gekregen van de dokter en na 1-2 dagen merkte ik dat het minder werd, en na de 4e dag was het zo goed als weg.
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!