This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

24-05-2015
Vrouw, 41 jaar

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Mijn huisdokter heef me nu wellbutrin 150 voor geschreven in de plaats van Sipralexa 10 mg. Ik weet niet wat ik er mag van verwachten? Wie kan me helpen? MVG bianca
21-05-2015
Vrouw, 38 jaar

ADD

Minder chaos in mijn hoofd
30-04-2015
Vrouw, 28 jaar

Chronische depressie

Ik gebruik Wellbutrin XR 300mg nu ruim 2 jaar en ben tevreden. Ik heb meer energie en zin om dingen te ondernemen. Wel heb ik regelmatig last van hoofdpijn en ben ik nog chaotischer geworden dan ik al was.
29-04-2015
Vrouw, 27 jaar

28-04-2015
Vrouw, 44 jaar

Wellbutrin XR (bupropion)

hallo, Ik neem ruim twee jaar dit medicijn, aanvankelijk hielp het me en was ik er zeer tevreden over. de nevenwerkingen stapelden zich echter op zonder dat ik me er echt bewust van was. tot ik besloot de bijsluiter en de gegevens op internet eens te bekijken, ik was verbaasd wat ik zag want praktisch elke nevenwerking heb ik last van en meest nog deze die blijkbaar minder[lees meer...] voorkomen, hoewel dit waarschijnlijk ook relatief is. Ik probeer er nu mee te stoppen hetgeen ook geen sinecure is!! maar het is me ten sterkste aangeraden gezien mijn maag en darmklachten en nu ook nog mijn nieren die protesteren. ik raad het niemand aan! het is het begin van een nieuwe lijdensweg en je merkt de impact pas na geruime tijd!
26-04-2015
Vrouw, 44 jaar

Wellbutrin XR (bupropion)

Fantastisch middel, eindelijk niet meer groeien maar Afvallen. Veel energie. 1 hele vervelende bijwerking en dat is oorsuizen. Deze wordt helaas steeds heftiger. Maar dat is nog geen reden om te stoppen.
18-04-2015
Vrouw, 51 jaar

Wellbutrin XR (bupropion)

Voor mij echt een wondermiddel tegen depressie. Ik heb wel echt moeten doorzetten, pas goed resultaat na 2 maanden. Je moet het wel de tijd geven om te werken. Ik ben weer opgewekt en heb meer energie. Doorslapen is wel eens lastig, verder droge mond. Niet aangekomen in gewicht gelukkig en geen libidoverlies. Voorheen Citalopram gehad en Mirtazapine. Door de 1 kwam ik [lees meer...]niet meer van de bank af, door vreetkicks door de ander was ik 20 kilo aangekomen. Voor mij is er geen betere, met zo weinig bijwerkingen. Oh, ik neem maar 150 mGr en dan in de ochtend. Het valt me op hoe snel mensen overgaan op 300 Mg en hoeveel mensen er na korte tijd al mee stoppen.
15-04-2015
Vrouw, 35 jaar

ADD

Hele heftige bijwerkingen! Ik ben wellbutrin gaan slikken, omdat ik te heftig reageerde op dexamfetamine. Van die mocht ik 7, maar bij 2 in de ochtend stuiterde ik de hele nacht door. De eerste 2 weken nam ik 1 wellbutrin voor het slapen. Ik sliep dieper, maar als ik midden in de nacht wakker werd, lag ik lang wakker. Mijn humeur overdag werd anders. Meer down, depressi[lees meer...]ef, zombie. 2 dagen geleden in overleg de dosis verdubbeld naar 300 mg. Beide nachten moeilijk in slaap komen en wakker geworden en enorm chagrijning en kwaad. Dat bouwde zeker een uur lang zo erg op dat ik echt furieus was. En dan nergens om. Dan zat ik in mijn hoofd te malen over wat er zou kunnen gebeuren als iemand iets zou zeggen en hoe ik dan zou reageren, wat die ander zou zeggen en dan werd ik bozer en bozer. Ik ben zeker 2 of 3 uur lang klaarwakker geweest en zo verschrikkelijk boos, dat ik mezelf niet vertrouw. Ik durf eigenlijk niet bij mijn vriend te slapen, maar ook niet alleen thuis, omdat ik bang ben dat ik flip tegenover mijn huisdieren, vriend of vreemden. Mijn hulpverlener kan ik niet bereiken, dus ik ga eerst maar weer een lagere dosering nemen en hopen dat het dan minder erg is. Ik vind het echt vreselijk! Bij de info staat dat het zeer zelden voorkomt: Stemmingsverandering, toename van depressieve gedachten, vijandige gevoelens naar zichzelf of anderen, vervreemding van de eigen persoonlijkheid. Dit kan zich uiten in agressie, zelfverwonding of gedachten aan zelfmoord.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (330) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely