lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

30-04-2016

ADD

Ik merkte pas een beetje effect bij 300mg per dag. Nadelen zijn vaak droge mond en soms druk in hoofd voor het slapen gaan. Ook de prijs vind ik aan de hoge kant, 40 euro per maand.
15-04-2016

Wellbutrin XR (bupropion)

Ik heb hiervoor 12 jaar Paroxetine en Efexor gebruikt. Daarvan had ik bijwerkingen als veel aankomen, niet kunnen plassen, geen zin in sex. In 2014 ben ik gestopt met het slikken van Efexor en viel 15 kg af en zit weer op mijn vroegere gewicht. Na 1,5 jaar weer in een depressie beland, op advies van de psycholoog slik ik nu Wellbutrin XR 150mg. Van de eerder genoemde bijwe[lees meer...]rkingen heb ik geen last. De eerste maanden heb ik enorme moeite met slapen gehad. Nachten wakker gelegen en maar niet in slaap komen. Dit is nu een stuk minder. Af en toe heb ik hoofdpijn. Ik ben er erg tevreden mee.
12-04-2016

ADHD

Na veel medicatie gebruikt te hebben is dit eindelijk de goede, rust in mijn hoofd en schiet niet meer alle kanten op.
16-03-2016

04-03-2016

ADHD

Gebruik dit middel tegen de verschijnselen van ADHD (jaar geleden bij mij vastgesteld). Eerst kreeg ik dexamfetamine, maar daar werd ik onrustig van (en een 'kort lontje' ). Toen dit voorgeschreven gekregen, maar ben er mee gestopt. Nu kijken of er een ander middel is te vinden.
03-03-2016

Wellbutrin XR (bupropion)

Begonnen met dagbehandeling van 14 weken in het AMC (3 dagen per week) en begonnen met venlafaxine waar ik zeer veel bijwerkingen kreeg, na diverse gesprekken overgestapt op Wellbutrin, gestart met 150mg. Na 12 weken weinig tot geen verbetering en naar 300mg overgestapt. Moet zeggen dat het bij mij behoorlijk goed werkt, niet klachtvrij, maar dat zal het ook nooit worden i[lees meer...]vm chronische depressie. Ik ben in augustus 2015 gestart met dit middel en weinig tot geen bijwerkingen meer.
03-03-2016

ADD

eerste 2 weken dagelijks 150 mg in de ochtend genomen met nauwelijks enig effect. vervolgens op eigen initiatief overgegaan op 2 x 150 mg dagelijks in de ochtend en nu al 4 dagen last van vervelende spanningen in mijn hoofd gecombineerd met nervositeit. Na 3 dagen last gekregen van lichte buikkrampen die gepaard gingen met zeer dunne ontlasting tot diarree aan toe. Ik mer[lees meer...]k dat ik wel minder emotionele schommelingen heb, maar dat het averechts werkt op mijn concentratievermogen en alertheid tot zover die toch al niet te wensen waren. Stoppen met roken of minder zin in het roken heeft tot nu toe ook nog weinig effect gehad. Ik ga het nog een weekje doorzetten en ga dan naar de huisarts. Indien de bijwerkingen nog niet gedeeltelijk verdwenen zijn, ga ik er mee stoppen en probeer ik Modiodal.
27-02-2016

Wellbutrin XR (bupropion)

Hallo, ik gebruik nu 3 weken 150 mg en heb nog geen effect of bijwerkingen gehad. Heeft iemand ervaring met wellbutrin en angst/nervositeit? Mvg
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (714) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (282) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop