ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

05-02-2018

Overspannen/burn-out

makkelijk in te nemen, duurt alleen lang dat het werkt, 150 mg deed mij niets. na 3 weken 300 mg, eerste paar weken euforie, nu weer mat. Besloten om DEX amfetamine erbij te doen..merk er weinig van
09-01-2018

ADHD

Ik heb wellbutrin xr 300 mg een jaar of 5 gebruikt. Ben tevreden over de werkzaamheid met betrekking tot adhd en depressie. Impulsiviteit is duidelijk afgenomen en ervaar meer rust. Een nadeel is echter dat mijn huid rondom mijn kin enzo heel slecht is geworden vanaf de tijd dat ik het heb gebruikt (ben ik achter gekomen). Dikke onderhuidse bulten en ontstekingen waar ik v[lees meer...]an alles tegen geprobeerd heb (voeding, kruiden etc).. Nu sprak ik laatst toevallig iemand die ook wellbutrin gebruikt en dezelfde huidproblemen/acne ervaart als ik, terwijl zij hier ook nooit last van had. Deze klachten vind ik dusdanig dat ik nu aan het afbouwen ben en het wordt al beter. Heb over deze klachten nog weinig gevonden op internet, wel in het buitenland.Daarbij wilde ik sowieso gaan afbouwen. Het medicijn heeft gedaan wat het moet doen, maar nu wil ik zonder proberen!
22-12-2017

Bipolaire stoornis

Ondanks bipolaire stoornis toch begonnen met dit antidepressivum, in combinatie met Lambipol. Hielp na een 6-tal weken. Dankzij dit middel stabiel geworden. Wel minder eetlust waardoor ik wat ben afgevallen. Neem het ondertussen meer dan een jaar.
14-12-2017

ADHD

werkt heel goed voor mij veel meer rust
13-12-2017

Wellbutrin XR (bupropion)

in het verleden verschillende medicatie ( citalopram, nortralin, amitriptiline, en methylphenidaat ) gehad waar ik teveel last van bijwerkingen(gewichtstoename, droge mondhoeken, wazig zien) had Wellbutrin in overleg met psychiater gestart , eerste weken 150mg na drie weken 300mg . neem deze s'morgens voor acht uur in. ben tevreden over de werking . ben rustiger g[lees meer...]eworden en krijg van omgeving ook positieve reactie's.
23-11-2017

ADHD

mogelijk ga ik stoppen met de sertraline en starten met welbutrin...Dit ivm depressieve gedachten ups/downs en adhd.. Ik vraag me af of het wat gaat doen..heb al van alles geprobeerd.. daarbij kon ik detijds de concerta wel eens overslaan als ik een feestje had en een wijntje wilde drinken...maar dat kan niet bij de welbutrin? graag jullie ervaringen..
19-11-2017

Wellbutrin XR (bupropion)

Ik had erg last depressie. Ik wou zelf wat aan doen. Maar deze medicijnen werd voor aan twee kan door de adhd. Ik hardrijders in hoofd daar werd ook onrustig. Maar door die ben stuk rustig.
28-10-2017

Wellbutrin XR (bupropion)

Ik ben begonnen met welbutrin toen ik depressief was en concentratie problemen had, ik reageerde niet goed op andere anti-depressiva. Het grote voordeel van dit medicijn is dat het ook mijn concentratie problemen aanpakt. Mijn hoofd is minder vol, kan beter focussen en mijn gedachten zijn niet al veel verder dan mijn spraak. Ik zeg bijna geen uh meer, terwijl ik dat eerst [lees meer...]wel 10x in een zin kon zeggen. Ik ben heel blij met dit medicijn en blijf het gebruiken.
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!