lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-07-2016

Blaasontsteking

Met inname van de eerste pil merkte ik al verlichting van de blaasontsteking. Nam de eerste twee dagen per ongeluk slechts 1 pil in (100mg), moest er 2 per dag doen (200mg). Ik maak de kuur nu af met 2 per dag. Dit middel helpt werkelijk goed. Geen bijwerkingen tot nu toe, en ik verwacht ze ook niet met 200 mg. Voel me goed, en ik ben dolgelukkig dat die ellendige pijn weg[lees meer...] is! Tien dagen lang heb ik ook 6 tot 7 gram (gram!) vit C geslikt, en D-Mannose en tea tree olie geslikt, en constant water gedronken, maar niets hielp. Ik denk dat deze natuurmiddelen wel preventief kunnen helpen, maar niet als de ontsteking al losgebarsten is. Het is nog steeds een groot mysterie waarom een blaasontsteking begint.
11-07-2016

Blaasontsteking

Toen ik met de kuur begon, heb ik de recensies hier gelezen. Ik durfde er bijna niet meer aan te beginnen. Uiteraard toch gedaan want de pijn van de ontsteking was ondraaglijk. Na enkele uren begon ik al verlichting te voelen en na een dag of drie zijn de klachten weg. Vrijwel geen bijwerkingen, alleen fel gekleurde urine en een vertraagde stoelgang. Zeer tevreden.
07-07-2016

Blaasontsteking

Na alle negatieve ervaringen met dit middiel hier gelezen te hebben, wil ik een positieve review schrijven over Furabid. Middel voorgeschreven gekregen bij acute blaasontsteking. Zondag om 17:00 eerste capsule ingenomen met melk, en om 20:00 waren de ergste klachten al verwenen. Nu, na 4 dagen helemaal geen klachten meer, en helemaal geen bijwerkingen gehad. Kortom, zeer [lees meer...]tevreden.
01-07-2016

Blaasontsteking

heb wel vaker blaas ontsteking na inname antibiotica snel verbetering en minimale bij werking, maar met de farabud heb ik vreselijke ervaring neem het nu drie dagen maar mijn blaasontsteking verbeterd niet en heb heel veel bijwerkingen ziek gevoel misselijk hoofdpijn. spierpijn en heel moe.
28-06-2016

Blaasontsteking

De eerste dagen ingenomen met melk. Hierdoor werd ik erg misselijk. Kreeg alleen braakneigingen!! Heb toen een dag geen furabid ingenomen. De volgende dag besloten om het met voedsel in te nemen, wat naar mij idee beter werkte! Moet gelukkig nog maar 1 dag innemen.. Zucht!
12-06-2016

Urineweginfectie

10 jaar geleden gekregen en zeer heftige huidreactie, huisarts herkende het niet, dachten aan netelroos. Ik bleek uiteindelijk netelroos met oedeem (enorme bobbels met vocht in de huid) te hebben gekregen door dit middel en ook met gewrichtsontstekingen. Maandenlang getobt en met steeds weer oplevingen. Afgelopen maand door fout van apotheek toch weer dit middel gekregen. [lees meer...]Een enorme reactie gekregen, alsof iemand kokend water over me heen had gegoten. Gelukkig had ik een histaminemiddel in huis en kon dat innemen. Nu nog steeds last van opvlammingen. Meld het niet alleen je huisarts en apotheek, maar blijf altijd alert, de apotheek heeft het niet op het beginscherm staan dat je allergisch bent, maar op een ander scherm en niet elke juffrouw is zo slim om goed op te letten. Voor mij nooit meer dit middel ik ben er al 10 jaar ziek door.
11-06-2016

Blaasontsteking

Na een aantal dagen hevige pijn bij plassen, en na het plassen, bleek er inderdaad na urine onderzoek sprake van een blaasontsteking. Ik heb aanvankelijk geprobeerd om de ontsteking met heel veel drinken, en vit c onder controle te krijgen. Helaas, lukte dit niet. Met enige tegenzin, ik houd absoluut niet van antibiotica, gestart met deze kuur. Voor mij een nieuw middel, n[lees meer...]ooit van gehoord. Ik kreeg vrij snel na de inname van de eerste capsule last van mijn maag en darmen. Echter, enige bijwerkingen horen er altijd bij, dus ik schonk er niet te veel aandacht aan. De tweede dag waren de klachten bij het plassen duidelijk afgenomen, maar mijn maagpijn sterk toegenomen. Ook kreeg ik pijn onder in mijn rug en pijnlijke spieren in bovenbenen. Na 2 en een halve dag, 5 pillen later, voelde ik me beroerder dan met de blaasontsteking. Vooral last van hevige maagpijn ( ik heb werkelijk nooit last van mijn maag) en voelde me als het ware vervreemd van mijzelf. Licht in mijn hoofd, niet stabiel, labiel. Vreselijk! Ik heb zonder overleg met de huisarts besloten te stoppen met dit middel. Wat een afschuwelijk medicijn! Ik raad het gebruik er van voor iedereen af. Wat een paardemiddel! Ik snap niet dat dit nog voorgeschreven mag worden! Ik vind het puur vergif. Volgende dag van de huisarts ander middel voorgeschreven gekregen. Ik ben er nog niet mee gestart. Ben bij homeopaat geweest en hoop de ontsteking alsnog zelf onder controle te krijgen. Maagpijn is nu, 3 dagen na laatste gebruik, gelukkig weer verdwenen. Darmen zijn nog steeds onrustig, ook nog last van onderuit. Nooit meer dit medicijn!!!!!!
01-06-2016

Blaasontsteking

Nooit weer! Ik heb de huisarts gebeld en begin vanavond met een ander medicijn.
Pagina 1 van 7

Mirena (1904) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (738) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (378) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (370) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (264) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort