ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

23-09-2018

Blaasontsteking

moest van de dokter anti biotica ik doe het nooit meer voel me zo beroerd nu na stoppen vreselijk hoofdpijn en ik voel me zo verdrietig kan alleen.masr huilen en misselijk vraag me af wat ik mezelf heb aan gedaan met die troep.ik had alleen last van raar ruikende urine geen pijn of zo begin.maar nooit hier aan want ik voel me nu echt naar
16-09-2018

Blaasontsteking

Tijdens kuur vaak misselijk,koude rillingen,vermoeid. Binnen 2 dagen na einde kuur uitslag op armen,wat zich razendsnel uitbreidde naar romp ,benen,buik en billen. Van rode vlekjes naar grote rode plekken. Tevens dikke voeten en knieën. Nu,na 3 dagen nog steeds last van,morgen HA bellen. Voor mij nooit meer dit medicijn.
14-09-2018

Blaasontsteking

Ik ben gisteren begonnen met deze pil, heb hem nu pas twee keer ingenomen maar merk al meteen wat van de bijwerkingen. Ik stond op met hele zeurende darmen en heb de hele dag door een honger gevoel het maakt niet uit wat ik eet. Ondanks dat ik deze pil dus pas twee keer heb ingenomen krijg ik er een heel naar gevoel van en hoop ik dat het niet erger word en dat de blaasont[lees meer...]steking afneemt.
13-09-2018

Blaasontsteking

dit is de 2e keer dat ik dit inneem, en ik beseft nu geljik dat dit de gewone bijwerkingen zijn, erger dan het ontsteking zelf. voel alsof ik een zwaar griep te pakken hebt, en nu ik terugkijk was dit de vorige keer ook blijkbaar de reden dat ik toen ook zo ziek was. Ik ga dit nooit meer innemen.
22-08-2018

Blaasontsteking

Dit middel gekregen voor mijn blaasontsteking. Hiervoor heeft het goed geholpen na 24 uur werden mijn klachten een stuk minder en na 3 dagen geen klachten meer. Alleen na inname laatste capsule jeuk gekregen en uitslag over mijn gehele lichaam . Na contact met huisartsen post reactine gehaald en hiermee onderdruk ik de jeuk. Ik ga dit middel dus nooit meer gebruiken.
22-08-2018

Blaasontsteking

Ik had last can pijn in mij onder buik en met plassen, ben naar de arts gegaan en ze zagen bloed in mij urine moest door voor kweek zelf gebracht heb nog een week gelopen met klachten , miest weer opnieuw urine inleveren er was wat fout gegaan weerbloed en sporen van een bacterie ik kreeg furabid de eerste en dag ging nog welmaar derdedag kreeg ik last van hoofdpijn duizel[lees meer...]ig en misselijkheidhet werd steeds erger de kachten van de onsteking namen wel iets af nu ben ik klaar en lijk het weer terug tekomen de pijn en bloed in mij urine,
18-08-2018

Blaasontsteking

Ik nam het tablet in om 16u in de middag toen ik het net gehaald had bij de apotheek. Binnen 15 minuten voelde ik mij zeer slecht. Misselijk en warm. Gauw een boterham gemaakt en terwijl ik een hap nam, leek het te steken in mijn mond. Ik kreeg hem niet door mijn keel. 5 minuten daarna begon ik ontzettend te braken en mijn gezicht en keel zwollen op. Huisarts werd gebeld d[lees meer...]oor mijn moeder, die is gekomen doch kon mijn bloeddruk niet meer meten. Deze belde 112 en raakte buiten bewustzijn. In het zkh opgenomen en bleek een heftige allergische reactie te hebben (middel nog nooit eerder gebruikt). Hele akelige ervaring.
18-08-2018

Blaasontsteking

Al jaren gekweld door die nare blaasontstekingen. Vele medicijnen voorgeschreven gekregen, maar nadat de symptomen voor een korte tijd uitbleven, kwam de blaasontsteking altijd weer terug. Ongeveer alles wel geprobeerd, inclusief alternatieve geneeskunde zonder resultaat. Ik merk bij deze antibiotica gelukkig verbetering. Van twee keer per maand een blaasontsteking naar ee[lees meer...]n keer in de vier maanden is een hele vooruitgang. Het medicijn is makkelijk in te nemen en de kuur duurt maar 2 maal daags 5 dagen lang. Na het innemen van de eerste capsule voel ik al snel verlichting. Bijwerkingen zijn licht aanwezig in de vorm van misselijkheid, maar is niets vergeleken met de pijn van een blaasontsteking. Nu reageert elk lichaam hier natuurlijk wel anders op.
Pagina 1 van 7

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!