This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

02-09-2015

Blaasontsteking

Derde dag van Furabid. Mijn blaastontsteking is duidelijk nog niet weg en ik ben vooral vreselijk misselijk én slaperig door de Furabid. Nog 2 dagen volhouden.
07-08-2015
Man, 18 jaar

05-08-2015
Man, 35 jaar

Urineweginfectie

Na inname zeer snel vermindering van plasklachten. Het nadeel van deze medicatie bij mij is misselijkheid,duizeligheid en een raar gevoel hebben in het hoofd bij staan en lopen. Deze bijwerkingen ontstaan vrij snel na het innemen van de capsule.
30-07-2015

Urineweginfectie

Na het innemen van de eerste capsule kreeg ik al een beetje druk op de borst. Zal wel overgaan dacht ik. Na 2 dagen werd het wel erger en kreeg ik het ook benauwder en moest vaker mijn medicijnen voor bronchitis nemen wat enigszins wat hielp. Ook kreeg ik last van tintelingen in de vingers/handen. Aangezien ik een paar dagen weg was dat weekend heb ik de huisarts niet g[lees meer...]ebeld. Maandag de laatste capsule ingenomen zonder te bellen, maar daarna durfde ik niet meer. Dus kuur niet afgemaakt. Moest er nog 1. Nu drie dagen na de laatste capsule nog steeds wat benauwd en vannacht begonnen mijn benen ineens heel erg te jeuken. Allemaal grote rode bulten. Vandaag moet ik weer naar de huisarts en zal het overleggen. Of het überhaupt geholpen heeft is nog maar de vraag. Ik zal ze in ieder geval niet snel weer nemen.
29-07-2015
Vrouw, 34 jaar

Urineweginfectie

Na controle van de urine bleek ik een urineweginfectie te hebben. Dit verklaarde het bloed in de urine en de buikpijn die ik had. Ook had ik enorme aandrang om te plassen, maar er kwam amper urine uit. Ik ben meer dan tevreden over het voorgeschreven medicijn. Na de tweede capsule werden de klachten al minder en na de derde dag helemaal geen klachten meer. Ook heb ik geen[lees meer...] last van bijwerkingen ondervonden. Ik nam de capsules met melk in bij de maaltijd.
26-07-2015
Vrouw, 20 jaar

Blaasontsteking

Kreeg deze antibiotica voor een fikse blaasontsteking. 5 dagen, 2 maal daags een capsule slikken. Omdat ik geen capsule kan slikken, in overleg met apotheker mocht ik de capsule openmaken en in yoghurt doen. Voor mij een prima manier op dit in te nemen. De eerste capsule nam ik rond een uurtje of 7 s'avonds en wonderbaarlijk genoeg voelde ik na ongeveer een uur na het inne[lees meer...]men al verbetering! Ontzettend fijn om met minder pijn naar de wc te kunnen, echt een opluchting. Wel een aantal bijwerkingen gehad die vooral heel vervelend waren, was ontzettend snel moe, en dan niet een beetje moe maar echt kapot, is even 5 daagjes doorbijten, maar had het er wel voor over. Na de kuur geheel van mijn klachten af, alleen begon ik jeuk te krijgen, na 3 dagen werd dit zo vervelend, dat ik de huisarts gebeld had en die waren zeer bekend met dit probleem; een vaginale schimmelinfectie als gevolg van de antibiotica, voor mij echt een minpuntje omdat ik na de behandeling voor de schimmel nog steeds wel wat last heb van de schimmel... helaas...
21-07-2015
Vrouw, 55 jaar

Blaasontsteking

Na een half uur kreeg ik vreselijke jeuk over m'n hele lijf. Kort daarna zetten alles op, handen, voeten, m'n gezicht, lippen en m'n tong. Ik kreeg hartkloppingen en werd benauwd, daarna overgeven en het gevoel flauw te vallen. Huisartsenpost gebeld. Met gillende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis. Na de eerste capsule dus nooit meer gebruiken.
20-07-2015

Blaasontsteking

Een 2e blaasontsteking in korte tijd. Ditmaal Furabid door de arts voorgeschreven. De bijwerkingen zijn echter zeer vervelend. Hoofdpijn, druk op de ogen, moe, keelpijn, ruis in de oren, maar het meest vervelende is dat ik al dagen enorme pijn heb aan mijn nek. Hiervoor slik ik dan maar weer paracetamol. Kortom: algehele malaise door dit medicijn en ik ben dan ook blij als[lees meer...] de kuur morgen afgelopen is!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (676) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (338) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely