lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-08-2016

Blaasontsteking

Ik heb dit medicijn voorgeschreven door de huisarts en als je de enorme lijst met bijwerkingen leest, durf je het nauwelijks nog in te nemen. Het heeft ook bij mij geen werking gehad, na dag 6 kon ik op mijn vakantieadres opnieuw naar een arts en die vertelde mij dat dit medicijn een vorm van antibiotica was. Ik heb daar een ander medicijn gekregen (antibiotica) en was er [lees meer...]na 3 dagen vanaf. De bijwerkingen bestond uit 80% minder dan Furabid, dus ik begrijp dan niet waarom dit medicijn wordt voorgeschreven in Nederland??? Mijn ervaring is zeer slecht en raad het niemand aan.
14-08-2016

Blaasontsteking

Tegen blaasonsteking waar ik Furabid voor kreeg, werkt het uitstekend, ik was in no time van m'n blaasontsteking af maar.... de bijwerkingen zijn verschrikkelijk, na de 2e pil, kreeg ik last van vermoeidheid, hoofdpijn, was ik kotsmisselijk, dizzy en had geen eetlust meer. Bovendien kreeg ik problemen met m'n ademhaling. Ik ben terug geweest naar de huisarts en mocht st[lees meer...]oppen na 3 dagen dit middel gebruikt te hebben, de 5 dagen hoefde ik niet vol te maken. ik slik het nu 2 dagen niet meer en heb nog last van de bijwerkingen hopelijk gaat het snel beter... voor mij nooit meer deze troep.
07-08-2016

Blaasontsteking

De blaasontsteking was snel verholpen maar de bijwerkingen duren nu al voor de 5e dag. Ik ben blij dat ik vanavond de laatste capsule kan innemen. De bijwerkingen waren deze keer zeer heftig, bij een vorige blaasontsteking totaal geen last gehad van bijwerkingen.
05-08-2016

Furabid (nitrofurantoine)

Na een dag van het gebruiken van dit medicijn had ik al direct last van deze bijwerkingen: Misselijkheid, overgeven, duizeligheid, hoofdpijn, drukkend gevoel op mijn hoofd, rode jeukende huid en kracht verlies in mijn armen en benen. Persoonlijk zou ik deze medicatie niet meer nemen ivm alle bijwerkingen waar ik last van kreeg.
31-07-2016

Blaasontsteking

Bij de 7e pil van de 10 kreeg ik prikkelingen in mijn ene voet. Dit heb ik nooit eerder gehad. Huisarts gebeld en moest direkt stoppen. Het werd steeds erger, prikken en tintelen van armen en benen, doof gevoel in tenen en krachtsverlies in handen. Uiteindelijk met spoed naar de neuroloog. Reflexen waren goed, uitkomst SSEP, geleidingssnelheid van de gevoelszenuwen was o[lees meer...]ok goed. Geen postvirale infectie, dus neuroloog concludeerde dat de zenuwen een klap van de Furabid gehad hadden. Moet vanzelf over gaan, kan lang duren. Prikken en tintelen is na 5 maanden nog niet over.
17-07-2016

Blaasontsteking

Met inname van de eerste pil merkte ik al verlichting van de blaasontsteking. Nam de eerste twee dagen per ongeluk slechts 1 pil in (100mg), moest er 2 per dag doen (200mg). Ik maak de kuur nu af met 2 per dag. Dit middel helpt werkelijk goed. Geen bijwerkingen tot nu toe, en ik verwacht ze ook niet met 200 mg. Voel me goed, en ik ben dolgelukkig dat die ellendige pijn weg[lees meer...] is! Tien dagen lang heb ik ook 6 tot 7 gram (gram!) vit C geslikt, en D-Mannose en tea tree olie geslikt, en constant water gedronken, maar niets hielp. Ik denk dat deze natuurmiddelen wel preventief kunnen helpen, maar niet als de ontsteking al losgebarsten is. Het is nog steeds een groot mysterie waarom een blaasontsteking begint.
11-07-2016

Blaasontsteking

Toen ik met de kuur begon, heb ik de recensies hier gelezen. Ik durfde er bijna niet meer aan te beginnen. Uiteraard toch gedaan want de pijn van de ontsteking was ondraaglijk. Na enkele uren begon ik al verlichting te voelen en na een dag of drie zijn de klachten weg. Vrijwel geen bijwerkingen, alleen fel gekleurde urine en een vertraagde stoelgang. Zeer tevreden.
07-07-2016

Blaasontsteking

Na alle negatieve ervaringen met dit middiel hier gelezen te hebben, wil ik een positieve review schrijven over Furabid. Middel voorgeschreven gekregen bij acute blaasontsteking. Zondag om 17:00 eerste capsule ingenomen met melk, en om 20:00 waren de ergste klachten al verwenen. Nu, na 4 dagen helemaal geen klachten meer, en helemaal geen bijwerkingen gehad. Kortom, zeer [lees meer...]tevreden.
Pagina 1 van 7

Mirena (1910) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (750) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (381) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (374) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (287) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (268) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort