lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

31-01-2016

Blaasontsteking

mijn bijwerkingen zijn misselijk, erg pijn onder in mijn rug en benen, ben ziek en kan alleen maar liggen met pijn in mijn rug, erg moe, pijn in onderbuik. Ik heb dit medicijn gekregen voor blaasontsteking, al 3 keer blaasontsteking gehad met tussenposen en steeds andere medicijn. Ik ben geen mens die vlug gaat liggen, maar dit is echt niks.
27-01-2016

17-01-2016

Blaasontsteking

Furabid gekregen voor blaasontsteking. Na enkele uren vreselijke duizelingen. Dit werd steeds erger met ook moeite om op woorden te komen, slappe benen. Uiteindelijk huisartsen post gebeld met de vraag of dit soms voor de furabid zou kunnen komen. Dit werd beaamd. Direct wat anders voorgeschreven. Nu hopen dat de furabid snel uit mijn lichaam verdwenen is en dat ik weer g[lees meer...]ewoon kan functioneren. Wel waren de klachten van de blaasontsteking op dag 2 al weg..
14-01-2016

Blaasontsteking

Medicijn werkte prima tegen blaasontsteking. De kuur duurde een week, maar na de achtste dag kreeg ik hele hoge koorts en over mijn hele lichaam een niet jeukende rode uitslag.
20-12-2015

Blaasontsteking

Zenuwproblemen. Gevoelloos in armen en benen. Tintelingen in handen. Slap gevoel in hele lichaam.
17-12-2015

Blaasontsteking

Tijdens de kuur had ik in eerste instantie weinig last van bijwerkingen. Rond dag 3 (van de 5) kreeg ik wel last van een pijnlijk gevoel bij diepere inademing. Dit was prima uit te houden, maar wel vreemd. Werd dag 4 en 5 erger. Gelukkig was toen de kuur voorbij. 24 uur na de kuur verdween deze klacht. Ik nam ze in met melk of yoghurt, en heb nooit last van misselijkheid g[lees meer...]ehad. Een week na de kuur begon ik ineens veel haar te verliezen. Ik weet niet of dit gerelateerd is aan de medicatie. Misschien is het toeval en heeft het een andere oorzaak. Ik hoop dat het snel stopt, want ik heb al dun haar van mijzelf. Ik verlies nu rond de 300 haren per dag. Voor de kuur was dit rond de 30 haren. Maar zoals ik al zei: kan toeval zijn en niets met de medicatie te maken hebben. Blaasontsteking is weg.. gelukkig.
03-12-2015

Blaasontsteking

Na onderzoek waaruit bleek dat ik blaasontsteking had, Furabid voorgeschreven gekregen. 's Avonds 1e capsule ingenomen, volgende morgen opgejaagd (zenuwachtig) gevoel en tintelingen in de benen. Omdat het weekend was doorgegaan met Furabid. Klachten bleven aanhouden en voelde me erg raar. Op maandagmorgen direct gebeld en andere antibiotica gekregen gekregen. Blaasontsteki[lees meer...]ng was ook niet weg. Voor mij geen Furabid meer.
29-11-2015

Blaasontsteking

Na anderhalve dag, totaal verlamd gevoel. Pijn in gewrichten, nek, armen, benen, overal. Vannacht kwam huisarts om 3.15 uur voor controle. Ik mocht stoppen, ik heb ook diabetes en MS. Vanmorgen niet ingenomen en voel me veel beter :-) Nooit meer Furabid voor mij, dat weet ik zeker!!!!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (273) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.