ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

03-04-2017

Blaasontsteking

11 januari gekregen voor blaasontsteking.. het is nu 3 april heb sindsdien onverklaarbare pijn in mijn benen, raar kloppend gevoel soms in mijn benen, hou lange dagen niet meer vol. Las vele negatieve recensies maar dacht, mensen zullen bij negatieve ervaring eerder iets plaatsen als bij positieve, dus gewoon genomen. Ik adviseer om dit noooit te nemen.
02-04-2017

Blaasontsteking

Werkt maar ik ervaar afschuwelijke bijwerkingen: hoofdpijn, maagpijn, hartkloppingen, tintelingen, doof gevoel in ledematen, spierpijn en kortademigheid. Wil dit nooit meer slikken.
02-04-2017

Blaasontsteking

geen enkele bijwerking van dit middel, helpt enigszins, maar klachten zijn niet weg na 5-daagse kuur.
27-03-2017

Blaasontsteking

Had een week last van blaasontsteking, na urine check werd dit middel voorgeschreven. 2 maal per dag innemen iedere 12 uur. Medicijn zorgde snel voor problemen, eerst wat vermoeidheid en verminderde eetlust. Daarna hoofdpijn en een suf gevoel erbij. Langzaam voelde ik me ook minder goed en lichtelijk depressief worden. Nog wat zweren aan mijn hand gekregen tegen het einde [lees meer...]aan. Product doet wat het moet doen, maar zou toch een ander product aanraden.
27-03-2017

Blaasontsteking

hoofdpijn, duizeligheid. psychische stemmingswisselingen, allergische reacties, hartkloppingen, paniekaanvallen. Alles erop en eraan. Eén en al ellende dit middel, schrappen uit de medicatielijsten en apotheken. Ik vind het schandalig.
18-03-2017

Blaasontsteking

Ik had nog nooit blaasontsteking gehad, wat is dat vervelend zeg. Het begon met een vreemd (beetje zeurend) gevoel tijdens het plassen, maar het verergerde snel. Om het half uur aandrang om te moeten plassen, er komt dan bijna niks, en het doet pijn om te plassen. Ook bloed plassen en koorts. Gelukkig snel naar de huisarts geweest waar mijn urine werd onderzocht. Meteen di[lees meer...]agnose blaasontsteking en deze antibiotica gekregen voor 5 dagen. Dit werkte al meteen na de eerste dag, heel fijn. Ik krijg er wel duidelijk hoofdpijn van en ik word soms licht in mijn hoofd. Ook lijkt het me duffer / meer moe te maken en heb ik keelpijn. Maar ben allang blij dat het helpt!
17-03-2017

Blaasontsteking

Vandaag mee begonnen, 2 maals daags een capsule. Alleen een beetje duizelig en hoofdpijn maar weet niet zeker of dit door de furabid komt. Verder geen bijwerkingen.
11-03-2017

Blaasontsteking

Ik had al een week last van hele erge blaasontsteking voordat ik naar de dokter ging. Heb er zo'n erge last van gehad, werd 's nachts elk uur wakker omdat ik moest plassen of drang had om te plassen daarna niet in slaap kunnen komen omdat die drang bleef ookal was ik net geweest waardoor ik ook een hele slechte nachtrust ontwikkelde. Heb al eens eerder blaasontsteking geha[lees meer...]d maar nooit zo'n erge dus dacht echt dat het iets ernstigs was, daarna kreeg ik ook nog last van hele erge rugpijn (zo erg dat ik niet rechtop kon lopen). Ben dus daarna onmiddelijk naar de dokter gegaan en die zei dat ik een blaasontsteking had, toen is deze antibioticum voorgeschreven geworden voor 2 maals per dag 5 dagen lang. Na de eerste dag nergens meer last van gehad. Top medicijn ook geen bijwerkingen gehad. Ben er heel tevreden over.
Pagina 1 van 7

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (795) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (408) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (342) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!