lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

18-03-2017

Blaasontsteking

Ik had nog nooit blaasontsteking gehad, wat is dat vervelend zeg. Het begon met een vreemd (beetje zeurend) gevoel tijdens het plassen, maar het verergerde snel. Om het half uur aandrang om te moeten plassen, er komt dan bijna niks, en het doet pijn om te plassen. Ook bloed plassen en koorts. Gelukkig snel naar de huisarts geweest waar mijn urine werd onderzocht. Meteen di[lees meer...]agnose blaasontsteking en deze antibiotica gekregen voor 5 dagen. Dit werkte al meteen na de eerste dag, heel fijn. Ik krijg er wel duidelijk hoofdpijn van en ik word soms licht in mijn hoofd. Ook lijkt het me duffer / meer moe te maken en heb ik keelpijn. Maar ben allang blij dat het helpt!
17-03-2017

Blaasontsteking

Vandaag mee begonnen, 2 maals daags een capsule. Alleen een beetje duizelig en hoofdpijn maar weet niet zeker of dit door de furabid komt. Verder geen bijwerkingen.
11-03-2017

Blaasontsteking

Ik had al een week last van hele erge blaasontsteking voordat ik naar de dokter ging. Heb er zo'n erge last van gehad, werd 's nachts elk uur wakker omdat ik moest plassen of drang had om te plassen daarna niet in slaap kunnen komen omdat die drang bleef ookal was ik net geweest waardoor ik ook een hele slechte nachtrust ontwikkelde. Heb al eens eerder blaasontsteking geha[lees meer...]d maar nooit zo'n erge dus dacht echt dat het iets ernstigs was, daarna kreeg ik ook nog last van hele erge rugpijn (zo erg dat ik niet rechtop kon lopen). Ben dus daarna onmiddelijk naar de dokter gegaan en die zei dat ik een blaasontsteking had, toen is deze antibioticum voorgeschreven geworden voor 2 maals per dag 5 dagen lang. Na de eerste dag nergens meer last van gehad. Top medicijn ook geen bijwerkingen gehad. Ben er heel tevreden over.
09-03-2017

Blaasontsteking

Ik heb al vaker last gehad van blaasontsteking en dit is het enige middel dat ik heb gebruikt. Na het lezen van de vele negatieve reacties was ik toch huiverig om hier mee te beginnen maar gelukkig heb ik bijna geen bijwerkingen
23-02-2017

14-02-2017

Blaasontsteking

Na 2 tabletten kreeg ik het koud en begon te rillen. Dit rillen ging over in hevig slaan met armen, benen en hoofd en was niet meer te stoppen. Pas op de EHBO na een injectie met morfine en kalmeringsmiddel werd ik rustig, de dag erna heeft mijn dochter weer de ambulance gebeld, want kreeg mij niet wakker. Nu bijna 3 weken verder nog steeds niet fit en wanneer ik moe word [lees meer...]dan gaat het praten en lopen niet goed, dus voor mij ook nooit meer furabid.
21-01-2017

Blaasontsteking

Vreselijke bijwerkingen! Vanaf dag 1 hoofdpijn en misselijkheid. Werd steeds meer en meer, tot dag 4 geprobeerd vol te houden maar dag 4 ambulance gebeld en naar ziekenhuis vervoerd! Knallend hoofdpijn continue overgeven kokhalzen en ademstoppingen gehad!! Alle bijwerkingen waren zo sterk dat ik bijna door kokhalzen was flauwgevallen! Iedereen die ook zoiets ernstigs heeft[lees meer...] meegemaakt moet een klacht indienen bij de fabrikant. Ik ga gelijk een klacht mail opstellen!
18-01-2017

Blaasontsteking

raar gevoel in hoofd, erg veel last van spieren, erg veel tintelingen in handen en voeten, ziek gevoel. Na dag 2 gebeld met doktersassistente van eigen huisarts - advies doorgaan. Vrijdagavond met huisartsenpost gebeld (reeds 7 capsules ingenomen) en advies van arts huisartsenpost meteen stoppen. Lag op bed af te zien van de pijn aan spieren, tintelingen etc. Tot op heden[lees meer...] nog steeds (dik 3 weken verder) last van tintelingen in handen en voeten. Zou niemand deze kuur aanraden. Hoop dat deze tintelingen nog weggaan. Ik vind het medicijn erger dan de kwaal.
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!