ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

14-07-2018

Blaasontsteking

Positieve ervaring. Nergens last van na het innemen. Vond het wel vreemd om met melk in te nemen. Maar dat ging prima: geen misselijk; geen diarree etc. Blaasontsteking niet meer te voelen na een dag! Helemaal fijn!
10-07-2018

Blaasontsteking

Ik vind het belangrijk dat ik mijn mening deel over deze antibiotica, omdat mensen bijna alleen maar hun ervaring delen wanneer deze negatief is. Ikzelf heb vantevoren de ervaringen over Furabid opgezocht en dat was niet heel handig, want ik las bijna alleen maar negatieve ervaringen hierover en de meest nare bijwerkingen. Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen gehad e[lees meer...]n na 2 dagen waren de klachten volledig verdwenen. Ik ben dus erg tevreden over Furabid!
08-07-2018

Blaasontsteking

Ik ben nog zieker dan voordat ik dit gebruikte. Kan al dagen amper op mijn benen staan, heb continue hoofdpijn en 2 x flauw gevallen waardoor ik nu een stuk van 2 van mijn voortanden mis. Wat een vergif deze smerigheid
03-07-2018

Blaasontsteking

ook een keer een positief verhaal... Eerste 1,5 dag misselijk en klein beetje draaierig en daarna helemaal nergens meer last van. Prima antibiotica. Geen last meer.
03-07-2018

Blaasontsteking

Mn haar begon meteen uit te vallen en nu na 3 maanden heb ik nog een een armoedig bos stro op Mn hoofd! Wat een smerige chemische bende is dit medicijn zeg! Nooit meer!
28-06-2018

Blaasontsteking

Kuur van 1 week, 2xper dag Furabid Na 1 week urine schoon. Diezelfde avond naar huisartsenpost vanwege benauwdheid en ernstige vermoeidheid. Hele dag al duizelig geweest en om 20u naar bed gegaan...niet kunnen slapen van benauwdheid. Volgens de arts klonk alles normaal( hart en longen) en dus weer terug naar huis. De volgende morgen rode uitslag op benen en voeten. En no[lees meer...]g steeds benauwd. Terug naar eigen huisarts en na advies van hem hooikoortstabletjes nemen...een allergische reactie op iets...het kon wel eens van de antibiotica zijn..Nou dat weet ik wel zeker. Uitslag na 3 dagen weg...nog wel af en toe benauwd. Wat een troep. Voor mij nooit meer!!
28-06-2018

Blaasontsteking

Deze kuur al 4x gehad vanwege een terugkerende blaasontsteking, telkens zonder bijwerkingen. Alleen een beetje raar gevoel in de maag, maar niet met overgeven/diarree... maar dat vind ik niet meer dan normaal. Werking vlug en geen bijwerkingen achteraf. Nu heb ik Ciprofloxacine gekregen. Hopelijk ook zo effectief en nagenoeg vrij van bijwerkingen.
24-06-2018

Blaasontsteking

ik kreeg na diagnose blaasontsteking ,wat ik overigens al zelf wist en al eerder met antibiotica heb meegemaakt via de huisartsenpost het medicijn Furabid. Tijdens de kuur van 5 dagen wel last van winderigheid en buikpijn gehad elke dag ,en iedere morgen meteen naar het toilet. Na de kuur werd ik savonds niet lekker, kreeg koude rillingen en een vervelend hoge druk in m[lees meer...]ijn hoofd.snachts niet of nauwelijks kunnen slapen, mijn dochter van 16 heeft me warm moeten houden, tot tegen de morgen.heel de nacht ontzettende pijn gehad in mijn gehele lijf,benen,voeten en handen.daarna kreeg ik het zo ontzettend warm in mijn gezicht ,dat ook nog eens vuurrod werd,en had ik een hoge koorts en een nog hogere druk in mij hoofd en nekpijn, gevolgd door hoofdpijn.ik voelde savonds dat ik wat uitslag van bulten op men benen had. Vervolgens huisarts gebeld en nieuwe urine afgegeven waaruit geconstateerd werd dat deze helemaal schoon was. dus blaasontsteking was over! en het kon niet zijn dat de huiduitslag met de verder eerder gernoemde klachten van het medicijn was. Dat was al uit mijn lichaam zei de huisarts. We zijn nu 4 dagen verder na de kuur. ik sta over mijn hele lijf onder de bulten , niet normaal,, nog veel pijn in mijn hoofd en nek waarvoor ik medijnen iboprufen inneem. Ik voel me nog niet echt lekker, heb geen puf , weinig eetlust.. nou waar komt dit toch zomaar vandaan! Nooit eerder klachten als deze gehad ! wie weet raad......
Pagina 1 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!