This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

23-04-2015
Vrouw, 53 jaar

Blaasontsteking

2 de keer in de 4 weken weer blaasontsteking, dus weer een kuur. Vorige keer dezelfde kuur gehad, maar dan 4 x daags 1 capsule 950 gr.), nu 2 x daags 1 capsule (100 gr.). Een half uur na inname beroerd geworden, misselijk, braken, diaree , koud zweet, slap en duizelig, hele hete voeten en handen en dat in de winkel.... Ik ben thuis gekomen op de fiets en daar zo naar gewor[lees meer...]den dat mijn man de dokter heeft gebeld en de buren, werken op de eerste hulp bij een ziekenhuis. Huisarts zei nog even 3 kwartier aan te kijken en het kon niet door de medicijnen komen. Buren hebben toen 112 gebeld en ondertussen was ik al helemaal slap en kon niet meer praten. Op de spoedeisende hulp helemaal onderzocht en ze konden het niet een naam geven. Geen allergie want mijn ogen waren niet rood en ik was niet benauwd en ook geen opgezette slijmvliezen. Gewoon kuur afmaken werd er gezegd, heb ik ook gedaan, maar ben er erg beroerd van geweest en ook depressief en nu, na 3 dagen na de kuur nog steeds jeuk op mijn voetzolen hoofdhuid en handpalmen, vingers en benen. Plassen gaat wel weer goed, dat dan weer wel..
19-04-2015
Vrouw, 59 jaar

Blaasontsteking

Na start met dit medicijn, al direct de andere dag een ontzettend ziek gevoel, wat volgens de huisarts bij de blaasontsteking kon horen. Na verschillende dagen erg ziek geweest te zijn, koortsrillingen, zweten, huiduitslag, geen eetlust, diarree, maagpijn, irritant kuchte en snotteren, toch nog eens de bijsluiter gelezen en 80% van de eventuele bijwerkingen waren bij mij v[lees meer...]an toepassing! Wat een akelig medicijn!
12-04-2015
Vrouw, 56 jaar

09-04-2015
Vrouw, 53 jaar

Blaasontsteking

Heb vanaf 04 januari 2015 links onderin mijn buik pijn wat optrok richting middenrif. Het aantal uren dat ik pijn had, elke dag, begon om 09.30 uur - 10.30 uur, hierna werd het telkens langer, van 09.30 uur - 17.45 uur tot ik op 03-03-2015 naar de huisarts ging: Voorgeschreven Furabid voor 7 dagen, 2x per dag 1 caps. De eerste 2 dagen voelde ik me duizelig en slaperig, 3[lees meer...]e dag van gebruik heftige buikpijn, heb dit medicijn doorgeslikt i.v.m. dat het een kuur is en niet mag stoppen werd mij verteld bij apotheker, 4e dag nog heftiger pijn onderin mijn buik, ben naar dienstdoende huisarts gegaan mocht direkt stoppen, Heb het nog een dag ingenomen, daar het een kuur was.(totaal 5 dgn). Dit is het slechste medicijn wat ik ooit heb gehad, je zou denken dat je je beter zou moeten voelen. Gebeurde niet! Ik heb nu Naproxen als pijnbehandeling, wat ik alleen inneem voor de nacht, daar het invloed heeft op reactievermogen. Hoe het verder afloopt, zie ik dan wel weer. Dit medicijn heeft voor mij geen enkele zin gehad en voel me meer een proefkonijn dan een behandeling voor mijn blaas. Ben vanaf 04-01-2015 ziek tot op heden datum 09-04-2015, Hoe kan dat? Jaren terug kreeg je een penicilline kuur en klaar, dat heeft pas het gewenste effect, Pijn na een dag weg je kuur afmaken en je hebt er tientallen jaren geen last meer van. Tot op heden heb ik nog steeds pijn links in mijn onderbuik, hoewel ik geen 7 uren pijn meer heb. Mocht het aantal uren zich vermeerderen dan maar weer terug naar de huisarts.
05-04-2015
Vrouw, 67 jaar

Blaasontsteking

Medicijn doet niets, ben nog zieker nu dan voorheen . Hoofdpijn misselijk transpireren ,koude rillingen buikpijn ,conclusie naar de dokter andere antibiotica.
02-04-2015
Vrouw, 30 jaar

Blaasontsteking

Gisteren begonnen met de kuur. De 1e pil leek te werken, minder pijn in mijn buik en onderrug. Ik was dus optimistisch. Tot vanmiddag. Hoofdpijn, duizelig, jeuk. Nu na pil nummer 3 koorts en misselijkheid er bij en het gevoel de griep te hebben. Zo niet fijn.
15-03-2015
Vrouw, 71 jaar

Blaasontsteking

Heb in het verleden vaker Furabid 100 mg Nitrofurantoine gehad voor een blaasontsteking. Deze keer na inname van de eerste pil binnen een half uur zeer hevige jeuk op m'n hoofd en uitslag dat zich uitbreidde naar m'n bovenlichaam en armen. Jeuk werd onbeheersbaar en ik begon me slap te voelen. M'n echtgenoot heeft me met spoed naar de huisarts gebracht. Ik moest ondersteu[lees meer...]nd worden om niet te vallen. Bloeddruk was intussen zeer laag. Bij huisarts werd anti-histamine ingespoten. Voor verdere controle een nacht in het ziekenhuis verbleven. Ambulancedienst heeft adrenaline ingespoten. Alles is nu oké.
14-03-2015
Vrouw, 48 jaar

Blaasontsteking

Binnen 24 uur al jeuk op buik en rug, daarnaast ook behoorlijke hoofdpijn. Kort na inname 3e capsule ontploffing van jeukende huiduitslag. Dus overgevoelig voor dit medicijn. Meteen gestopt met innemen. Blaasontsteking met ander medicijn genezen.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely