This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

21-06-2015
Vrouw, 60 jaar

Blaasontsteking

Mijn kuurtje is nu achter de rug. Andere keren was het dan over, maar nu is alleen het ergste weg, maar het blijft wel een vervelend gevoel. Daarom laat ik nu maar checken of er nog bacteriën zijn. In het begin had ik een verhoogde hartslag, maar waarschijnlijk omdat mijn hart normaal nogal sloom slaat, was dat geen probleem.
21-06-2015
Vrouw, 58 jaar

Blaasontsteking

Plots gevoel van acute blaasontsteking en dit middel voorgeschreven gekregen; na enkele uren was het pijngevoel al weg, en kon ik weer normaal urineren. Nu zondag is de pijn weg, wel iets vaags maar voel me al beter, lijkt een beetje of ik griep heb. Maar de pijn en last bij plassen weg. ben nu ook cranberrysap erbij aan het drinken. herinner van vorig jaar toen ik het 2-3[lees meer...]x had; gewoon cranberrysap drinken en het komt minder snel daarna terug. Tevreden over middel
13-06-2015
Vrouw, 58 jaar

Blaasontsteking

Drie maal binnen twee maanden furabid gebruikt. De blaasontsteking ging er niet helemaal mee over en kwam steeds weer terug. De laatste keer ging de eerste pil al gepaard met brandende handpalmen, voetzolen en jeuk over mijn hele lichaam. Ik ben er blijkbaar allergisch voor geworden. Onmiddellijk mee gestopt op advies van de huisarts.
29-05-2015
Vrouw, 54 jaar

Blaasontsteking

Halverwege de kuur kreeg ik (opnieuw) last van vage buikpijn dus vermoedde ik dat de kuur niet was aangeslagen. Toch braaf afgemaakt en geen blaasontsteking meer volgens test bij huisarts. Minpunt is dat het, zoals alle antibiotica, nogal wat lijkt aan te richten in de darmzone. Zo ga ik al drie dagen niet naar het toilet voor de grote boodschap, lijkt compleet stil te lig[lees meer...]gen. Verder een unheimisch gevoel, borrelende buik en weinig energie. Nu de kuur is afgelopen begin ik mij wel beter te voelen. Aan de probiotica dus maar!
22-05-2015
Vrouw, 22 jaar

Blaasontsteking

Op koningsdag de spoedpost gebeld wegens acute blaasontsteking. Furabid kuur van 5 dagen gekregen. Na een dag waren de klachten al minder. Geen last van bijwerkingen gehad. Helaas is de bacterie niet volledig weg gegaan, twee dagen na het einde van de kuur weer last. Waarschijnlijk omdat de kuur te kort was?
19-05-2015
Vrouw, 62 jaar

Blaasontsteking

erg misselijk, raar gevoel in mijn hoofd, hoofdpijn en behoorlijk duizelig. Huisarts benaderd, advies > te stoppen, met de vraag om langs te komen. Dit gaat nu niet, door de duizeligheid niet in staat om auto te rijden. Dus morgen langs komen voor opnieuw urine cô ontsteking niet verholpen, voel mij nu nog meer ziek. Wat een waardeloos middel!
19-05-2015
Man, 43 jaar

Blaasontsteking

Heb Furabid voorgeschreven gekregen van de huisarts, omdat ik iedere keer aandrang tot urineren had, vond dit zelf erg vervelend, je bent zowat nergens anders mee bezig dan met dit, werd er niet goed van eerlijk waar. vakantie ja ga maar op vakantie, voor je weg gaat eerst je urine laten nakijken, er bleek niets aan de hand te zijn nog geen 3 dagen later pijn en steken in [lees meer...]de onderbuik, bellen naar huisarts mocht Furabid gaan gebruiken.
29-04-2015
Vrouw, 34 jaar

Blaasontsteking

Last van buikpijn en zeurderig gevoel in onderbuik, bij huisarts bleek ik blaasontsteking te hebben. Hiervoor Furabid gekregen, daarnaast heb ik diabetes type 1. Normaal kreeg ik altijd Nitrofurantoïne. Dit keer dus Furabid. Half uur na inname Furabid kreeg ik tintelingen, duizeligheid, slap voelen, slecht zien, zweten, jeuk, rode huid, zwellingen, en paniekaanvallen. [lees meer...] Naar huisarts gebeld maar kon pas ochtend erna weer terecht aangezien ik al een capsule had genomen. De ochtend erna bleek ik een allergische reactie te hebben voor Furabid wat huisarts raar vond. Heb gezegd dat ik mijn normale recept wou namelijk Nitrofurantoïne wat ik altijd heb met een blaasontsteking. Deze ook gekregen en een week geslikt, daarna was ik helemaal beter. Heb dag na einde kuur urine laten checken deze was schoon. Sindsdien geen klachten meer. Ik slik dus NOOIT meer Furabid wat een troep is dat en wat heb ik me ziek gevoeld ervan.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely