ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-07-2017

Blaasontsteking

Ik zie veel nare ervaringen met Furabid/Nitrofurantoine, maar ik heb er super veel baat bij! Dit is voor mij het enige medicijn dat echt goed werkt bij mijn steeds terugkerende blaasontsteking. Ik heb nauwelijks bijwerking! Voor mij geen ander middel meer.
18-07-2017

Blaasontsteking

Onbegrijpelijk dat huisartsen dit medicijn voorschrijven. De zeer vele bijwerkingen zijn bekend. Dus de naam van dit medicijn goed onthouden en niet accepteren. Het zal wel weer goedkoper zijn, maar daar betalen toch onze dure zorgverzekering niet voor. Ik vraag me altijd af wat het belang van de artsen hierbij is. Mijn bijwerkingen: rode vlekken, zwellingen en jeuk nu na [lees meer...]3 weken nog.
16-07-2017

Blaasontsteking

Hele slechte kuur ik heb veel bijwerkingen(pijn in nek, rug, benen, hoofdpijn, duizelig, hartkloppingen, vermoeidheid). Ik adviseer om niet in te nemen.
09-07-2017

Blaasontsteking

Furabid gehad voor blaasontsteking. Werkte gelijk na 1e capsule. Kuur voor 7 dagen. Daarna begon de ellende. Jeuk rode plekken op benen en armen, werden blaasjes daarna blaren. Hoestbuien en kreeg haast geen lucht. Misselijkheid en draaierig gevoel. Nooit geen Furabid meer, verschrikkelijk!
05-07-2017

Blaasontsteking

Als ik een capsule innam voelde ik de hoofdpijn opkomen. Akelig gevoel, ronduit ziek gevoel. Drie dagen na beëindigen van de kuur zat ik s'avonds helemaal onder de uitslag, vreselijke jeuk en branderig gevoel. Andere ochtend naar huisartsen post gegaan, die zei gelijk je hebt een allergische reactie van de furabid. Ik ben werkelijk 4 dagen door een hel gegaan, wist niet [lees meer...]waar ik het zoeken moest van de jeuk. Dat wens je je ergste vijand niet toe.
04-07-2017

Blaasontsteking

Acute blaasontsteking op zaterdagavond, hap schrijft furabid voor. Klachten verminderen snel, na 3 dagen gebruik nu erg moe, maar dat komt er nu uit na een drukke periode? Heb behoefte aan gemberthee, dat werkt. Neem het middel in met eten niet met zuivel, nog 4 dagen te gaan.
03-07-2017

Blaasontsteking

Gelijk klachten vanaf eerste tablet. Deze had ik savonds ingenomen. Volgende dag erge rugpijn. Pijn in de flanken. Niet meer goed kunnen bukken. Misselijkheid. Spierpijn en doof gevoel in benen en armen. Lijkt op zware griep en werd na 3 capsules zo ziek dat ik nog alleen maar op bed kon liggen. Gestopt na 4 inname capsules. Ging uren daarna langzaam aan wat beter. [lees meer...] Dag er na ook telkens stukje beter . Nu na 3 dgn nog wel doof gevoel in de gewrichten . Slapte in de spieren. Positief; branderig gevoel na het plassen vrij snel na eerste capsule verdwenen. Ik kan deze kuur niemand aanraden.
20-06-2017

Blaasontsteking

Door alle verhalen op deze site over het medicijn was ik een beetje angstig om het in te nemen. Maar zo goed als geen bijwerkingen gehad. Hooguit hoofdpijn op dag 2. Klachten waren binnen 2 dagen verdwenen. Zware hoofdpijn op dag 2 maar te onder drukken met paracetamol
Pagina 1 van 7

Mirena (1983) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!