ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
14-02-2019

Blaasontsteking

Dit medicijn gekregen ivm vermoeden blaasonsteking. (heb klachten aan telefoon verteld en omdat ik vaker heb gehad herken ik maar toch hoefde geen urine te leveren) kreeg ik dit medicijn. Naar aanleiding van deze site ligt het nog onaangeroerd in de kast nadat ik het gistermiddag heb opgehaald. Ik probeer het eerst met veel vitamine c ibu en cranberry en veel drinken. De b[lees meer...]ijwerkingen die ik bij heel veel voorbij zie komen (*zware griep gevoel, misselijk braken erg moe hoofdpijn) durf ik niet aan ivm 4 kinderen onder de 13 die ook zorg nodig hebben (*ben alleen) . ik wacht af en als ik koorts krijg bel ik de huisarts (moest ook) en misschien dat ze dan wel eerst vragen om langs te komen en vraag dan wel om andere AB waar ik zeker weet dat ik geen last van ga krijgen.
14-02-2019

Urineweginfectie

In mei 2018 kreeg ik aan het eind van de pillenstrip 11 dagen jeuk over het hele lichaam. Nu in januari kreeg ik opnieuw furabid voorgeschreven. Een kwartier nadat ik de furabid had ingenomen kreeg ik gigantische jeuk over mijn hele lichaam, waarbij ik mezelf tot bloedens toe openkrabde. Vervolgens ontdekte ik dat ik niet meer kon lopen. Ik had nog precies genoeg tijd om m[lees meer...]ijn dochter telefonisch te waarschuwen die een ambulance heeft gebeld. Ik raakte ook af en toe weg en had ademhalingsproblemen. Mijn mond was opgezet en mijn kaak had een verlamd gevoel. De brandweer heeft het raam open weten te krijgen en ik heb de hele dag op de eerste hulp gelegen. Via twee injecties, waarvan adrenaline er een was, en een zuurstofmasker, ben ik gered. Volgens de eerste hulp heb ik nog geluk gehad. Bij de eerste hulp vertelden ze ook dat de 11 dagen jeuk in mei een waarschuwing hadden moeten zijn voor deze anafylactische shock: " je krijgt 1 waarschuwing dat je allergisch bent, die heb je in mei gehad, de keer daarna is het helemaal mis!" .
13-02-2019

Blaasontsteking

IK HEB zojuist deze medicijnen gekregen voor eventuele blaasontsteking . (Heb klachten aan telefoon genoemd en kreeg het zonder urine check of bezoek) nu ik deze reacties lees weet ik niet of ik ze wel moet nemen.Kan niet erbij gebruikengebruiken 4 kids onder de 13 dat ik flauwval misselijk oid. HAD beter niet kunnen lezen.
12-02-2019

Blaasontsteking

Kreeg dit middel van de uroloog voorgeschreven nadat ik was overgegaan op een mildere blaasspoeling. Kreeg na de spoeling klachten die op een flinke blaasontsteking wezen. Wat een ellende, de klachten werden alleen maar erger in plaats van minder. Moest dag- en nacht, om de 3 minuten plassen, plassen deed zeer, vreselijk brandend gevoel en heb zelfs in de derde nacht, f[lees meer...]link moeten overgeven. Heb 5 nachten niet kunnen slapen Moest nog 3 pillen, maar ben er mee gestopt en heb nu van de uroloog een ander medicijn gekregen. Urine staat op kweek, uitslag weet ik nog niet. Had ik de reacties maar eerder gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen. Ze zouden dit middel direct moeten verbieden.
11-02-2019

Blaasontsteking

5 dagen echt behoorlijk ziek geweest van dit middel. Niet een beetje last van de bijwerken maar echt 4 dagen in bed gelegen mwt koorts, rillingen, zweten alsof ik een zware griep had. Spierpijn was de vijfde dag niet te harden. Kon mijn huid niet meer aanraken zo pijnlijk. Niet slapen, niet liggen van de pijn. Nooit meer dit middel voor mij!!
03-02-2019

Blaasontsteking

Je moet van je blaasontsteking af maar niet meer met Furabid. Zo ziek geworden. Misselijk, diarree, hoofdpijn, zweten, zelfs een keer flauwgevallen. Nee, geen pretje.
22-01-2019

Blaasontsteking

Werkt niet direct, klachten blijven lang
22-01-2019

Blaasontsteking

WENDELA / WIL JE DEZE MENING VERWIJDEREN - IS DUBBEL - BEDANKT - CHRISTINE/////////////////////////////////////////Werkt niet direct, klachten blijven lang
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!