lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

10-04-2014
Man (60) - Blaarziekte

Tevredenheid over:
Na inname furabid 100 mg ziek ziek en nog eens ziek. ziek plus misselijk, niet meer normaal kunnen lopen, zweverig alsof je niet bestaat. Ik wou alleen nog maar dood. welke gek heeft dit medicijn op de markt gebracht. De volgende dag overgestapt op een ander medicijn.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

05-03-2014
Vrouw (37)

Tevredenheid over:
In 2011 voor het laatst blaasontsteking gehad, en nu weer. In een halve dag werden de klachten MEGA, dus gelijk naar HA. Kreeg hetzelfde middel als drie jaar geleden. Werkte toen heel goed en nu gelukkig ook! Heb nu twee capsules genomen en kan alweer goed plassen, was net nog wel bang. Maar het was een heerlijke grote plas, zonder pijn. Heerlijk! Voor de zekerheid , voor[lees meer...] de nacht een pijnstiller genomen, maar ik heb goede hoop. Vind het heel naar voor andere gebruikers, dat ze zoveel bijwerkingen erbij hebben. Ik heb het gelukkig jiet. Succes iedereen!

18-02-2014
Vrouw (70) - Blaasontsteking
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
Nooit meer gebruiken! Eerste 2 dagen prima, werkt snel, wel hoofdpijn en geen eetlust. 3e dag vreselijk ziek geweest, diarree,overgeven en maag/buikpijn, spierpijn! Kuur niet afgemaakt. Klachten waren wel weg, maar voor mij nooit meer!

29-01-2014
Vrouw (49) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Ik ben nu met de derde dag bezig en heb last van mijn maag, hevige diarree, geen eetlust en spierpijn, en de klachten van de blaasontsteking zijn ook nog niet helemaal weg. Nog nooit gehad met een antibiotica. volgende keer maar een andere.

26-01-2014
Vrouw (26) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Werkt snel en bij mij geen bijwerkingen gelukkig.

24-12-2013
Vrouw (64) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Voor mij een nieuw middel tegen blaasontsteking. Het middel werkt wel, maar de bijwerkingen zijn vervelend. De ernstigste bijwerking is het afwezige , zweverige gevoel met hoofdpijn. En met name vreemd dat er niet gewaarschuwd wordt voor die gevolgen bij autorijden. Zelf had ik het afwezige gevoel bij autorijden en ben daar van geschrokken. Voor mij dit middel nooit me[lees meer...]er!!!!!!!!!!

15-12-2013
Vrouw (41) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Wat een afschuwelijke antibiotica! Nooit meer! De kwaal was minder ernstig dan de bijwerkingen van Furabid. Na de eerste tablet was mijn eetlust al weg. Zelfs een kop thee was teveel. In de uren daarna dodelijk vermoeid, spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik daar spieren had. Mijn linkerbeen kreeg ik niet eens meer van de grond. Duizelig, hoofdpijn. Wilde[lees meer...] ik een paar stappen zetten dan moest mijn partner mij ondersteunen. Niet best! Ik ben na 4 tabletten gestopt, ook al mag dat niet. Ik bel morgen met mijn huisarts. Het werkt wel snel, de druk op de blaas was binnen no-time verdwenen en de zeurende pijn in mijn zij ook. Maar er is vast een ander middel wat dat ook kan!

29-11-2013
Vrouw (57) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Ik heb regelmatig een blaasontsteking en deze keer kreeg ik Furamid voorgeschreven. Ik bemerkte de eerste dag al een verbetering van de klachten. Maar ik had ook een half uur na de inname van de eerste capsule een misselijk gevoel en geen eetlust. Ook kreeg ik koude rillingen en een gevoel van algehele malaise. Ik ben er erg moe van en heb een slap gevoel in mijn beensp[lees meer...]ieren. Al met al niet erg prettig! Nog 1 dag te gaan maar hierna nooit meer Furamid!

25-11-2013
Vrouw (50) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Werkte meteen na 1e dag inname. Nu 6 dagen later geen blaasontsteking meer. Ik heb totaal geen bijwerkingen gehad, alles wat gemeld werd is bij mij niet van toepassing. Middel heeft tot nu toe geholpen.

22-11-2013
Vrouw (67) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Ik kreeg Furabid omdat ik blaasontsteking had. Al een uur na inname werd ik ziek: misselijk, overgeven, overal spierpijn, hoofdpijn, geen eetlust, nauwelijks kunnen staan of lopen. Ik wist niet dat het bijwerkingen waren. Op de vijfde dag urine en temperatuur laten controleren: beide goed. Wel nog steeds heel ziek. Toen las ik deze site.... Ik ben direct gestopt. Ik hoef d[lees meer...]eze troep nooit meer!

19-11-2013
Vrouw (36) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Enge verhalen hier. Ik heb gelukkig best goede ervaringen met dit middel. Had al twee weken blaasontsteking met pijn in buik en rug, koude rillingen. Zelf dokteren met cranberrypillen en extra vit c hielp niet. Kreeg van de huisarts 5 dagenkuur van Furabid. Twee keer per dag innemen. Wel wat hoofdpijn en moe, en ook last van tintelende vingers en voeten, maar verder geen p[lees meer...]roblemen. Heb gewoon kunnen werken en mijn blaasontsteking was na twee dagen verdwenen. Ik ben blij.

04-11-2013
Man (21) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Direct na het innemen was mijn eetlust compléét verdwenen. Erg misselijk tot braken aan toe. De medicijnen doen hun werk, want mijn blaasontsteking is als sneeuw voor de zon verdwenen. Verder erg moe en lusteloos. Al 2 dagen geen complete maaltijd kunnen eten, omdat ik vrijwel niets binnen hou. Ik zou persoonlijk een ander medicijn slikken bij een blaasontsteking, de bijwe[lees meer...]rkingen zijn het niet waard.

01-11-2013
Vrouw (70) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Heftige pijn met plassen , ondraaglijke rugklachten, koorts, rillingen en ik moest op bed gaan liggen, omdat ik het niet kon houden van de pijn, ik heb zeker 2 liter water en thee gedronken die nacht, en elk kwartier op het toilet gezeten, maar de pijn werd niet minder en was geen seconde weg, elke 4 uur nog 2 paracetamols geslikt, zo pijnlijk was het. De ochtendurine wa[lees meer...]s erg troebel. Urine ingeleverd bij de huisarts, meteen 's middags Furabid gekregen en nadat ik er 2 had ingenomen, met 12 uur tijdverschil, verdween de pijn vrij snel. Ik heb 2 dagen wat lichte hoofdpijn en verder ben ik geheel van de pijn af. Ik heb nu nog 3 capsules over en maak de kuur gewoon af.

28-10-2013
Vrouw (47) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Na 2 weken zelf aangemodderd te hebben met mijn blaasontsteking toch maar de HA geraadpleegd. Furabid voorgeschreven gekregen en sinds vrijdagavond 25 oktober gaan innemen. Vandaag officieel de derde dag en ben tevreden over de uitwerking. Als je de verhalen leest van de vele bijwerkingen op dit forum grijpt de angst bijna naar je keel. Maar moet zelf concluderen dat [lees meer...]ik er, tot nu toe, genadeloos vanaf kom. Vage misselijkheid op de eerste dag, soms wat vage klachten in de maagstreek, onderbuikpijn in de vroege ochtend op dag 2, that's it ! Belangrijk is het medicijn na een maaltijd in te nemen en/of met kwark/ yoghurt. Daarmee leg je een beschermend laagje aan in je maag en werkt Furabid minder agressief op de maagwand. En dus minder/niet misselijk of maagklachten. Klachten blaasontsteking zijn gelukkig helemaal verdwenen en zal ik ook braaf de kuur afmaken. En duimen dat ik tot einde kuur nog altijd zo vrolijk kan beweren dat bijwerkingen weinig/geen effect hebben gehad op mijn gestel. Beterschap iedereen !

27-10-2013
Vrouw (52) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Na inname van de tweede tablet voelde ik me werkelijk per uur zieker worden! Heftige hoofdpijn, koude rillingen, spierpijn, benauwd, kortademig, pijn bij de longen, misselijk. De hoofdpijn was werkelijk ondraaglijk. De week daarvoor had ik de griepvaccinatie gekregen en dacht dat dit een reactie hierop was...totdat ik toch maar eens ging zoeken op internet en nadat ik de [lees meer...]ervaringen van andere gebruikers herkende, heb ik de laatste twee tabletten van de kuur niet meer genomen. Intussen kreeg ik ook nog eens een rode, jeukende uitslag op mijn voeten en onderbenen. Ik had het gevoel of ik in een brandnetelveld had gelopen. Afgelopen nacht kon ik niet plat in bed liggen omdat ik zo kortademig was (en gek van de jeuk). Het enige positieve wat ik over dit medicijn kan melden is dat het snel de klachten van de blaasontsteking verhielp. Nu ik eerder ben gestopt komen mijn klachten terug. Ik zal met de huisarts overleggen voor een alternatief medicijn. Na vier dagen hoge koorts en niet kunnen eten, heftige hoofdpijn, voel ik me helemaal uitgewoond...
1 Reactie

Reactie:

Ik ben dus niet de enige! wat een doffe ellende. Ik kreeg een kuur van 7 dagen en werd al meteen ziek, miserabel, precies zoals deze vrouw het omschrijft. Ik ben op de 5e dag gestopt; de blaasontsteking was weg (na urineonderzoek), ik had geen koorts meer. Alleen maar last van de ernstige bijwerkingen van Furabid. Dit middel gebruik ik nooit meer.

Datum 22-11-2013 01:14

25-10-2013
Vrouw (43) - Blaasontsteking

Tevredenheid over:
Ik slik nu 4 dagen Furabid, omdat ik een blaasontsteking heb. Op de vierde dag 's avonds en 's nachts hevige maagpijn/krampen. Straks de huisarts bellen, ik wil deze pillen niet meer slikken. De pijn is bijna ondraaglijk. Symptomen van de blaasonsteking gingen niet direct weg, dit heeft bij mij wel 2 tot 3 dagen geduurd.

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum