ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
09-12-2018

Blaasontsteking

Ik ben een fit en vitaal persoon, had alleen wat last met plassen. ik heb 's ochtends en 's avonds Furabid genomen. 's Nachts heel onrustig geslapen. 's Ochtends voelde ik me heel beroerd. Kon bijna niet op mijn been staan. Ik had koorts, hoofdpijn, spierpijn, hartkloppingen, was moe, misselijk, kortademig, kon mijn ogen niet openhouden, niet eten. Huisarts is bij me gewee[lees meer...]st. Deze gaf aan dat ik toch door moest gaan met antibiotica. Dat heb ik gedaan. De derde dag was ik nog geen verbetering. ik was in die 2 dagen 2,5 kilo afgevallen. Er kwam een andere huisarts. Deze gaf aan dat ik beter kon stoppen en de kuur niet af te maken. De dag daarna (vierde dag) voelde ik me gelukkig langzaam weer beter. Voor mij nooit meer deze antibiotica, de bijwerkingen zijn 100x erger dan de kwaal.
03-12-2018

Blaasontsteking

Deze antibioticum werkt razendsnel bij mij. Tijdens het gebruik weinig bijwerkingen. Maar eenmaal klaar met de kuur krijg ik na 5 tot 7 dagen gigantische jeuk over mijn hele lichaam. Galbulten verschijnen op een bepaalde plek, verdwijnen na een tijdje weer en komen op een andere plek terug. Ook enorm veel last van mijn maag en steken op de borst. Bij de eerste x gebruik ha[lees meer...]p gebeld (omdat ik toen niet wist waar het vandaan zou komen) en die stuurde een ambu omdat ze dachten dat het mijn hart was. 1,5 week geleden weer een kuur voor blaasontsteking, en nu weer dezelfde problemen als toen. Na zitten denken of ik ander wasmiddel had gebruikt, of iets met het eten. Maar toen viel het kwartje, het heeft bijna zeker hiermee te maken.
02-12-2018

Blaasontsteking

1e pil avonds ingenomen met eten. In de nacht stond ik op de kop, braken, vreselijke hoofdpijn en bleef misselijk. 2e dag voelt als een zware griep met koorts. Nu 3e dag bezig maar wat voel ik me ellendig. Blaasontsteking? Ja nog steeds aanwezig.. Vorige keer dit medicijn ook gehad Maar toen had ik nergens last van.
01-12-2018

Blaasontsteking

Kreeg dit middel voorgeschreven door de huisartsenpost (normaal neem ik Monuril). 2 uur na inname begon het onophoudelijk overgeven en de rillingen. Voor mij nooit meer.
09-11-2018

Blaasontsteking

Het is al een aantal jaartjes geleden maar staat op mn netvlies. Onderhoudskuur gekregen van dit middel. Na inname, ongeveer 3 kwartier later, vreselijke jeuk over echt het hele lichaam....moeten springen omdat ik niet wist waar ik het moest zoeken. Mm man heeft me onder de douche geholpen....daar zakte ik in elkaar en kreeg het heel benauwd. Daarna gelijk overgegeven. Aan[lees meer...]gekleed en naar het zh gegaan. Paar injecties gekregen en medicatie meegekregen. Volgende dag weer teruggegaan omdat het leek alsof het weer op kwam. Weer een spuit gekregen. Nu is er in mijn EPD een alert aangemaakt dat dit medicijn voor mij levens gevaarlijk is.
30-10-2018

Blaasontsteking

Ik kreeg 4 dagen na het beëindigen van deze kuur een afschuwelijke bijwerking die dagen duurde en de epi pen bood uitkomst Mn hele lijf vol uitslag en pijn nooit meer deze troep voor mij
30-10-2018

Blaasontsteking

Ik werd er heel moe van en alles werd gevoelig. Voelde mij er niet echt lekker bij en snel buiten adem. De pijn met plassen en last van mn buik werden wel wat minder. Maar moest toch terug voor een andere kuur.
16-10-2018

Blaasontsteking

Werkt prima voor een blaasontsteking, werd alleen tijdens me werk ineens erg moe..kon mijn ogen niet open houden! Ook een zwaar gevoel in mijn hoofd. En daarnaast erg veel last van vaginale jeuk gekregen. Gelukkig heb ik van de HA daar zalf voor gekregen, was echt niet te doen! Mocht ik ooit weer een blaasontsteking krijgen neem ik deze antibiotica echt niet meer!
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!