Ervaringen met Fucidin crème/ intertulle/ zalf

Fucidin crème/ intertulle...

Krentenbaard (5 meningen)
Vaginale schimmelinfectie (1 mening)
Schimmelinfectie van de hand (1 mening)
Eczeem (0 meningen)

20-12-2023 | Vrouw | 39
fusidinezuur (20mg/g)
Apotheker geeft me dit steeds nu de vertrouwde Zinolium, die wel effectief was, uit de handel verdween. Las hier een review dat het zou helpen, helaas, ik word er knettergek van, het helpt me helemaal niet. Iedereen staart je ook aan want de plak witte zalf wordt met de dag groter, de jeuk intenser, … Maar dat is met Zovirax ook zo, veel mensen zijn laaiend maar hier help[lees meer...]t dat ook niets…

05-01-2021 | Man | 30
Koortslip
Huisartsen schrijven allemaal Zovirax voor bij een koortslip, maar dit is totaal niet effectief. Fucidin werkt echt 10 x beter. Bij het opkomen direct fucidin erop doen en het komt 9 van de 10 keer niet eens door. Jammer dat het altijd grote tubes zijn, want ik hoef het altijd maar Max 2 dagen te gebruiken en dan kan ik het weggooien aangezien het maar een maand houdbaar i[lees meer...]s. Ik koop er altijd 3 online zodat ik het altijd in huis heb.

05-12-2020 | Vrouw | 39
Schimmelinfectie van de huid
6 maanden lang met rode plekken tussen dijbenen gelopen voelde geïrriteerd en pijnlijk met sporten en lopen .. maanden lang aan gemodderd met zinkzalf , en antischimmel crèmes ,voor 4 keer na huis arts terug gegaan en deze crème gekregen , smeer nu andere halve dag en merk al duidelijk verschil .

20-11-2017 | Man | 50
fusidinezuur (20mg/g)
Zalf aangebracht na verwijdering wratten. Prima zalf, heb er geen enkele bijwerking van gezien.

05-05-2017 | Vrouw | 35
Koortslip
Heel doeltreffend bij een koortslip. De wond wou niet genezen en telkens kwam er terug een roofje op. Ik ben nu de creme aan het gebruiken en merk duidelijk verschil !

15-02-2017 | Vrouw | 69
Acne/puistjes
fucidin lijkt mij niet goed te helpen, helemaal niet eigenlijk

23-10-2016 | Vrouw | 30
Krentenbaard
Helpt zeer goed tegen krentebaard. Na 2 dagen werd het al rustig en nu na 5 dagen alleen nog rood.

06-12-2015 | Man | 36
Krentenbaard
Ik heb een soort rode vlekken in mijn hals, het begon met 1 vlekje dag later zit mijn halve nek al vol. Bij de nightcare geweest en die zegt dat is krentenbaard. Dus fusidine zalf gekregen, ik smeer het op 2-3 uur lang met tranen in mijn ogen gezeten, het bijt verschrikkelijk natte theedoeken op mijn hals om het er af te krijgen. Vanmorgen zag het er een stuk rustiger uit,[lees meer...] maar ik moet die zalf er 3x per dag op smeren dus vandaag nogmaals aangebracht en weer zelfde verhaal, lijkt wel of ik parfum op mijn hals heb gesmeerd na het scheren. En dat een paar uur lang, echt wat een troep. Dit kan toch niet goed zijn!

11-08-2015 | Man | 64
Schimmelinfectie van de hand
12 dagen deze crème gesmeerd, bij de achtste dag niet erg lekker, acute buikpijn en flauwgevallen. Twee dagen erna steken in onderbuik en diarre. Lijkt op voedselvergiftiging. Nu maar even mee gestopt en afwachten maar, eerst maar naar huisarts

03-02-2015 | Vrouw | 18
Koortslip
3 keer in het jaar komt mijn koortslip weer op. Wanneer ik het op voel komen smeer ik er gelijk Fucidin op om zo meer blaasjes te voorkomen. Fucidin helpt goed en je ziet duidelijk dat de blaasjes zich niet vermenigvuldigen. De creme is doorzichtig dus je ziet er ook nog eens niks van. Prima creme.

28-05-2013 | Man | 26
fusidinezuur
Met enige regelmaat heb ik last van Talgklierontsteking (chronisch, 1x per 2 jaar). Product gebruik ik dan weer echter is de vorige houdsbaarheid datum danweer verstreken. Mijn huisarts kent me inmiddels wat dat betreft, dus een belletje zonder fysieke controle is het zo geregeld, alleen mijn historie wordt gecontroleerd. Het gebruik van product is efficient en het sto[lees meer...]pt vrij snel na aanbrengen. Ook al is het weg, moet ik 1 week extra doorsmeren. Ik heb dan gelukkig geen bijwerkingen.

15-04-2012 | Vrouw | 45
fusidinezuur
ik gebruik de zalf nog maar drie dagen en heb plots last van hevige buikpijn maar volgens de bijsluiter is dit geen bijwerking al las ik wel dat het wel voorkomt bij pilletjes maar ik smeer enkel de zalf vind het wel raar dat ik er buikpijn van krijg nog iemand deze ervaring?

05-12-2011 | Vrouw | 40
fusidinezuur
Aantal dagen had ik daar last van een rijpe gevoelige steeds dikker wordende pijnlijke plek. Schoon droog houden en uitknijpen ed. hielp niet. ivm weekend leek een bezoek a/d huisarts niet zo voor de hand. Het was zo pijnlijk dat je ervan verstijfde. ineens dacht ik aan fucidin zalfje. wat een verademing. Direkt na het aanbrengen met gaascompresje, voelde het als bevrijd[lees meer...]end van de pijn. Had er gelukkig nog wat van in huis. Mijn inziens daarom prima produkt handig ja zelfs zeer belangrijk om op voorraad te hebben. dank

15-02-2011 | Vrouw | 5
fusidinezuur
Mijn dochter van 5 jaar heeft met enige regelmaat last van uitslag onder de mond, lijkend op aften of koortslipblaasjes. Omdat ze ook last kan hebben van een koortslip is het altijd even nagaan wat het zou kunnen zijn. Nu reageerde ze direct op Fucidin en nam de roodheid snel af; de blaasjes trekken zich terug en nu moet alleen nog een laatste plek wegtrekken.

25-07-2010 | Vrouw
Ontstekking teen
door bijwerking antibiotica is mijn teen gaan ontsteken, met deze creme merkte ik al na 2 dagen verschil, wond zag er mooi uit en druk van teen was volledig weg. erg prettig

23-03-2010 | Vrouw
Infectie vagina