Fucidin crème/ intertulle...

fusidinezuur

Krentenbaard (5 meningen)
Vaginale schimmelinfectie (1 mening)
Schimmelinfectie van de hand (1 mening)
Eczeem (0 meningen)

20-11-2017

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)

Zalf aangebracht na verwijdering wratten. Prima zalf, heb er geen enkele bijwerking van gezien.
05-05-2017

Koortslip

Heel doeltreffend bij een koortslip. De wond wou niet genezen en telkens kwam er terug een roofje op. Ik ben nu de creme aan het gebruiken en merk duidelijk verschil !
15-02-2017

Acne/puistjes

fucidin lijkt mij niet goed te helpen, helemaal niet eigenlijk
23-10-2016

Krentenbaard

Helpt zeer goed tegen krentebaard. Na 2 dagen werd het al rustig en nu na 5 dagen alleen nog rood.
06-12-2015

Krentenbaard

Ik heb een soort rode vlekken in mijn hals, het begon met 1 vlekje dag later zit mijn halve nek al vol. Bij de nightcare geweest en die zegt dat is krentenbaard. Dus fusidine zalf gekregen, ik smeer het op 2-3 uur lang met tranen in mijn ogen gezeten, het bijt verschrikkelijk natte theedoeken op mijn hals om het er af te krijgen. Vanmorgen zag het er een stuk rustiger uit,[lees meer...] maar ik moet die zalf er 3x per dag op smeren dus vandaag nogmaals aangebracht en weer zelfde verhaal, lijkt wel of ik parfum op mijn hals heb gesmeerd na het scheren. En dat een paar uur lang, echt wat een troep. Dit kan toch niet goed zijn!
11-08-2015

Schimmelinfectie van de hand

12 dagen deze crème gesmeerd, bij de achtste dag niet erg lekker, acute buikpijn en flauwgevallen. Twee dagen erna steken in onderbuik en diarre. Lijkt op voedselvergiftiging. Nu maar even mee gestopt en afwachten maar, eerst maar naar huisarts
03-02-2015

Koortslip

3 keer in het jaar komt mijn koortslip weer op. Wanneer ik het op voel komen smeer ik er gelijk Fucidin op om zo meer blaasjes te voorkomen. Fucidin helpt goed en je ziet duidelijk dat de blaasjes zich niet vermenigvuldigen. De creme is doorzichtig dus je ziet er ook nog eens niks van. Prima creme.
28-05-2013

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)

Met enige regelmaat heb ik last van Talgklierontsteking (chronisch, 1x per 2 jaar). Product gebruik ik dan weer echter is de vorige houdsbaarheid datum danweer verstreken. Mijn huisarts kent me inmiddels wat dat betreft, dus een belletje zonder fysieke controle is het zo geregeld, alleen mijn historie wordt gecontroleerd. Het gebruik van product is efficient en het sto[lees meer...]pt vrij snel na aanbrengen. Ook al is het weg, moet ik 1 week extra doorsmeren. Ik heb dan gelukkig geen bijwerkingen.
15-04-2012

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)

ik gebruik de zalf nog maar drie dagen en heb plots last van hevige buikpijn maar volgens de bijsluiter is dit geen bijwerking al las ik wel dat het wel voorkomt bij pilletjes maar ik smeer enkel de zalf vind het wel raar dat ik er buikpijn van krijg nog iemand deze ervaring?
05-12-2011

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)

Aantal dagen had ik daar last van een rijpe gevoelige steeds dikker wordende pijnlijke plek. Schoon droog houden en uitknijpen ed. hielp niet. ivm weekend leek een bezoek a/d huisarts niet zo voor de hand. Het was zo pijnlijk dat je ervan verstijfde. ineens dacht ik aan fucidin zalfje. wat een verademing. Direkt na het aanbrengen met gaascompresje, voelde het als bevrijd[lees meer...]end van de pijn. Had er gelukkig nog wat van in huis. Mijn inziens daarom prima produkt handig ja zelfs zeer belangrijk om op voorraad te hebben. dank
15-02-2011

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)

Mijn dochter van 5 jaar heeft met enige regelmaat last van uitslag onder de mond, lijkend op aften of koortslipblaasjes. Omdat ze ook last kan hebben van een koortslip is het altijd even nagaan wat het zou kunnen zijn. Nu reageerde ze direct op Fucidin en nam de roodheid snel af; de blaasjes trekken zich terug en nu moet alleen nog een laatste plek wegtrekken.
28-09-2010

Krentenbaard

Dochter van een vriendin had last van krentenbaard. Helaas heeft ze uit zelfde bekertje gedronken en paar daagjes later.. had ik t ook. Direct bij eerste blaasje Fucidin gesmeerd en het uitbreiden van de plek stopte bijna meteen. Had nog wel een kleine week nodig om weer volledig weg te trekken, maar gelukkig was ik er snel bij en heb ik erger kunnen voorkomen.
25-07-2010

Ontstekking teen

door bijwerking antibiotica is mijn teen gaan ontsteken, met deze creme merkte ik al na 2 dagen verschil, wond zag er mooi uit en druk van teen was volledig weg. erg prettig
23-03-2010

Infectie vagina

03-01-2010

Fucidin crème/ intertulle/ zalf (fusidinezuur)
Krentenbaard (bacterie bovenop koortslip)

jaren lang aangetobt met cremetjes zoals zovirax om mijn koortslip erondcer te krijgen. niets hielp totdat de huisarts me fucidin gaf en vertelde dat het een bacterie was. heel sceptisch aan begonnen maar ongelofelijk, het werkt en og snel ook!!! echt een wonder creme!!!!
02-10-2009

Krentenbaard

In een zeer vroeg stadium van krentenbaard bij mijn dochter van 4 heb ik van de huisarts deze fusidinezuur creme gekregen. 3 keer per dag insmeren en we hebben het dan op school met een pleister afgedekt. Werkte heel goed en met een dag of 4 -5 was het weer helemaal weg. Daarbij heeft ze gelukkig geen klasgenootjes of familieleden besmet.

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum