Ervaringen met Miconazol/ Hydrocortison Crème

Miconazol/ Hydrocortison ...

27-07-2016 | Vrouw | 25
miconazol/ hydrocortison (10/100mg/g)
Eczeem
Ik was een paar jaar geleden helemaal gestopt met hormoonzalven. Ik had toen een best schilferige huid en mijn benen lagen open. Ik sliep zo slecht dat ik dacht dit weer te moeten smeren. Ik begon met 1 a 2 keer per dag en ging steeds meer en vaker smeren op advies van de dermatoloog. Mijn huid ging enorm achteruit en inmiddels had ik geen hoop meer, totdat ik erachter kwa[lees meer...]m dat dit middel ook nog eens de oorzaak van eczeem kan zijn en dat heet red skin syndroom. Inmiddels 1,5 jaar gestopt en het gaat beter met me dan toen ik nog gebruikte.

28-04-2016 | Vrouw | 34
miconazol/ hydrocortison (10/20mg/g)
Eczeem
Ik heb waarschijnlijk een contacteczeem op mijn lippen opgelopen na veelvuldig gebruik van Labello. Door de huisarts is de creme voorgeschreven. Werkte in de eerste instantie direct! Maar zodra ik stopte met smeren kwam het eczeem terug. Meerdere keren opnieuw aan een kuurtje smeren begonnen en iedere keer kwam het terug. Geen oplossing voor mij dus. Nu een sterkere hormoo[lees meer...]ncreme (Emovate zalf) voorgeschreven door de dermatoloog.

03-02-2014 | Man | 42
miconazol/ hydrocortison (10/20mg/g)
Schimmelinfectie van de huid
schimmelinfectie bij mijn lies en aan mijn penis. geweldig is het niet, maar ik kan er nog normaal tussen haakjes mee leven. om de 14 dagen komt het terug, dat is dan wel weer. het middel werkt wel, maar erg matig. je huid wordt er in ieder geval goed week van, erg dunne huid hou je er aan over.

21-08-2011 | Man | 66
Haarscheurtjes anus
Na 1e gebruik geen problleem, de 2de dag jeuk schijnselen, verdikking en, blaarvorming rond de anus. Opgehouden met insmeren. Jeuk ondraaglijk. Zal dokter informeren.

19-08-2011 | Vrouw | 18
Schimmelinfecties in de liezen
ik had erge jeuk in de liezen. hier zaten rode ronde plekken met een gelige rand. zo ging het goed en zo ging het weer heftig jeuken. huisarts gebeld en deze had een zalfje klaargelegt. dit bleek deze zalf te zijn gelijk gebruikt en bijna meteen resultaat!!! wel was ik mij wel eerst goed van onderen en doe dan gelijk een schone onderbroek aan.

08-03-2011 | Vrouw | 21
Schimmeltje onder de oksels
Werkte prima. De hydrocortison is voor de ontstekingen. Nadat het weg was ben ik nog even blijven smeren, en nu ben ik totaal van de klachten af

15-11-2009 | Man
miconazol/ hydrocortison
Schimmel infectie aan en om de penis
Ik heb het gekregen van me huisarts. als u last heeft van schimmelinfectie rondom geslachtsorgaan ga dan naar u arts

23-10-2009 | Vrouw
Voetschimmel
Ik kende de aandoening helemaal niet, ineens had zich een uitgebreide voetschimmelinfectie ontwikkeld, gekregen in een zwemparadijs. Ik snapte het erg laat en dan was het al extreem jeukerig tussen de tenen. Deze combizalf helpt in de eerste dagen om het gehele tot rust te brengen en de ergste jeuk en rode ontsteking weg te nemen. Daarna verder met alleen miconazol zonder[lees meer...] hydrocortison.

05-05-2009 | Vrouw