categorie

Mond

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Mond

14-02-2019

05-04-2017

Keelontsteking

Maandagavond begon de keelpijn, dinsdag gelijk trachitol gekocht. Heb er zo een vijf per dag genomen, plus antibiotica en paracetamol. Gezien het nu al 8 dagen later is en ik nog steeds keelpijn heb en hoest werkt dit bij mij niet. Ook heb ik al een paar dagen last van mijn buik en vannacht wakker geworden van de buikkrampen vlak nadat ik 2 trachitol op heb. Vermoed dat [lees meer...]het daarvan komt.
03-02-2017

Natriumfluoride Mondspoeling (natriumfluoride)
Caries

Slecht voor mij, maar ik verdraag weinig medicijnen. Je ziet dingen die er niet zijn, werd er echt zieker en zieker van.
18-04-2016

Keelpijn

ik ben allergisch voor diclofenac en heb daarvan dezelfde bijwerkingen, dus nu ook deze bijwerkingen van trachitol.
25-12-2015

Keelpijn

had keelpijn, wat dus inhoud moeilijk kunnen slikken en pijn aan mijn luchtwegen, af en toe hoesten en wat slijmvorming. Trachitol voor €6 gekocht bij Kruidvat voor 30 stuks. Het product bijna één week lang gebruikt, zoals men aangeeft (1 tablet per 2 uur). het verdoofd de pijn redelijk snel, maar effect is ook redelijk snel weg! voor de rest weinig verbetering gemerkt. ik[lees meer...] zou het voor €6 nooit meer kopen. zeker gezien het feit dat ik ooit dergelijk tabletten heb gekocht voor €2 (bij dirx, inmiddels failliet) met iets beter resultaat. kortom zou zeggen veel water drinken, goedkope menthol snoepjes kopen, weinig praten, uitrusten en dan gaat het wel over, of naar de huisarts maar ik zou echt geen €6 meer uitgeven aan een merk, want daar betaal je voor, niet voor de werking want die is minimaal.
04-12-2015

Keelpijn

Dit middel geeft een fijne smaak en een zacht gevoel aan je keel. De kriebels in je keel verdwijnen hierdoor wel maar de keelpijn zelf niet. Heb dit om de twee uur geslikt volgend voorschrift maar geen resultaat. Zonde van je geld als je echt keelpijn hebt.
30-10-2015

Keelpijn

Verzachte de keel en werkt goed als je gaat slapen tegen een hoestbui.
31-03-2015

Keelpijn

Werkt super tegen keelpijn! Normaal gesproken heb ik altijd een week lang last van keelpijn, maar dankzij dit middel is het na 7 dagen al over. Aanrader dit!
25-01-2015

Trachitol (aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat)

Effectief middel tegen beginnende keelpijn, maar ook bij aanhoudende keelpijn. Ook bij kriebelhoest werkt dit zuigtablet bij mij. De verhalen over een verdovend mondgevoel ed. zijn mij onbekend. Tevreden over de werking. Ook geen vieze smaak zoals bij vele zuigtabletten. Mint smaak.
27-11-2014

Trachitol (aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat)

Ik gebruik dit middel sinds enkele weken. Ik heb geen keelpijn maar al jaren een vervelende kriebelhoest. Vele onderzoeken gehad. Ook de longarts heeft veel onderzocht maar niemand kon een oorzaak vinden. De diagnose was dan ook altijd "gevoelige bovenste luchtwegen". En eigenlijk moest ik het daarmee doen. Van allerlei puf middelen voor astma kreeg ik vreselijke spierkram[lees meer...]pen op de gekste plekken. Ik heb ook allerlei hooikoortsmiddelen geprobeerd maar ook die deden weinig tot niks. Tot ik op het idee kwam om een keelpijn middel te gebruiken en ik moet zeggen dat dit goed helpt. Ik hoest nog steeds maar echt veel minder en ik heb geen bijwerkingen (ik gebruik ook maar 1 tablet per dag). Hoop dat het zo blijft.
25-08-2014

Zymafluor (natriumfluoride)

Vanaf kind altijd gebruik. Bijna nooit gaatjes gehad, vind het een goed produkt. Jammer dat het nu niet meer verkrijgbaar is!
16-01-2014

Keelpijn

Ik denk dat dit middel goed kan werken als de verdovende middelen echt op de plek komen waar de pijn zit. Bij mij vooral mijn tong verdoofd, en het bovenste stukje van mijn keel. De echte pijn zit iets dieper, daarom geen optimaal resultaat
23-10-2012

Keelpijn

tijdens het zuigen van het eerste tablet begon mijn keel en tong verdoofd aan te voelen. Het leek of mijn keel opgezet aanvoelde en slikken ging moeilijker. ik vond dit een nare ervaring. Heb het nogmaals geprobeerd en wederom dezelfde klachten. verder hielp het ook niet bepaald tegen de keelpijn.
06-03-2012

Trachitol (aluin/ lidocaine/ propylparahydroxybenzoaat)

Bij ernstige keelontsteking heb je zeer weinig tot niets aan dit middel. maar bij beginnende keelontsteking verzacht het wel wat. Heeft wel een wisselwerking met Promethazine en Zopiclon: versterkt deze middelen.
27-05-2009
Vrouw

Keelontsteking

Werkt net als alle andere keelpijnmiddelen NIET. Spendeer je geld aan drop en hete dranken en niet aan deze waardeloze pillen. Keelpijn lacht om dit middel!
19-09-2008
Vrouw

Keelontsteking

Eerst Hibitane gebruikt. Dit werkte eigenlijk niet. Deze Trachitol tabletten bevatten ook een verdovende/pijnstillende werking. helpt wel iets meer. Nog steeds wel pijnlijk bij slikken.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4745)
Anticonceptie - overig (3494)
Cholesterol (2744)
Depressie - antidepressiva overig (2550)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2174)
Pijn - morfine-achtigen (2078)
Pijn (1881)
Verslavingsziekten (1789)
ADHD - psychostimulantia (1769)
Bloeddruk - betablokkers (1571)
Maagzuur - protonpompremmers (1490)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1426)
Anticonceptie - eenfase (1300)
Angststoornissen (1098)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1053)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1045)
Depressie - antidepressiva TCA (978)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (912)