This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 3

19-11-2011
Vrouw, 59 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

jammer dat deze tabletten niet meer te verkrijgen zijn, had gelukkig nog 4 stuks. Even sabbelen zodat kriebel weg is en leg het tabletje in een doosje voor de volgende kriebel of nacht. Dit tabletje moet men niet doorbijten maar sabbelen, het stofje dat erin zit is er om het dikke speeksel welke kriebel veroorzaakt te onderdrukken. Je hoest je een ongeluk met die kriebel.[lees meer...] Je kunt natuurlijk ook Codeine-fosfaat tablettjes slikken (op doktersadvies)maar dat is natuurlijk ook troep, helpen wel goed. Welke tablet-zuigvorm met dezelfde werking is er nog meer.?
17-08-2011
Vrouw, 62 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

45 jaar dit middel gebruikt bij beginnende keelpijn. Kon hier vaak de keelontsteking mee in de kiem smoren. Is niet meer in de handel. Wat jammer want het was het beste middel. Heb gelukkig nog een kleine voorraad. Maar wat daarna?
19-05-2011
Man, 49 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Dit medicijn bevat fenol. in mijn jeugd was de hoeveelheid fenol nog vele malen hoger dan nu. Fenol is echter een kankerverwekende stof. Amerika heeft een algeheel verbod op fenolhoudende producten. Ik weet niet hoe dit product ligt bij andere europese landen, maar ik kan me voorstellen, dat Agre-gola door de mutageniteit steeds minder populair, dan wel verboden wordt. Eco[lees meer...]nomisch gezien is dit dan ook niet meer haalbaar. Dat betekent dan ook het einde van dit effectieve middel. Helaas!!!!
17-04-2011
Man, 64 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Wij krgen dit medicijn als kind al van de huisarts voorgeschreven. Het is het enige middel dat heplt tegen opzettend keelpijn!!! Helemaal uit de markt gedrukt door Strepsels en van dat soort rare niet werkende zuigtabletten. Jammer dat de matketing van Vemeda niet adequaat heeft gereageerd. Bij DA drogisten, kruidvat en Etos gaat het alleen om omzetsnelheid. En de huisige[lees meer...] generatie van 0 tot 40 jaar kent helaas Agre Gola niet. JAMMER JAMMER JAMMER. Inderdaad zoals hiervoor geschreven moet ik nu de keelpijn helemaal uitzieken, hoewel ik er anders als het op kwam zetten binnen 2 dagen eraf was. ADVIES: Vermeda zet de machines aub weet aan???
15-02-2011
Vrouw, 40 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Zo ontzettend jammer dat dit niet meeer te koop is. Is volgens mij een marketing kwestie want navraag bij vele (relatief jonge) mensen leert dat het gewoon een onbekend merk is/was. Reklame voor andere keeltabletten zie je genoeg maar die helpen (bij mij in ieder geval) niet.........
31-01-2011
Vrouw, 55 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Ik ben helaas net door mijn voorraad heen en kom er nu achter dat dit middel niet meer bij DA-drogist te koop is. Het was zo'n goed middel! Je voelde gewoon de anti-septische werking ervan. Nu moeten we zo'n mierzoete strepsil of soortgelijk middel innemen. Wat is dit vervelend!
27-01-2011
Man, 77 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Jarenlang Agré-Gola gebruikt in het hooikoorts seizoen. Daardoor kon ik 's nachts ook rustig sllapen.
10-01-2011
Man, 64 jaar

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

Agre-gola is uit de handel genomen omdat er te weinig vraag meer naar is. Ondanks dat het een zeer goed middel is gaat men nu voor de strepsels omdat de zoete smaak beter wordt ervaren De werking van de strepsil ervaaar ik als een placebo met de ervaing van een snoepje.
volgende > >>
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (668) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely