Agre-Gola

Keelontsteking (2 meningen)
Verkoudheid (1 mening)

19-11-2011

Keelkriebel bij verkoudheid

jammer dat deze tabletten niet meer te verkrijgen zijn, had gelukkig nog 4 stuks. Even sabbelen zodat kriebel weg is en leg het tabletje in een doosje voor de volgende kriebel of nacht. Dit tabletje moet men niet doorbijten maar sabbelen, het stofje dat erin zit is er om het dikke speeksel welke kriebel veroorzaakt te onderdrukken. Je hoest je een ongeluk met die kriebel.[lees meer...] Je kunt natuurlijk ook Codeine-fosfaat tablettjes slikken (op doktersadvies)maar dat is natuurlijk ook troep, helpen wel goed. Welke tablet-zuigvorm met dezelfde werking is er nog meer.?
17-08-2011

Beginnende keelontsteking

45 jaar dit middel gebruikt bij beginnende keelpijn. Kon hier vaak de keelontsteking mee in de kiem smoren. Is niet meer in de handel. Wat jammer want het was het beste middel. Heb gelukkig nog een kleine voorraad. Maar wat daarna?
19-05-2011

Keelpijn algemeen

Dit medicijn bevat fenol. in mijn jeugd was de hoeveelheid fenol nog vele malen hoger dan nu. Fenol is echter een kankerverwekende stof. Amerika heeft een algeheel verbod op fenolhoudende producten. Ik weet niet hoe dit product ligt bij andere europese landen, maar ik kan me voorstellen, dat Agre-gola door de mutageniteit steeds minder populair, dan wel verboden wordt. Eco[lees meer...]nomisch gezien is dit dan ook niet meer haalbaar. Dat betekent dan ook het einde van dit effectieve middel. Helaas!!!!
17-04-2011

Keelpijn

Wij krgen dit medicijn als kind al van de huisarts voorgeschreven. Het is het enige middel dat heplt tegen opzettend keelpijn!!! Helemaal uit de markt gedrukt door Strepsels en van dat soort rare niet werkende zuigtabletten. Jammer dat de matketing van Vemeda niet adequaat heeft gereageerd. Bij DA drogisten, kruidvat en Etos gaat het alleen om omzetsnelheid. En de huisige[lees meer...] generatie van 0 tot 40 jaar kent helaas Agre Gola niet. JAMMER JAMMER JAMMER. Inderdaad zoals hiervoor geschreven moet ik nu de keelpijn helemaal uitzieken, hoewel ik er anders als het op kwam zetten binnen 2 dagen eraf was. ADVIES: Vermeda zet de machines aub weet aan???
15-02-2011

Keelpijn

Zo ontzettend jammer dat dit niet meeer te koop is. Is volgens mij een marketing kwestie want navraag bij vele (relatief jonge) mensen leert dat het gewoon een onbekend merk is/was. Reklame voor andere keeltabletten zie je genoeg maar die helpen (bij mij in ieder geval) niet.........
31-01-2011

Keelpijn

Ik ben helaas net door mijn voorraad heen en kom er nu achter dat dit middel niet meer bij DA-drogist te koop is. Het was zo'n goed middel! Je voelde gewoon de anti-septische werking ervan. Nu moeten we zo'n mierzoete strepsil of soortgelijk middel innemen. Wat is dit vervelend!
27-01-2011

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)
Keelpijn ten gevolge van hooikoorts

Jarenlang Agré-Gola gebruikt in het hooikoorts seizoen. Daardoor kon ik 's nachts ook rustig sllapen.
10-01-2011

Bij keelpijn en hoesten

Agre-gola is uit de handel genomen omdat er te weinig vraag meer naar is. Ondanks dat het een zeer goed middel is gaat men nu voor de strepsels omdat de zoete smaak beter wordt ervaren De werking van de strepsil ervaaar ik als een placebo met de ervaing van een snoepje.
29-12-2010

Keelpijn

ik gebruik agregola al vanaf mijn jeugd ,als ik last heb van keelpijn of kribbel keel het help erg goed , het is eigelijk het enige wat helpt alleen kan ik het nergens meer kopen uit de handel vertellen ze mij steeds ??
07-10-2010

Keelpijn

Ik Heb 2x per jaar keelontsteking, het enige wat snel hielp was agre gola; vind het heel erg dat het niet meer verkrijgbaar is; heb het jaren lang gebruikt zonder bijwerkingen
21-09-2010

Begin keelpijn

goed middel begrijp niet dat het uit de handel is genomen hielp binnen 1 dag begrijp het werkelijk niet weet iemand mischien waar het nog te koop is
26-08-2010

Agre-Gola (cetylperidinium/ fenol/ levomenthol)

angre gola was het beste middel tegen beginnende keelpijn niks anders helpt bij mij nou zit ik al een week met keelpijn heb van alles op voor de keelpijn mijn vader nam altijd angre gola van de philips mee 45 jaar geleden was die keel tablet er al. ben boos zeer boos dat het niet meer verkrijgbaar is
22-05-2010

Keelontsteking

Ik begrijjp dus ook niet dat dit medicijn uit de winkel is gehaald. ik had het altijd in huis en door een brand ben ik alles kwijt ook alle medicatie. Overal gezocht maar echt nergens meer te verkrijgen. Heel vervelend en zal nu op zoek naar een nieuw middel dat net zo goed is maar er is tot nu toe niets wat helpt. in ieder geval bedankt.
19-05-2010

Beginnende keelpijn

Ook ik ben in mijn woonplaats alle apotheken en drogisterijen afgeweest voor Agré-Gola. Hoe is het mogelijk dat een middel wat zo effectief is uit de handel wordt genomen. Nu was het zo, als ik er op tijd bij ben, met een paar dagen er weer vanaf was. Nu deze keeltabletten er niet meer zijn, zal het bij mij een paar dagen vervelende keelpijn zijn, dan een 14 dagen vervelen[lees meer...]d hoesten er achteraan. Hier zit ik niet op te wachten en mijn werkgever ook niet. Alle andere keelpastilles, trachitol, enz. zijn voor mij snoepjes die niet helpen. Hopelijk komt Vemedia B.V. Diemen hierop terug.
10-05-2010

Keelpijn

Een enkele keer per jaar heb ik keelpijn/ontstoken amandelen. Agre Gola helpt altijd snel. De smaak is niet aangenaam maar omdat de werking zo goed is verkies ik het boven alle andere middeltjes. Het is erg jammer dat het uit de handel is, wat ik nu pas hoor (10-5-2010) en ik zou graag weten waarom het niet meer verkocht wordt. Zit er nu ineens een stof in die slecht is of[lees meer...] bijwerkingen veroorzaakt?? Heb er nooit iets van gemerkt, integendeel.
09-05-2010
Man

Keel

Hoe mooi ook de verpakking van andere middeltjes alleen Agre-Gola hielp. Jammer dat het nergens meer verkrijgbaar is. Zelfs niet in Duitsland en Luxemburg.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum