Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

11-09-2012 | Man | 64
Afslanken - overgewicht
Ben veel afgevallen met reductiel.

19-01-2020 | Vrouw | 62
Afslanken - overgewicht
Niets anders helpt . Kocht dit in Turkije en de vakantie kg vlogen eraf. Ben veel te zwaar en heb hulp nodig.

12-07-2020 | Man | 58
sibutramine (20)
Afslanken - overgewicht
heb deze enige jaren geleden genomen en was er zeer tevreden over absoluut geen bijwerking veel gewichtsverlies wel na 3 maand verschil van 15 kg nam deze pillen na de geboorte van mijn 2 ling vraag me af waarom ze deze niet meer verkopen en zou deze graag terug hebben al van alles geprobeerd en niks resultaat weeg nu 105 kg en ben 165 cm dus veeeeeeeeeeeel te[lees meer...] dik wie kan me helpen

29-11-2023 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Het heeft goed geholpen afvallen wilt graag 12 kg kwijt . Ik had 2 maanden gebruik en opeens was niet meer te krijgen

12-12-2021 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Ik ben ook op zoek naar Sibutril of Reductil. Weet dat het werkt omdat ik het eerder heb gebruikt. Wie weet waar het nog voor een redelijke prijs te koop is?

28-04-2021 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Ik heb reductil 15 mg gebruikt 1 per dag en dat gedurende 3 maand, zonder bijwerkingen en een goed resultaat, op mijn gewenst normaal gewicht gekomen en zo jaren op mijn gewicht gebleven.

14-10-2018 | Vrouw | 55
sibutramine (20mg)
Afslanken - overgewicht
werkt echt super. in welk land in welk drogist is reductil te verkrijgen ????

10-06-2011 | Vrouw | 55
Tegen overgewicht
Heb het middel bijna een jaar gebruikt en was mijn overtollige kilo`s kwijt, plus een hoop energie erbij. Dat is tot vorig jaar zo gebleven, maar door de menopauze kwam ik toch weer die 6 kilo aan. Toen ik weer naar het vertrouwde middel wilde grijpen bleek dat ineens uit de handel genomen te zijn. BALEN! Ik lees hier ergens tussen de regels door dat het op een mij niet b[lees meer...]ekende manier wel te verkrijgen zou zijn, mag ik een hint?

02-09-2012 | Man | 54
sibutramine
BMI >50 Met Reductil (hongergevoel volledig weg, eigenlijk totaal geen gedachten aan eten meer) van 176 terug naar iets boven de 104 kilo. Geweldig en volledig zonder bijwerkingen. Vanaf niet meer toegestaan in NL even iets anders geprobeerd: fluoxetine ofzo, werkt totaal anders. Zou moeten zorgen voor sneller verzadigd gevoel, maar niet dus. In no time weer terug naar b[lees meer...]oven de 160. Met de husiarts overlegd en uiteindelijk gekozen voor een operatie: Gastric Sleeve - Obesitas kliniek in MCL. Uitgevoerd op 5 juli 2012 - bijna 2 maand geleden. Helemaal hetzelfde gevoel als met reductil en het resultaat nog beter/verbluffender: al 26 kilo afgevallen (inclusief de 3 weken voorafgaand aan de operatie waar je een dieet moet volgen om je lever zo klein mogelijk te krijgen). Als je echt alles hebt geprobeert: neem de juiste stap en ga in overleg met een obesitas kliniek. Geen bandjes gedoe, een Sleeve sluit het best aan bij wat Reductil doet/deed, een sat verder gaat de ByPass.

30-03-2011 | Vrouw | 52
Overgewicht
vond het een heel goed middel om af te slanken , vind het heel jammer dat het uit de handel is genomen , was er heel tevreden over

13-01-2021 | Vrouw | 51
Afslanken - overgewicht
Ik begrijp dus totaal niet waarom dit ooit van de markt gehaald werd.

03-07-2012 | Vrouw | 50
Afslanken - overgewicht
Ben met reductil zeer goed afgevallen en voel mij minder moe het geeft meer energie.

31-08-2020 | Vrouw | 49
Afslanken - overgewicht
Welk is die site dan? Int verleden ook goede ervaringen mee... dus graag meer info over welke site je het hebt aub. (Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

21-10-2019 | Vrouw | 49
Afslanken - overgewicht
Zou graag dit bestellen op internet...waar kan ik dit nog bestellen??

27-08-2021 | Vrouw | 48
Afslanken - overgewicht
Waar kan ik nog Reductil of Sibutril kopen? (Red mijn medicijn: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

13-11-2020 | Vrouw | 48
sibutramine (10mg)
Afslanken - overgewicht
Het werkte super goed ik zou het dolgraag willen kopen of bestellen, kan iemand mij hiermee helpen? (Red: in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)