Ervaringen met Livocab oogdruppels

Hooikoorts (11 meningen)
Oogontsteking (5 meningen)

10-07-2008 | Man
Allergische conjunctivitis
Gebruik medicijn al +- 6 jaar, werking was het eerste jaar het effectiefst, lijkt elk jaar minder te worden, dit jaar lijkt het niet of nauwelijks te werken. Is door een optometrist bij Pearle aangeraden om opatanol te gebruiken, werkt 100 x beter.

18-06-2008 | Man
Hooikoorts
ik gebruik livocab oogdruppels nu 3 maanden en het help mij niets nog steeds tranende ogen verder geen bijwerkingen ontdekt

05-06-2022 | Man | 46
Hooikoorts
Druppels doen helemaal niets, erg ontevreden met dit product

23-04-2019 | Man | 67

22-07-2018 | Man | 64
Hooikoorts
medicatie 2 x per dag 1 druppel in beide ogen. Na allerlei anti histamines geslikt te hebben zonder enige effectiviteit, ben ik op advies van een kennis met Livocab druppels begonnen. Bij langdurige hooikoorts gebruik ik de druppels dagelijks. Het lijkt wel alsof er een filmpje op je ogen komt die je dan beschermt tegen de pollen en het gevolg is dan dat de irritatie en[lees meer...] het tranen van de ogen verdwijnen. Ook de neusirritatie en het niezen reageren positief op het gebruik van deze druppels. Bij eenmalige acute aanvallen, verlichten de druppels onmiddellijk en verdwijnen de tranen en irritatie met een uurtje. Gebruik Livocab nu een aantal jaar.

18-04-2018 | Man | 65
Hooikoorts
Mijn hooikoorts was nooit eerder zo erg als dit jaar. Ik gebruik ze nu voor het derde jaar tijdens de lente. Ik heb geen idee of de hooikoorts nog erger was geweest zonder de oogdruppels! Ik wordt gek van de jeuk en moet mezelf dwingen niet door mijn ogen te gaan wrijven.

05-06-2016 | Man | 26
Hooikoorts
Werkelijk waardeloos, heb erg last van hooikoorts en dus jeukende ogen etc. Dit middel heeft alles erger gemaakt. Mijn ooglid sluiten doet nu zelfs pijn van dit spul en de jeuk is nu 10 maal erger. Ik vind Livocab een waardeloos merk, ook hun neusspray deugt niet, maar dat kom wel in een andere review.

27-11-2011 | Man | 50
Ontsteking oog / virus
Het hielp gewoon snel en goed. Niets op aan te merken

14-06-2011 | Man | 22
Hooikoorts
Werkt wel goed, het is alleen lastig met mijn contactlenzen dat ik ze eerst uit moet doen voor het druppelen. Oplossing is hiervoor daglenzen (dan maakt het niet uit) maar deze zijn een stuk duurder.

25-06-2023 | Vrouw | 68
Oogontsteking
Blijkbaar wordt dit middel, ondanks de vele negatieve ervaringen, toch veel gebruikt. Momenteel is het n.l. niet leverbaar, Gebruik het hele jaar door, vanwege kleine ontstekingen aan de oogranden. Werk goed. Groot bijkomend voordeel: mijn zicht in de verte was een stuk beter toen ik de druppels gebruikte. Nu al twee weken niet en de apotheek laat niets van zich horen[lees meer...] op mijn vraag wanneer ze de druppels weer kunnen leveren, al is het maar eerst 1 flacon.

05-09-2021 | Vrouw | 59
Oogontsteking
Als gevolg van allergische reactie op stof en pillen vaak oogklachten: tranen, ontstoken, lichtschuw, pijnlijk. De druppels helpen een beetje. Ben niet erg tevreden over de effectiviteit.

19-06-2020 | Vrouw | 49

28-05-2018 | Vrouw | 40

26-09-2017 | Vrouw | 72
Oogontsteking
In het begin dikke oogrand en dikke ogen, deed pijn bij het aanbrengen. Het gevoel van harde oogdruppels, ongemakkelijk. Daarbij zie ik na 5 dagen gebruik, weinig verschil.

25-06-2013 | Vrouw | 61
levocabastine
Livocab oogdruppels gebruikt ivm irritatiegevoel onder mijn linker ooglid. Tijdens en na gebruik 4 x daags keelpijn aan de linker kant en een geirriteerd neusgat links.

24-09-2012 | Vrouw | 38
Hooikoorts
Ik gebruik al jaren fluticason (neusspray) en een anti-histamine-pil (waarbij het blijft zoeken naar eentje met weinig bijwerkingen). Sinds een aantal jaar heb ik ook vaak last van mijn ogen bij de hooikoorts, zoals ik dat al veel langer had bij honden en katten. Wanneer ik tijdens de hooikoortsperiode wakker word met ogen vol korsten van het tranen, druppel ik wat in mij[lees meer...]n ogen. Het werkt goed en soms kan ik zelfs dan lenzen dragen. Ik heb geen negatieve bijwerkingen hoeven ervaren van Livocab.