Rugklachten (6 meningen)

22-09-2021 | Vrouw | 22
Rugpijn
Gebruik het vaak voor pijn aan de rug of bij bepaalde spieren. Maar nu al 2/3 keer meegemaakt dat ik na het insmeren in een keer benauwd gevoel krijg, hevige buikkrampen en vooral heel duizelig en misselijk. Ik kan veel hebben maar vond dit echt een heftig gevoel alles in een keer. Vanaf nu gebruik ik het niet meer. Voor de rest was t wel echt top spul wat lekker warm werd[lees meer...]. Maar vond de bijwerkingen die af en toe kwamen echt heftig alsof ik elk moment er van neerviel.

25-05-2021 | Vrouw | 36
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (75)
Rugklachten
Meteen als het begint te werken, en het word bij mij knalheet, krijg ik een benauwd gevoel en erge buikkrampen. Het duurt dan ook wel even voordat dat wegtrekt. De warmte is aangenaam maar is kort. Ik dacht dat bovenstaande bijwerkingen met wat anders te maken hadden maar nu na de 2e keer hetzelfde gevoel, niet prettig!! En je moet erg goed je handen wassen want als je pe[lees meer...]r ongeluk aan je gezicht komt sta je daar in brand!!

13-05-2021 | Vrouw | 29
Rugklachten
Een aantal keer heb ik dit product naar tevredenheid gebruikt. Gisteren had ik last van mijn rug en smeerde ik mijn hele onderrug in. 1 minuut later kreeg ik steken in mijn buik. Ik dacht eerst dat het nooit door de midalgan kon komen, maar wilde het toch even Googlen. Nog voor ik op 'zoeken' drukte waren de buikpijn en naar gevoel zo hevig dat ik uit bed sprong en voor de[lees meer...] zekerheid snel de midalgan afspoelde. Hierna stopte het nare gevoel en de steken snel. Ik gebruikte de midalgan na het douchen en denk dat ik voor mijn doen te veel had gebruikt... Dit was een nare ervaring!

01-05-2021 | Vrouw | 32
Rugklachten
Ik heb zojuist gelezen dat na het douchen de effecten hoger zijn. Ik gebruik midalgan na intens sporten. Zoals zwaar tillen of lange afstanden fietsen. Wanneer ik dit niet doe heb ik onrustige benen in de nacht. Het effect voor de nacht en volgende dag is goed. Na het insmeren weet ik dat ik direct moet gaan zitten. Ik krijg het eerst koud en daarna kippenvel en gaat alles[lees meer...] heel erg branden. Opzich niet heel naar want na 10 minuten wordt het een aangename warmte. Ik dek het zeker niet mijn hele lichaam af. Ook wordt ik kotsmisselijk, maar ook dit is maar 10 minuten... Dus ja de reactie is zeer hevig, maar na 10 minuten ben ik oké en op lange termijn dus prima spulletje.

10-04-2021 | Vrouw | 24
Nekklachten
Dit leek mij een aangenaam pruduct voor mijn nek en schouders die vaak stijf gespannen zijn. Dus lekker voor het slapen gaan ingesmeerd. In eerste instantie gebeurde er niks. Maar even later werd m'n huid vuurrood, gloeiend heet en jeukte alsof ik was verbrand. Voor de spieren was het ergens wel een aangename hitte, maar absoluut niet voor de huid! Ik werd er benauwd, duiz[lees meer...]elig en misselijk ervan. Heb gelijk met washandje en koud water m'n schouders gekoeld en geprobeerd de zalf weg te wassen. Heb later verkoelende mentholgel op de rode huid gesmeerd tegen de jeuk en branderigheid. En ondanks goed mijn handen te hebben gewassen, werden mijn vingers stijf en licht gezwollen. Dit was eens maar nooit meer.

23-03-2021 | Vrouw | 52
Nekklachten
Na een warme douche mijn stijve en pijnlijke nek en schouder in laten smeren met midalgan extra warm. Vrij snel nadat mijn man het aangedane gebied ingesmeerd had begon het erg te branden. Er verschenen brede strepen met brandblaartjes en ook ontvelde plekken op de huid.

10-02-2021 | Man | 41
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (60g)
Spierpijn
Direct weggegooid. Vreselijk spul, risico is te groot, reactie te hevig. Direct na insmeren vuurrood over gehele lichaam (had alleen schouders en nek ingesmeerd), werd beroerd, kreeg enorme darm en spierkrampen. Wel na het douchen ingesmeerd. Naar huisarts gemoeten voor antihystaminicum.

31-01-2021 | Vrouw | 38
Spierpijn
Na het opbrengen kreeg ik enorme buikkrampen en werd ik misselijk en benauwd. Vreselijk spul. Na het goed afspoelen net douchen gingen de klachten langzaam weg. Ik gebruik het nooit meer.

08-10-2020 | Vrouw | 19
Nekklachten
Na inmasseren word de ingesmeerde omgeving direct vurig rood en treed er jeuk op

31-05-2020 | Vrouw | 25

30-03-2020 | Vrouw | 20
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (1)
Lage rugpijn
Na goed (!) handen gewassen aan mijn gezicht gezeten. Deze werd felrood en bloedheet. Echt niet te houden, gelukkig had ik ook nog een koude gel deze heb ik er als een gek opgesmeerd en gelukkig trok daardoor de warmte weg...

16-02-2020 | Man | 43
Spierpijn
Ik gebruik op m'n nek en op en tussen m'n schouderbladen, echter treedt bijna iedere keer vrijwel direct jeuk op op de aangedane plekken. Deze gaat dus weg.

15-01-2020 | Vrouw | 68
Spierpijn
Midalgan in de extra warme uitvoering gekocht. Verschillende keren gesmeerd. Geen enkele warmte beleving ervaren.

31-12-2019 | Vrouw | 38
Spierpijn
Nu voor de 2e keer in 5 jaar een beroep gedaan op Midalgan ivm zware spierpijn in rug en nek. Na het opbrengen van de dikke crème krijg ik het eerst verschrikkelijk koud, en daarna gebeurt er niks. Geen warmte, geen vlekken, geen jeuk helemaal niks

27-11-2019 | Vrouw | 37
Nekklachten
Ik heb net eerst alle slechte ervaringen gelezen waar ik me echt niet in kan vinden. Ik heb heel veel pijn en last van mij nek, schouders en bovenrug door in 10 jaar 3 auto ongelukken te hebben overleefd. Dit spul is gewoon mijn redding. Ja het kan heet worden maar het verzacht de pijn en geeft mij een heerlijk gevoel en een dag later is mijn ondraagbare pijn echt wel v[lees meer...]oor 80% minder en soms helemaal weg. Vraag me af waarom ik helmaal geen bijwerkingen heb zoals hier gelezen. Ik kan er alleen hele positieve dingen over vertellen. Zeker een aanrader van mij kant.

25-10-2019 | Vrouw | 31
Rugpijn
Werkt totaal niet. Wordt niet warm niets. Krijg er alleen jeuk van. En het spul is zo dik dat je het amper goed kunt insmeren.