Ervaringen met Midalgan

glycolsalicylaat / methylnicotinaat

huiduitslag hele lichaam druk op de borst pijnlijke huid

Rugklachten (6 meningen)

31-12-2019 | Vrouw | 38
Spierpijn
Nu voor de 2e keer in 5 jaar een beroep gedaan op Midalgan ivm zware spierpijn in rug en nek. Na het opbrengen van de dikke crème krijg ik het eerst verschrikkelijk koud, en daarna gebeurt er niks. Geen warmte, geen vlekken, geen jeuk helemaal niks

27-11-2019 | Vrouw | 37
Nekklachten
Ik heb net eerst alle slechte ervaringen gelezen waar ik me echt niet in kan vinden. Ik heb heel veel pijn en last van mij nek, schouders en bovenrug door in 10 jaar 3 auto ongelukken te hebben overleefd. Dit spul is gewoon mijn redding. Ja het kan heet worden maar het verzacht de pijn en geeft mij een heerlijk gevoel en een dag later is mijn ondraagbare pijn echt wel v[lees meer...]oor 80% minder en soms helemaal weg. Vraag me af waarom ik helmaal geen bijwerkingen heb zoals hier gelezen. Ik kan er alleen hele positieve dingen over vertellen. Zeker een aanrader van mij kant.

25-10-2019 | Vrouw | 31
Rugpijn
Werkt totaal niet. Wordt niet warm niets. Krijg er alleen jeuk van. En het spul is zo dik dat je het amper goed kunt insmeren.

30-09-2019 | Vrouw | 26
Peesontsteking schouder
Zeer heftige reactie al binnen 20sec; rood, brandend, benauwd, hartkloppingen, duizeligheid, steken in de buik. Meteen eraf gespoeld waarna het langzaam wegtrok.

16-06-2019 | Vrouw | 27
Spierpijn
Wat een verschrikkelijk spul! Verleden jaar over mijn gehele rug gesmeerd wegens rugpijn. Na een paar minuten voelde ik mij weeig en beroerd. Dit werd met de seconde erger. Tot ik ook nog eens duizelig werd. Mijn vriend heeft toen snel alles proberen af te wassen. Een minuut of 15 later was het gelukkig voorbij. Ik dacht goed, wellicht een te groot oppervlakte gesme[lees meer...]erd... dus vandaag een beetje op mijn bovenarm gedaan wegens spierpijn. Zodra de huid warm was werd ik weer beroerd met pijnsteken in de buik. Ik heb het direct weer afgewassen! Wat een rotspul, dit moeten ze in de bijsluiter zetten.!

13-06-2019 | Vrouw | 15
Spierpijn
verschrikkelijk. verschrikkelijke buikkrampen. kon mij niet bewegen voor tientallen minuten

11-11-2018 | Vrouw | 45
Spierpijn
Eerste keer dat ik Midalgan extra warm gebruikte (en laatste). Na mijn schouders te hebben ingesmeerd gingen die inderdaad gloeien en werd mijn huid rood. Dat trok binnen een paar minuten helemaal door naar de linkerkant van mijn gezicht. Die werd rood en ging gloeien en ik ging trillen alsof ik tien koppen espresso op had. Voelde me naar. en licht in mijn hoofd. Heb gepro[lees meer...]beerd het er af te wassen met lauw water en shampoo. Na een uur trok het weg, hoewel het nog iets opspeelde als ik ging bewegen (activatie bloedcirculatie denk ik). Heb in het verleden vaak tijgerbalsem gebruikt, daar heb ik nooit problemen mee gehad.

01-03-2011 | Vrouw | 46
glycolsalicylaat / methylnicotinaat
Pijn in de rug, plek warm krijgen
wel goed de handen wassen

10-02-2021 | Man | 41
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (60g)
Spierpijn
Direct weggegooid. Vreselijk spul, risico is te groot, reactie te hevig. Direct na insmeren vuurrood over gehele lichaam (had alleen schouders en nek ingesmeerd), werd beroerd, kreeg enorme darm en spierkrampen. Wel na het douchen ingesmeerd. Naar huisarts gemoeten voor antihystaminicum.

16-02-2020 | Man | 43
Spierpijn
Ik gebruik op m'n nek en op en tussen m'n schouderbladen, echter treedt bijna iedere keer vrijwel direct jeuk op op de aangedane plekken. Deze gaat dus weg.

03-08-2019 | Man | 40

12-08-2018 | Man | 41
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (60g)
Spierpijn
Gebruikt op de onderug voor stijfheid/spierpijn. Werd niet echt heet maar kreeg ernstige rode huiduitslag van. Leek eerder op een allergische reactie dan iets anders. Mijn halve rug werd rood ook op plaatsen waar middel niet gesmeeed had. Had het wel na het douchen gebruikt wat wordt afgeraden maar ik ga dit product niet meer gebruiken.

03-08-2017 | Man | 59
glycolsalicylaat / methylnicotinaat (11,6mg/g)
Spierpijn
Midalgan extra warm gebruikt op kuit, maar totaal geen gevoel van warmte en er ontstaat ook geen roodheid. Heeft geen enkel effect bij mij.