Ervaringen met Inhibin

Beenkrampen (31 meningen)
Restless legs syndrome (rusteloze benen) (9 meningen)
Spierspasmes (3 meningen)

01-11-2013 | Vrouw | 59
Beenkrampen
16 augustus 2013 begonnen met inhibin, na twee weken even gestopt, kramp kwam weer terug, daarna nog 2 weken ingenomen. Nog steeds krampen snachts. Toen magnesium geprobeert. Helpt niet. Op aanraden van de arts opnieuw met inhibin (29 oktober 2013) begonnen en moet het nu 2 maanden gebruiken. Nu af en toe nog kramp vooral in/onder mijn voet. Ik vraag me af of je inhibin e[lees meer...]en lange tijd mag gebruiken. Hoe krijg je zoiets. Voorheen sliep ik een hele nacht door. Nu ben ik heel veel wakker. Heb onderhand slaaptekort :(

10-09-2013 | Vrouw | 50
Beenkrampen
Op aanraden van apotheek inhibin gaan gebruiken tegen kramp in benen en voeten s'nachts. Kramp is wel wat minder maar de bijwerkingen vind ik heel vervelend. Bittere smaak en ik word steeds duizeliger. Overweeg toch om te stoppen.

10-06-2013 | Vrouw | 64
Beenkrampen
Gebruik nu geen inhibin meer, maar iedere avond voor het slapen één magnesium pil van het Kruidvat en heb sporadisch nog spierkrampen (2 x per jaar ongeveer) en helemaal geen bijwerkingen. Deze tip had ik van mijn vriendin gekregen.

15-05-2013 | Vrouw | 58
Beenkrampen
Voorheen zat ik iedere nacht op de rand van mijn bed omdat ik niet kon slapen door spierkrampen in mijn onderbenen, voeten en tenen. Sinds ik inhibin gebruik heb ik nergens geen last meer van en slaap ik iedere nacht door. Ik moet niet stoppen met inhibin want dan zit ik na een paar dagen weer op de rand van mijn bed. Voor mij is inhibin een wondermiddel!

22-01-2013 | Vrouw | 61
Artrose - gewrichtsaandoening
spierkrampen KUNNEN verminderen na gebruik van Inhabin, maar er zijn te veel ziekten waarbij inhibin niet helpt, het is een kwestie van gewoon probeen dus en is er na 14 dg geen effect dan is dit zinloos om door te zetten.

01-01-2013 | Vrouw | 70
hydrokinine
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Dit medicijn hielp niet echt, maar had geen krampen zoals bij Rivotril.

22-12-2012 | Vrouw | 70
Beenkrampen
Heb naast veel andere chronische ziekten, veel last van spierkrampen bij rust en van restless legs (in gehele lichaam). Inhibin is specifiek voor kramp; doet niets voor restless legs. Daarvoor gebruik ik nu na veel experimenteren 1 dosis oramorf per 2 dagen. Is volledig afdoende. Gebruik inhibin (2 tabl./ddag) slechts een paar dagen. Dan weer flinke periode krampvrij.

09-12-2012 | Vrouw | 55
hydrokinine
kreeg afgelopen september veel last van spierkrampen, het ergst in de nacht maar ook wel overdag. Gezocht op Internet en kwam uit bij Inhibin. Gehaald bij apotheek en na dagen gebruik een heel duidelijke verbetering wat betreft de krampen. Helaas kreeg ik toen last van RLS en schokken van benen bij inslapen. Door de huisarts kreeg ik Glepark voorgeschreven. Hielp wel voor [lees meer...]het schokken,minder vioor RLS, werd daar weer heel erg suf van en vergat de gewoonste dingen. Terug naar de huisarts, gestopt met Glepark en Omazepam voorgeschreven gekregen. Besloten om te stoppen met Inhibin. Nog wel last van RLS maar het is nu acceptabel.

28-11-2012 | Vrouw | 63
hydrokinine
Inhibin helpt mij heel goed tegen de werkelijk heel erge spierkrampen in mijn benen.Maar van de bijwerkingen wordt ik ook ziek. Oorsuizen, misselijk, vieze smaak in mijn mond, duizelig. Los het op om alleen 's avonds voor het slapen een,soms twee, tabletten te nemen. Als ik stop begint de kramp direct weer. Wordt volgend jaar geholpen aan spataderen. Hoop dat de kramp dan [lees meer...]minder wordt. En het ergste misschien: mijn huisarts wil niet geloven in de bijwerkingen van inhibin.

10-11-2012 | Vrouw | 52
hydrokinine
Vanwege een oraal kankermedicijn bijwerking spierkrampen, nachtelijk en overdag. In overleg met specialist en huisarts Inhibin geprobeerd. Wel effectief, maar woog niet op tegen de bijwerkingen. Met name heftig oorsuizen en een bromtoon in mijn oor, plus metaal smaak in de mond. Gestopt vanwege de bijwerkingen.....

05-11-2012 | Vrouw | 52
hydrokinine
heb het middel gekregen voor RLS,helpt wel iets,de onrust in de benen nam wel af in hevigheid,maar nare bijwerkingen al na 1 dag. Flinke oorsuizen..droge mond en een zeer nare smaak.Moet van de huisarts gelijk stoppen want het zal met verder gebruik niet minder gaan worden.moet nu naar een neuroloog ivm andere medicijnen die er zijn.

11-08-2012 | Vrouw | 52
Beenkrampen
Ik ben nu via de huisarts bezig aan dag 8 van de 14 daagse kuur. Ik heb het idee dat ik veel rustiger slaap en veel minder met gespannen spieren in bed lig. Maar ik word echt kotsmisselijk van die bittere smaak in mijn mond, vooral als ik door mijn mond adem. Die vieze smaak blijft tot zeker halverwege de volgende middag hangen en gaat helaas niet weg als je een pepermu[lees meer...]ntje of zo eet. Ook mijn mond, ogen en neusslijmvlies zijn droger dan ik gewend ben. Verder heb ik erg veel last van oorsuizen. Tijdens het eten neem ik 2 tabletten en 1 uur voor het slapen gaan nog 1 tablet. Ik ben geen pillenslikker, dus ik moet mezelf echt dwingen om ze te slikken, ook vanwege de bijwerkingen. (2 weken geleden heb ik een ander medicijn geprobeerd, maar daar ben ik na 1 dag al mee gestopt vanwege de enorme sufheid)

25-05-2012 | Vrouw | 54
hydrokinine
Altijd last gehad van kramp, m.n. in de kuiten en voeten. In eerste instantie 3 tabletten geslikt, maar omdat ik de droge mond vervelend vind en ook wat last kreeg van mijn maag ben ik naar een tablet (voor het slapen gaan) overgestapt. Het werkte heel snel, ben nu al weer een maand of 2 gestopt, maar had gisteren voor het eerste weer kramp. Heb ook veel last van opvlieger[lees meer...]s, misschien dat dat ook wat met de krampvermindering te maken heeft?

03-01-2012 | Vrouw | 75
hydrokinine
heb overal kramp, wel veel minder met inhibin als ik inhibin niet neem, komt 't terug

06-11-2011 | Vrouw | 56
Been/teenkrampen
Gebruik 2 tabl. per avond en geen kramp meer. Ik slik zo,n 2 mnd de tabl. en dan ben ik weer 7 a 8 maanden van de kramp af. Ik vind het een geweldig middel en ben er heel blij mee.

04-11-2011 | Vrouw | 54
Zenuwpijn in benen
Heb Inhibin gekregen voor zenuwpijn in de benen, helpt gedeeltelijk in de nacht slaap daardoor iets beter maar heb bijwerkingen hoofdpijn en oorsuizing ook s'nachts weet niet of ik het lang zal gebruiken vindt de bijwerkingen te veel zeker op de dag.