Koorts

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor koorts

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Sinaspril Paracetamol 1 5
Paracetamol 1 5
Aspegic 1 4
Spidifen 1 5
Voltaren 1 4
Amoxicilline / Clavulaanzuur 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: koorts

Paracetamol

26-08-2023 | Vrouw | 64
paracetamol
Koorts
Via infuus ziekenhuis paracetamol omdat ik van pillen altijd misselijk werd en overgeven. Ook van infuus misselijk maar niet overgeven, druk op het oor, overvol gevoel in buik, boeren. Dit heb ik elke keer bij toediening.

Amoxicilline / Clavulaanzuur

11-01-2021 | Vrouw | 29
amoxicilline / clavulaanzuur
Koorts
Na weken onverklaarbare koorts en verhoging amoxicilline/clavulaanzuur gekregen. Heeft uiteindelijk niets gedaan maar dat terzijde. Elke dag 3x 1 tablet en als je er een yakult bijneemt dan valt de diarree ontzettend mee, alleen wat zachte ontlasting gehad. Verder wel duizelig en ontzettend moe en hoofdpijn.

Spidifen

18-02-2020 | Man | 41
ibuprofen
Koorts
Enorm veel spierpijn van de koorts. Helpt goed om de pijn weg te nemen en de koorts te laten zakken.

Aspegic

02-02-2017 | Man | 44
acetylsalicylzuur

Voltaren

17-06-2008 | Vrouw
diclofenac
Koorts
Mijn dochtertje van 16 maanden heeft dit gebruikt voor de koorts en de pijn (onduidelijk of t de tanden waren of eventueel buikpijn). Heeft goed geholpen, hierdoor kwam ze de dag stukken beter door en viel ze beter in slaap.

Sinaspril Paracetamol

25-04-2008 | Man
paracetamol
Koorts
Onze kinderen reageren zeer goed op kinderparacetamol (sinaspril). Het verlaagt de koorts binnen een uur met soms wel 2 of 3 graden en lijkt een uur of 6 te werken. Ze vinden de smaak ook goed.