ISO 27001

10-04-2018

Ademhalingsproblemen

15-03-2018

Bronchitis

Klachten zijn bij mij: hoesten (non-stop, bijna tot overgevens toe), keelpijn, koorts, lusteloos (eten, humeur, etc), energieloos etc. Ik ben astmatisch aangelegd waardoor ik vaak last heb van bronchitis. Vaak resulteert dat in een kuur van doxycycline. Ik ben daar erg tevreden over. Ik merk al verbetering na 1 dag (zeg maar 70% verbetering) en de rest van de week verdwijn[lees meer...]en mijn klachten tot nihil.
25-01-2018

Voorhoofdsholteontsteking

Ik heb dit medicijn vandaag voorgeschreven gekregen. Na inname van de eerst 2 tabletten wat alleen vandaag moest merk ik meteen verbetering. Ben wel heel moe en heb nog een hele lichte druk op mijn hoofd. Ik ben benieuwd naar de rest van de inname periode.
20-01-2018

Allergie

Gekregen via de huisarts vanwege een longontsteking . Echter na de kuur te hebben afgemaakt kreeg ik achterzijde oren en mijn gehele nek een ernstige allergische reactie. Een opgezette huid roodheid en verdikt.
03-01-2018

Bronchitis

Deze doxy helpt alleen bij m'n bronchitis jaarlijks.
17-12-2017

Acne/puistjes

Sinds mijn 11e heb ik last van puisyjes, en nu 10 jaar verder vond ik het wel genoeg worden. Voorafgaand aan mijn kuur gebruikte ik al bijna 2 jaar benzoyl peroxide); helaas heel matig resultaat, en de door de huisarts voorgeschreven adapaleengel(1mg) icm erytromcine(10mg); dit veregerde mijn puistjes waardoor matige acne resulteerde in hevige acne, na 6 weken was dit dus [lees meer...]einde verhaal. Ook door de jaren heen verschillende lotions, reinigers, etc geprobeerd maar tevergeefs. Nu exact 1 week van de antibiotica kuur af en helaas komen de puistjes langzamerhand terug op mijn gezicht hals en rug.. gedurende de kuur was mijn huid stukke rustiger, maar na 2,5 maand ook niet geheel weg.
10-12-2017

Voorhoofdsholteontsteking

Na een bezoek bij de huisarts kreeg ik te horen dat ik voorhoofdsholteontsteking heb en als het na 5 dagen niet minder wordt moet ik aan de anti biotica. Helaas werd het niet minder en is vandaag de laatste dag van deze antibiotica. De inname is ontzettend fijn en mn ontsteking is zowat weg, wel had ik een paar bijwerkingen zoals ontzettend buikkrampen wat uitstraalde naar[lees meer...] mijn rug maar dat was na 2 uurtjes weer weg. Ook was ik soms duizelig. Verder ben ik tevreden.
22-11-2017

Bijholteontsteking

Vanwege een heftige bijholte-ontsteking kreeg ik deze antibiotica. Op dag 2 werd ik een uur na inname ontzettend duizelig en dat bleef dan tot de avond. Vlak voor het naar bed gaan trok het weer weg, maar de volgende dag begon het weer opnieuw een uur na inname. Ook alle dagen hoofdpijn gehad en het hongergevoel was helemaal verdwenen. Jammer genoeg was er geen verbeteri[lees meer...]ng wbt de ontsteking dus na 5 dagen iom huisarts overgestapt op een andere antibiotica. Dit is het eerste medicijn waarvan ik bijwerkingen krijg.
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!