ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

23-07-2017

Acne/puistjes

Ik heb doxycycline voorgeschreven gekregen van de huisarts voor acne voor 3 maanden. De eerste paar dagen werd de acne zeer heftig, daarna nam deze steeds verder af. Na 2 weken had ik geen last meer van de acne. Na 1 week begon ik echter last van een bijwerking te krijgen (welke niet in de bijsluiter stond). Ik werd steeds somberder, kreeg depressieve gevoelens en had nerg[lees meer...]ens zin meer in. Ook mijn relatie leed eronder. Voor mij kwam dit vanuit het niets, aangezien ik eerst hartstikke goed in mijn vel zat en geen redenen had om mij somber te voelen. Ik begreep niet waar dit vandaan kwam en toen ik de bijsluiter las kon ik het ook niet aan de doxycycline koppelen. Na 3 wekengebruik ben ik gestopt met dit middel om te testen of het er toch mee te maken kon hebben. 3/4 dagen nadat ik was gestopt begon ik mij weer steeds beter te voelen en was ik na +- 1,5 week weer helemaal de oude. Voor mij dus een medicijn dat ik nooit meer ga gebruiken. De acne is echter wel tot op de dag van vandaag weg (3 weken na stop), dus qua effectiviteit werkt het zeer goed.
14-07-2017

Doxycycline (doxycyline)

goed tegen veel slijm in je keel en tegen hoesten
19-06-2017

Ziekte van Lyme

Ik had een tekenbeet waar een cirkel omheen verscheen en moest 4 keer per dag 100 mg slikken. Het begon met overgevoeligheid voor licht (niet eens zozeer de zon). Alsof ik overal met spelden werd geprikt. Toen kreeg ik allemaal blaasjes op mijn huid. Een dag later begon het overgeven en twee dagen later kon ik ineens niet meer normaal slikken. Het deed ongelofelijk veel pi[lees meer...]jn. uiteindelijk ziekenhuis en bleek zware allergische reactie te hebben, moest direct stoppen
19-06-2017

Chlamydia

Eerste dag van gebruik heb ik de hele dag op het toilet gezeten en had ik heel veel spierpijn. Na die dag was het ook over en heb ik nergens last van gehad. Pilletje moet opgelost worden in water, smaakt een beetje bitter maar niet vies of overheersend. Wel aan te raden om het tijdens of direct na het eten in te nemen, i.v.m. misselijkheid.
20-05-2017

Voorhoofdsholteontsteking

De dag na eerste inname veel geslapen. Daarna geen last meer van gehad. Wel last van mijn darmen de gehele kuur. Af en toe wat duizelig geweest gedurende de kuur. Tot 2 dagen na mijn laatste tablet leek alles veel beter te gaan, sinsdien beginnen de klachten weer terug te komen. Toch maar weer advies vragen aan de huisarts.
08-05-2017

Longontsteking

Product werkt al na drie dagen. alleen veel hoofdpijn een uur na inname.
26-04-2017

Bronchitis

ik gebruik normaal nooit medicijnen, maar deze keer "moest" ik wel. De huisarts constateerde "een lichte bronchitis", nog nooit gehad maar ik voelde me al dagen zwak en slecht dus ik wou er graag van af. "Innemen tijdens het eten" stond er op het doosje dus dat heb ik gedaan. Bij deze tabletten kun je ze óf eerst oplossen in een glas water en dan direct opdrinken, óf achte[lees meer...]rop je tong en dan met een heel glas doorslikken. Ik heb het laatste gedaan en bah bah bah wat was dat smerig. 5 minuten later ben ik in mijn bed gaan liggen en niet lang daarna kon ik niet anders dan de hele maaginhoud legen, maar dan ook helemaal.... het is een kuur maar die maak ik dus niet af, ik stop er direct mee!
19-04-2017

Neurofibromatose

Pagina 1 van 7

Mirena (1983) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (810) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (417) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (412) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (349) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!