ziekte

Neurofibromatose

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor neurofibromatose

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Zaditen 2 4,5
4,5
Levocetirizine 1 4
Lyrica 1 4
Carbamazepine 1 1
Tramadol 1 4
Doxycycline 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: neurofibromatose

Carbamazepine

07-03-2018 | Vrouw | 14
carbamazepine
Neurofibromatose
Ben met 50 mg gestart, dit heeft niet geholpen. Na het ophogen naar 100 mg ging het compleet mis. Die avond heb ik veel moeten overgeven en ik kon niet eens op m'n eigen benen staan, het medicijn heeft uiteindelijk geen effect gehad op de pijn.

Tramadol

09-06-2017 | Man | 37
tramadol
Neurofibromatose
Tramadol deed me enorm vermageren (5kg op 2 maanden).

Lyrica

09-06-2017 | Man | 37
pregabaline
Neurofibromatose
Daar tramadol me enorm deed vermageren de overstap naar lyrica gedaan. Nu met 150 mg 3x per dag is de pijn heel redelijk onder controle.

Doxycycline

19-04-2017 | Man | 37
doxycyline

Zaditen

19-04-2017 | Man | 37
ketotifen
Neurofibromatose
Volgens een studie zou dit kunnen helpen bij neurofibromatose, en aangezien ik voor allergie toch een anti-histamine nodig heb kan ik beter dit proberen dan een ander.

Levocetirizine

17-04-2017 | Vrouw | 42
levocetirizine
Neurofibromatose
van af mijn 18e heb ik deze aandoening, altijd wat weg laten halen in het ziekenhuis. ik was wat aan het kijken op het internet en kwam dit tegen. https://neurofibromatose.nl/assets/uploads/files/ ArmandQuaedvlieg .pdf. Ik heb het aan de dokter gevraagd en hij zei je kunt het altijd proberen. Dus zo gezegd zo gedaan. Bij mij word het niet erger, de bultjes worden minder[lees meer...] zichtbaar. Ik blijf het gewoon door slikken. want als ik het niet zou doen, komen er alleen maar meer.

Zaditen

01-07-2015 | Man | 50
ketotifen
Neurofibromatose
Onderzoek uit 1987 (V.M. Riccardi - California) en recent vervolgonderzoek laat zien dat patiënten met NF type 1 door gebruik van Ketotifen (Zaditen) zich beter gaan voelen en minder last (kunnen) ondervinden van de symptomen bij NF1. Door oa. de reductie van mestcellen hebben ze minder last van jeuk en wordt de groei van fibromen geremd. Basis-advies is 2x2 mg per dag[lees meer...]. Max. 6 mg per dag.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2362)
Depressie (1912)
Angst & paniekstoornis (1810)
Hoge bloeddruk (1347)
Acne/puistjes (958)