ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

17-04-2017

Neurofibromatose

van af mijn 18e heb ik deze aandoening, altijd wat weg laten halen in het ziekenhuis. ik was wat aan het kijken op het internet en kwam dit tegen. https://neurofibromatose.nl/assets/uploads/files/ ArmandQuaedvlieg .pdf. Ik heb het aan de dokter gevraagd en hij zei je kunt het altijd proberen. Dus zo gezegd zo gedaan. Bij mij word het niet erger, de bultjes worden minder[lees meer...] zichtbaar. Ik blijf het gewoon door slikken. want als ik het niet zou doen, komen er alleen maar meer.
16-04-2017

Hooikoorts

Sinds een 3-tal jaar hooikoorts. Loopneus, brandende ogen, kortademigheid, zelfs appel eten doet mijn keel dichtgaan. Als de symptomen beginnen neem ik 1 pilletje. Je wordt er idd wel wat moe van. Ik heb eens 's morgens 2 pilletjes genomen. Is geen goed idee!! Ik had precies een fles drank uit... over het algemeen helpt het wel wat.
06-04-2017

Allergie

Mijn ervaring is dat ik van dit middel zo vermoeid en lusteloos word dat ik niet meer fatsoenlijk kan functioneren op de dag dat ik de tabletten inneem. De allergieën die ik heb tegen huisstofmijt, graspollen en voorjaarsbloesem worden maar in minimale mate minder. Als u het mij vraagt is dit weer eens een heel goed middel om de beurs van de farmaceutische industrie te sp[lees meer...]ekken.
02-04-2017

Allergie

Mijn allergie heeft me, waarschijnlijk tezamen met een andere ziektekiem, een sinusitis gegeven. In eerste instantie was ik niet van plan dit medicijn te gebruiken, maar na een CT is het vrij duidelijk dat er na 3-4 maanden tijd geen verandering in te merken was. Mijn eerdere desloratidine tabletten waren bijna op, dus het leek een goed idee wat anders te proberen. De hui[lees meer...]sarts schreef me levocetirizine voor. Echter gaf levocetirizine enorm veel bijwerkingen: ik kreeg niets meer gedaan in het weekend en had het gevoel dat mijn mentale functioneren erdoor beinvloed werd. Nu staat er in de bijsluiter dat je het meer dan 2 dagen moet innemen voor de bijwerkingen opdat de bijwerkingen verdwijnen. Echter houdt dat in dat je lichaam zich aanpast naar het medicijn en dat is dus zeker niet de bedoeling naar mijn mening. Tevens schijnt levocitirizine gemakkelijk door de bloedhersenbarriere te gaan (geen idee of dit met desloratidine ook zo is, maar ik merkte het zelf bij levocitirizine) het had een invloed op mijn humeur.. Na wat zoeken vond ik mijn oude anti-histaminica terug: desloratidine. Ik was destijds gestopt omdat ook deze me slaperig maakte, maar in tegenstelling tot levocitirizine was de slaperigheid beperkt. Functioneren overdag en mijn humeur bleven mijn desloratidine wél semi-normaal. Iets slaperiger VS de hele dag in bed liggen maakt toch wel een verschil. Nu lees ik veel positieve recensies over levocitirizine, dat is dus zeker niet mijn ervaring. Bijwerkingen Enorme slaperigheid, effect op humeur, lusteloosheid, onvermogen normaal te communiceren, effect op denkvermogen, effect op functioneren, af en toe zei ik dingen die ik helemaal niet meende.
25-02-2017

Allergie

Ingenomen na allergische reactie (urticaria) over hele lichaam. Na eerste inname verdween de reactie maar enkele uren later kwam het gewoon terug. Nu twee dagen later ben ik slap als een vaatdoek, en heb ook enorme keelpijn...
16-02-2017

Jeuk

Gekregen voor netelroos, jeuk en vermoeidheid is alleen maar toegenomen.
28-12-2016

Levocetirizine (levocetirizine)

Door in een korte periode veel onstekingen gehad te hebben (longonsteking, maaggriep, 2x blaasontsteking, chlamydia) heb ik veel antibiotica's moeten nemen waardoor ik nu een virale infectie in mijn bloed heb. Gevolgt door uitslag die eruit ziet als rode hond, maar dan met veel jeuk en heel branderig. Het begon eerst gewoon met een paar kleine roze puistjes die zich daarn[lees meer...]a volledig uitzette over heel mn lichaam. Warmte maakt het erger en de jeuk is onverdraagzaam. Ik heb pas deze pil sinds vandaag genomen. Na een half uur verminderd de jeuk en is het zelfs helemaal weg als ik er niet meer aan denk. Maar nu momenteel nog geen 2uur later is de jeuk terug dus ik ben aan het overwegen om een de te nemen. Alhoewel er staat dat dit eigenlijk niet aangeraden is.
20-12-2016

Huisstofallergie

Ik kan het zelfs innemen indien ik het nodig acht, zolang ik de maximale dagelijkse dosis maar niet overschrijd. Het helpt bij mij binnen 30 minuten. Snel, effectief en gemakkelijk.
Pagina 1 van 7

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (797) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (409) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (343) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!