lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

16-02-2017

Jeuk

Gekregen voor netelroos, jeuk en vermoeidheid is alleen maar toegenomen.
28-12-2016

Levocetirizine (levocetirizine)

Door in een korte periode veel onstekingen gehad te hebben (longonsteking, maaggriep, 2x blaasontsteking, chlamydia) heb ik veel antibiotica's moeten nemen waardoor ik nu een virale infectie in mijn bloed heb. Gevolgt door uitslag die eruit ziet als rode hond, maar dan met veel jeuk en heel branderig. Het begon eerst gewoon met een paar kleine roze puistjes die zich daarn[lees meer...]a volledig uitzette over heel mn lichaam. Warmte maakt het erger en de jeuk is onverdraagzaam. Ik heb pas deze pil sinds vandaag genomen. Na een half uur verminderd de jeuk en is het zelfs helemaal weg als ik er niet meer aan denk. Maar nu momenteel nog geen 2uur later is de jeuk terug dus ik ben aan het overwegen om een de te nemen. Alhoewel er staat dat dit eigenlijk niet aangeraden is.
20-12-2016

Huisstofallergie

Ik kan het zelfs innemen indien ik het nodig acht, zolang ik de maximale dagelijkse dosis maar niet overschrijd. Het helpt bij mij binnen 30 minuten. Snel, effectief en gemakkelijk.
17-11-2016

Jeuk

Ik gebruik levocetirizine al 10 jaar dagelijks, nadat ik na een antibioticakuur plotseling allergisch werd voor mijn eigen lichaamswarmte (ik kreeg overal jeukbulten, wanneer ik ga zweten). Dit medicijn is mijn redding. Ik krijg nu tijdens sporten alleen nog rode puntjes en vlekjes op mijn huid en voel dat de warmte in mijn huid niet goed word afgevoerd. Maar totaal geen j[lees meer...]euk meer. Enige bijwerking is dat mijn huid door het hele jaar tamelijk droog is.
06-11-2016

Allergie

Bij het innemen van vis produkten kan ik heftig reageren door accute jeuk aanvallen. Niet duidelijk is welke vissoorten (verse vis, gebakken vis, sushi, verwerkte visolie) dit veroorzaken en wanneer wel en wanneer niet, mijn lichaam hier zo heftig op reageert. Zonder deze antihistamine heb ik dagen last en met verdwijnen de klachten binnen een paar uur.
27-10-2016

16-10-2016

Allergie

Na veel anti histamine pillen te hebben geprobeerd met matig effect (of ik werd er heeel suf van) slik ik dit middel dagelijks - dus ook preventief. Geboren met met diverse allegieen en constitutioneel eczeem bleek dit medicijn een hele fijne en ook preventieve oplossing. Ook voor hooikoorts, huisdier en huisstof allergie. Ik spreek veel lotgenoten die pas gaan slikken op[lees meer...] het moment dat de allergie de kop opsteekt. Mijn ervaring is dat dit middel dan maar matig zijn werk doet. Preventief slikken was voor mij de uitkomst. Ik kan aanraden om het middel s'avonds in te nemen omdat het je overdag slaperig kan maken.
29-07-2016

Allergie

reeds een 4-tal dagen gebruikt nu voor behandeling van netelroos, 1 tablet 's avonds meer nadelen dan dat ik er baat bij heb, jeuk blijft en rode vlekken verdwijnen plaatselijk maar breiden elders dan weer uit - tot nu toe weinig efficiënt - wel constant moe en slaperig - ik gebruik dit in combinatie met nizoral 20 mg shampoo waarmee ik de plekken moet inschuimen, 5 t[lees meer...]ot 10 min laten inwerken en daarna afspoelen, dit 3 x per week hopelijk binnen enkele dagen toch wat enige verbetering merkbaar
Pagina 1 van 7

Mirena (1947) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (395) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!