ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

02-04-2018

Epilepsie

Geen effect de aanvallen zijn niet gestopt of minder geworden maar als ik er mee stop krijg ik extra zware aanvallen van epilepsie, en zijn we er achter gekomen samen met de optcien dat de ogen erdoor minder snel scherpstellen als je bv aan het scrollen bent op de pc moet ik dat heel heel langzaam doen.ander kan ik niets lezen. Ik ben nu geopereerd hersenoperatie en sinds [lees meer...]dien aanvalsvrij maar de medicijnen hebben nooit geholpen.
07-03-2018

Neurofibromatose

Ben met 50 mg gestart, dit heeft niet geholpen. Na het ophogen naar 100 mg ging het compleet mis. Die avond heb ik veel moeten overgeven en ik kon niet eens op m'n eigen benen staan, het medicijn heeft uiteindelijk geen effect gehad op de pijn.
03-03-2018

Aangezichtspijn

Als bijwerking een zeer ernstige allergie. Openbaarde zich pas na 6 weken. 5 dagen in ziekenhuis gelegen. Mijn hele lichaam zat onder. Mag nu 6 maanden prednison slikken
27-02-2018

Hersentumor

Advies specialist was om Carbamazepine Sandoz retard tablet 200 mg te gaan gebruiken vanwege tumor in hoofd. Beleid is gebruik van medicatie om mogelijke uitval te voorkomen. Na opbouwfase nu 2x 1,5 tablet van 200 mg per dag ochtend en avond. Eerste uren na inname vaak vlagen van misselijkheid en duizeligheid. Gevoel van algehele dufheid en extreme moeheid. Volgens special[lees meer...]ist is gewenningstijd 1-5 weken. Nu 4e week. Voelt of middel mogelijk erger is dan de kwaal.
01-01-2018

Carbamazepine (carbamazepine)

goede medicijn bij werking wel eens moe wel beter als medicijn apotex
13-12-2017

Epilepsie

Het lijkt of carbamazepine de laatste jaren rotzooi is geworden! Vroeger werkte het beter. Momenteel is er alleen hele goedkope troep rond de carbamazepine die niet werkt. Ik krijg de laatste 7 jaar ongeveer steeds meer aanvallen hierdoor. En dus ook ernstige. Precies vanaf het moment dat fabrikant TEVA haar retard tabletten stopte. Aanvallen van epilepsie , ook aanvalle[lees meer...]n die ik niet voel aankomen. Heel veel angsten. Oorsuizen. Labiel zijn.
23-10-2017

Aangezichtspijn

Ik heb verschillende medicatie gebruikt alleen dit hielp. Gebruik 3x pd 200mg pillen.. anders is de pijn niet te verdragen. Bij mijn zit het in mn rechter gezicht. Voornamelijk onderkaak, tong, neusvleugel en voorhoofd... moeilijk eten, praten, kan mn neus niet snuiten .. ik kan niet spontaan mijn kinderen kroelen ... verschrikkelijk.. maar deze pillen verminderd de pijn e[lees meer...]en hele stuk waardoor ik meer rustig word.
07-08-2017

Trigeminusneuralgie

Dit medicijn is voor mij een geschenk uit de hemel. Ik heb weken mijn vreselijke pijnen moeten doorstaan, zo hevig dat ik mezelf wat kon aandoen. Nooit eerder heb ik dit soort pijn ervaren. Na mijn zoveelste dokterbezoek en samenstellingen van pijnstillers en medicatie, geen effect, zelfs niet met tramadol! De pijn kwam er gewoon los doorheen! Na de 2 maal op de spoed bela[lees meer...]nd te zijn eindelijk een spoedarts en verpleger die mijn klachten serieus namen (aangezien ik eerder die dag ook al op de spoed was geweest, daar een baxter toegediend had gekregen en een nieuwe zwaardere samenstelling van pijnstillers, maar totaal geen effect hadden) en besloten om me een morfine spuit te geven. Na ongev. 15 minuten had ik eindelijk na weken een pijnloos moment en een volledige nacht kunnen doorslapen. De spoed arts wist bijna 100% zeker dat het trigeminusneuralgie was. Ze verwees me door naar een neuroloog en schreef carbamazepine voor samen met morfine tabletten zodat ik de medicatie kon opbouwen en de pijn wat onder controle kon houden. Na 2 weken kon ik zonder morfine en was ik zo goed als pijnvrij! Intussen heb ik ook een scan van de hersenen genomen en de vaststelling van de spoed arts klopte!
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!