Bestaat uit:
Alvleesklierkanker (9)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor pancreaskanker

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Creon 7 3,71428571428571
Panzytrat 3 4
4,33333333333333
Sutent 1 5
Broxil 1 3
Questran 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: pancreaskanker

Panzytrat

11-08-2022 | Vrouw | 59
Pancreaskanker
Heb pancreaskanker gehad 10 jaar geleden nam creon 35000 werkt nu niet meer pancreas lijkt te verschrompelen. nu panzitrad weeg op dit moment maar 42 kg meer. in september op controle naar uz gent. panzytad heeft niet veel effect op mij heb 1x per dag nog last van buikpijn en diarree tegen september moet ik bijgekomen zijn maar vrees ervoor. eet goed zelf heel veel maar bi[lees meer...]jvoorbeeld een appel gaat niet heb direct diarree. soms(meestal)heb ik pas gegeten of nog aan het eten en dan moet ik al lopen. de tegenslag blijft duren werk in de thuiszorg . en ben steendood om 12 uur . mijn colesterol staat veel te laag waardoor ik kans heb om een herseninfarct te krijgen. heb het doorgemaakt woog toen nog amper 37 kg

28-11-2020 | Man | 68
Pancreaskanker
Door een tumor in de pancreas was het ontlastingpatroon ernstig verstoord. 2 tot 4x per dag veel ontlasting soms ook met vet. Nu 3x p.d. 2 capsules van 25000 bij het eten en nu gaat het goed. Mijn gewicht neemt ook weer toe. Geen last bijwerkingen tot nu toe.

21-02-2019 | Man | 70

02-12-2015 | Man | 73
Pancreaskanker
Na de whipple operatie in januari van dit jaar heb ik creon capsules 300 mg. meegekregen om te spijsvertering te helpen. Van begin af aan hebben die capsules weinig of niets gedaan. Klachten over aanhoudende diarree na elke maaltijd hielden aan. Mijn maaltijden worden met zorg samengesteld! De hoeveelheid vet in de ontlasting is nog steeds te hoog. Op advies heb ik het aan[lees meer...]tal voor elke maaltijd opgehoogd van, eerst 2 ex. en langzamerhand ophogend tot 8 ex. direct voor elke maaltijd. Er werd verteld dat er geen alternatieve medicijn bestond. Wie geeft mij goede raad? Zijn er toch nog andere medicijnen beschikbaar?