Pancreatitis (3 meningen)

Tempocol (15 meningen)
Sucralfaat (13 meningen)

29-05-2021 | Vrouw | 71
Pancreatitis
(...) (RED. Mijnmedicijnen.nl: alleen eigen ervaringen met medicijnen doorgegeven)

28-04-2021 | Vrouw | 71
Pancreatitis
15 jaar geleden opgenomen en 2 wkn aan infuus vanwege ontsteking en snel afvallen. Nu gewicht al jaren stabiel op 55 kg. Dat woog ik altijd al. Ik neem de 10.000 eenheden meestal en incidenteel de 25.000. Let goed op gezonde vetten en eiwitten (noten met name) ben vegetarier. Incidenteel eet ik vis. Verder veel fruit en groenten. Drink thee, water en koffie, sappen. Geen a[lees meer...]lcohol. Heb van tijd tot tijd. Nog wel last/pijn met name in rugzenuwbanen Waarom in capsules met titaandioxide E 171 en ijzeroxide E 172 beiden kankerverwekkend!?..

20-01-2018 | Man | 67
pancreatine (22500/25000/1250)
Alvleesklierkanker
2x operatie aan de alvleesklier overleeft. Nadat er meer dan de helft van mijn alvleesklier verwijdert was kreeg ik panzytrat voorgeschreven omdat het deel van de overgebleven pancreas steeds ontstoken raakte (pancreatitis). Wat ik van de specialist begrepen heb moest het overgebleven deel van mijn pancreas te hard werken en raakte daardoor ontstoken. Panzytrat voorziet[lees meer...] in de stoffen die normaal door mijn pancreas aangemaakt worden dus kan mijn pancreas rustig aan doen waardoor ik geen last meer heb van een ontstoken alvleesklier (pancreatitis). Panzytrat gebruik ik nu al meer dan 20 jaren zonder dat ik last heb van bijwerkingen. Ik gebruik (spuit) ook insuline en slik Omeprzol. Ik leef een redelijk normaal leven en eet ik redelijk normaal maar moet wel opletten met de suikers (koolhydraten etc.) Dat ik er nog steeds ben om mijn verhaal te doen is wel bijzonder omdat ik statistische gezien na de eerste diagnose van de alvleesklierkanker geen schijn van kans had om te overleven.

20-08-2016 | Man | 78
Alvleesklierkanker
bij het ontbijt (alleen zoetigheid) gebruik ik niet. bij de lunch (3 boterhammen met vleeswaren of kaas) 2st van 10.000 bij het avondeten 35.000 tussendoortjes 10.000 ik heb geen problemen met darmen of maag. wel blijft mijn gewicht aan de lage kant.

29-12-2011 | Man | 50
pancreatine
Gebruik dit middel al ruim 10 jaar. Na pancreatitis gehad te hebben en een deel van mijn pancreas is verwijderd. Heb nog geen enkele bijwerking ondervonden. Alleen bij de feestdagen end. is mijn eetpatroon niet regelmatig en krijg ik maag darm klachten, maar dat ligt dus niet aan het medicijn maar aan mijzelf.

07-11-2011 | Man | 77

20-02-2011 | Vrouw | 45
Alvleesklier
te vroeg om er wat over te zeggen.

08-05-2010 | Vrouw
pancreatine
ik viel alleen maar af,en woog nog maar 46 kilo.en gebruik ook via de dietiste calogen om aan te komen.nu is mijn gewicht 57.dus er komt langzaam aan.