Ervaringen met Dormeasan Vogel

30-04-2021 | Vrouw | 29
kruidenproduct met valeriaan (300)
2 van deze tabletjes een half uur voor het slapen. En daarnaast drink ik nog een kopje kamille thee uur voordat ik slaap. Ik lig geen uren meer wakker. Slaap beter door. En kan vroeg in de ochtend ook nog een extra uurtje slaap pakken. zonder dit middel was ik om 5 uur klaar wakker. Ik ben er erg tevreden over. Had al voor dit veel.geprobeerd wat niet werk[lees meer...]te. Dit.is het het enigste wat bij mij werkt.

31-07-2018 | Vrouw | 53
kruidenproduct met valeriaan
Slaap al jaren heel, heel slecht. Gemiddeld zo'n vier uur per nacht, nooit langer dan twee uur achtereen. Zo veel al geprobeerd, ook dit middel doet totaal niets. Helaas.

13-07-2017 | Vrouw | 35
kruidenproduct met valeriaan (22g)
Sinds ik mij kan heugen problemen met slapen, met dit pilletje val ik in een diepere slaap, bij de 'extra sterke' word ik wakker met een 'houten kop', dat is minder prettig. Maar de gewone helpen om uitgeruster wakker te worden, aangezien ik zonder heel oppervlakkig slaap, en doodmoe wakker wordt. Dit helpt mij niet zozeer bij het inslapen, maar wel bij doorslapen in[lees meer...] een gezondere diepe slaap.

14-01-2017 | Vrouw | 30
kruidenproduct met valeriaan
Ik heb gisteren voor het eerst dit medicijn gebruikt en heb meteen een hele nacht doorgeslapen. Dit was al sinds enkele weken niet meer gelukt. Vandaag was ik echter wel heel slaperig en vermoeid, ik vermoed dat dit misschien een bijwerking is in de prille begin fase. Ik hoop echter snel terug zonder medicatie te kunnen slapen maar voorlopig dus wel tevreden. Net opnieuw[lees meer...] ingenomen, benieuwd naar resultaat.

10-08-2016 | Vrouw | 43
kruidenproduct met valeriaan
Al weken wordt ik om 4 u wakker en kom niet meer in slaap. Ondanks yoga, ademhalingsoefeningen, magnesium, spierontspanning, donkere slaapkamer, 3 nu melatonine, 5htp, kira forte, rhodeolia, oxazepam en slaaptabletten geprobeerd te hebben. Ook citroenmelisse thee voor het slapen gaan. Dus dormesan geprobeerd maar helaas werkt dat ook niet :-( Ik ga terug naar de huisarts[lees meer...] die me AD zal voorschrijven. Dat wil ik eigenlijk niet. Maar halve nachten slapen begint me op te breken. Zeker nu ik niets kan vinden wat werkt.

30-06-2022 | Man | 39
kruidenproduct met valeriaan
Ik ben bekend met slaapmedicatie Zopiclon (verwant aan de bekende 'pammetjes') welke ik in tijden van slapeloosheid gebruik - voordat ik met mijn slaaprestrictie therapie start. Tussen de Zopiclon nachten door (en de nachten zonder wat voor hulpmiddel dan ook) gebruik ik ook al wel eens kruidentabletten waaronder deze van A . Vogel. Soms lijkt het iets te helpen, maar het [lees meer...]kan placebo zijn. Vannacht had ik volgens gebruiksaanwijzing 2 tabletjes normale sterkte Dormeasan genomen. Half uur na inname merkte ik duidelijk een dekentje over m'n hoofd en lichaam (met een subtiel hintje hoofdpijn), maar een goede nacht slapen werd het niet. Je wordt suf en mellow, maar een doorgewintrede insomniac krijg je hier niet 123 mee in dromenland, helaas.

25-02-2017 | Man | 41
kruidenproduct met valeriaan (300mg)
Ten gevolge van een burnout in october 2016 begonnen met zolpidem tgv volledige slapeloosheid. Hoewel initieel effectief kreeg ik na 2 maanden ernstige bijwerkingen, en begon de werkzaamheid hiervan erg te verminderen. Vanaf december 2016 proberen afbouwen, en vanaf 9 januari 2017 helemaal gestopt. Slapeloosheid opnieuw begonnen. Begonnen met inname Dormeasan Forte (300 m[lees meer...]g valeriaan). Product is erg succesvol maar de werking heeft zich bij mij langzaam opgebouwd over een 7 tal dagen. Erg efficient ! Dit is GEEN homeopatisch product maar bevat wel degelijk een hoge dosis valeriaan (fytotherapy). Gemerkt dat de inname van antibiotica de werkzaamheid van het product onmiddellijk stopt. Antibiotica gestopt, en binnen 48 uur product opnieuw effectief. Heb het gevoel dat het product ook algemeen positief op de gemoedstoestand werkt (bijna als een AD), en in vrij sterke mate. Heb ook ander product/merk uitgetest met valeriaan maar dit was niet effectief. Zeer tevreden.