Slapeloosheid (5 meningen)

31-07-2018 | Vrouw | 53
kruidenproduct met valeriaan
Slaap al jaren heel, heel slecht. Gemiddeld zo'n vier uur per nacht, nooit langer dan twee uur achtereen. Zo veel al geprobeerd, ook dit middel doet totaal niets. Helaas.

13-07-2017 | Vrouw | 35
kruidenproduct met valeriaan (22g)
Sinds ik mij kan heugen problemen met slapen, met dit pilletje val ik in een diepere slaap, bij de 'extra sterke' word ik wakker met een 'houten kop', dat is minder prettig. Maar de gewone helpen om uitgeruster wakker te worden, aangezien ik zonder heel oppervlakkig slaap, en doodmoe wakker wordt. Dit helpt mij niet zozeer bij het inslapen, maar wel bij doorslapen in[lees meer...] een gezondere diepe slaap.

25-02-2017 | Man | 41
kruidenproduct met valeriaan (300mg)
Ten gevolge van een burnout in october 2016 begonnen met zolpidem tgv volledige slapeloosheid. Hoewel initieel effectief kreeg ik na 2 maanden ernstige bijwerkingen, en begon de werkzaamheid hiervan erg te verminderen. Vanaf december 2016 proberen afbouwen, en vanaf 9 januari 2017 helemaal gestopt. Slapeloosheid opnieuw begonnen. Begonnen met inname Dormeasan Forte (300 m[lees meer...]g valeriaan). Product is erg succesvol maar de werking heeft zich bij mij langzaam opgebouwd over een 7 tal dagen. Erg efficient ! Dit is GEEN homeopatisch product maar bevat wel degelijk een hoge dosis valeriaan (fytotherapy). Gemerkt dat de inname van antibiotica de werkzaamheid van het product onmiddellijk stopt. Antibiotica gestopt, en binnen 48 uur product opnieuw effectief. Heb het gevoel dat het product ook algemeen positief op de gemoedstoestand werkt (bijna als een AD), en in vrij sterke mate. Heb ook ander product/merk uitgetest met valeriaan maar dit was niet effectief. Zeer tevreden.

14-01-2017 | Vrouw | 30
kruidenproduct met valeriaan
Ik heb gisteren voor het eerst dit medicijn gebruikt en heb meteen een hele nacht doorgeslapen. Dit was al sinds enkele weken niet meer gelukt. Vandaag was ik echter wel heel slaperig en vermoeid, ik vermoed dat dit misschien een bijwerking is in de prille begin fase. Ik hoop echter snel terug zonder medicatie te kunnen slapen maar voorlopig dus wel tevreden. Net opnieuw[lees meer...] ingenomen, benieuwd naar resultaat.

10-08-2016 | Vrouw | 43
kruidenproduct met valeriaan
Al weken wordt ik om 4 u wakker en kom niet meer in slaap. Ondanks yoga, ademhalingsoefeningen, magnesium, spierontspanning, donkere slaapkamer, 3 nu melatonine, 5htp, kira forte, rhodeolia, oxazepam en slaaptabletten geprobeerd te hebben. Ook citroenmelisse thee voor het slapen gaan. Dus dormesan geprobeerd maar helaas werkt dat ook niet :-( Ik ga terug naar de huisarts[lees meer...] die me AD zal voorschrijven. Dat wil ik eigenlijk niet. Maar halve nachten slapen begint me op te breken. Zeker nu ik niets kan vinden wat werkt.

10-04-2015 | Vrouw | 27
kruidenproduct met valeriaan
Jarenlang ben ik een slechte slaper. Na dit ontdekt te hebben neem ik soms de Dormeasan forte en soms de druppels. Het maakt me echt rustiger en maakt inslapen voor mij makkelijker daar ik vaak uren wakker lag met piekeren en eindeloze gedachten. Ik neem afwisselend ook melatonine 1.9mg en dat werkt ook wel. De combinatie van beiden is ook goed voor momenten waar het meer[lees meer...] nodig is. Doorslapen lukt ook wel beter. Het werkt echt wel. Al is het een hulpmiddel en als ik echt zou vechten tegen men slaap werkt ook dit niet(dan blijf ik zelfs wakker op stilnoct). Het helpt zeker tov vele andere die ik eerder probeerde. Een goed alternatief voor iemand die het lichaam niet wil blijven volproppen met chemische zooi en toch tot rust wil komen.

16-12-2009 | Vrouw
kruidenproduct met valeriaan
Na weken lang slecht slapen nu dankzij dormeasan weer heerlijke geslapen en fris en uitgesrust wakker geworden. k werd heel vaak wakker en was heel vroeg wakker zo rond 5 uur, nu na gebruik van dormeasan heerlijke nachtrust en dat met maar 1 tablet voor de nacht

13-06-2009 | Man
"Het hielp/helpt echt.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum