Ervaringen met Agre-Gola

Keelontsteking (2 meningen)
Verkoudheid (1 mening)

07-10-2010 | Vrouw
Keelpijn
Ik Heb 2x per jaar keelontsteking, het enige wat snel hielp was agre gola; vind het heel erg dat het niet meer verkrijgbaar is; heb het jaren lang gebruikt zonder bijwerkingen

21-09-2010 | Vrouw
Begin keelpijn
goed middel begrijp niet dat het uit de handel is genomen hielp binnen 1 dag begrijp het werkelijk niet weet iemand mischien waar het nog te koop is

26-08-2010 | Vrouw
cetylperidinium/ fenol/ levomenthol
angre gola was het beste middel tegen beginnende keelpijn niks anders helpt bij mij nou zit ik al een week met keelpijn heb van alles op voor de keelpijn mijn vader nam altijd angre gola van de philips mee 45 jaar geleden was die keel tablet er al. ben boos zeer boos dat het niet meer verkrijgbaar is

22-05-2010 | Vrouw
Keelontsteking
Ik begrijjp dus ook niet dat dit medicijn uit de winkel is gehaald. ik had het altijd in huis en door een brand ben ik alles kwijt ook alle medicatie. Overal gezocht maar echt nergens meer te verkrijgen. Heel vervelend en zal nu op zoek naar een nieuw middel dat net zo goed is maar er is tot nu toe niets wat helpt. in ieder geval bedankt.

19-05-2010 | Vrouw
Beginnende keelpijn
Ook ik ben in mijn woonplaats alle apotheken en drogisterijen afgeweest voor Agré-Gola. Hoe is het mogelijk dat een middel wat zo effectief is uit de handel wordt genomen. Nu was het zo, als ik er op tijd bij ben, met een paar dagen er weer vanaf was. Nu deze keeltabletten er niet meer zijn, zal het bij mij een paar dagen vervelende keelpijn zijn, dan een 14 dagen vervelen[lees meer...]d hoesten er achteraan. Hier zit ik niet op te wachten en mijn werkgever ook niet. Alle andere keelpastilles, trachitol, enz. zijn voor mij snoepjes die niet helpen. Hopelijk komt Vemedia B.V. Diemen hierop terug.

10-05-2010 | Vrouw
Keelpijn
Een enkele keer per jaar heb ik keelpijn/ontstoken amandelen. Agre Gola helpt altijd snel. De smaak is niet aangenaam maar omdat de werking zo goed is verkies ik het boven alle andere middeltjes. Het is erg jammer dat het uit de handel is, wat ik nu pas hoor (10-5-2010) en ik zou graag weten waarom het niet meer verkocht wordt. Zit er nu ineens een stof in die slecht is of[lees meer...] bijwerkingen veroorzaakt?? Heb er nooit iets van gemerkt, integendeel.

09-05-2010 | Man
Keel
Hoe mooi ook de verpakking van andere middeltjes alleen Agre-Gola hielp. Jammer dat het nergens meer verkrijgbaar is. Zelfs niet in Duitsland en Luxemburg.

07-05-2010 | Man
Keelpijn
Agré Gola is het medicijn, dat ik net als paracetamol altijd in voorraad heb. Koel en droog bewaren gaat het lang mee. Het werkt perfect, zonder bijverschijnselen. Na het opzuigen verminderen de klachten direct. Zelfs als het al zo erg is, dat je niet meer kan slikken, dan kan je erna weer slikken. Bij opkomende griep, met keelpijn, neem ik er ook een paracetamol 500 bij [lees meer...]in.

05-05-2010 | Vrouw
Keelpijn
Dit middel helpt onzettend goed en ik kan niet begrijpen waarom ze het uit de handel halen.Ik heb al veel geprobeerd maar niks helpt.

11-02-2010 | Vrouw
Beginnende keelpijn(ontsteking)
Ik heb meestal 1x per jaar last van beginnende keelpijn en proef de ontsteking, gebruik dan Agré-Gola, maar is niet meer te koop, heb het laatste doosje te pakken, ben daar zeer blij mee, jammer dat ik het nergens meer kan kopen.

05-11-2009 | Man
Kriebel bij beginnende keelpijn
Dit middel werk uitstekend . heb het van huis vaak gebruikt . 1 keer trachitol gehaald , omdat er niets anders was, maar dat werk niet. Maar volgens de laatste berichten gaat dit product verdwijnen , zeer spijtig.

02-10-2009 | Vrouw
Keelpijn
bij beginnende keelpijn werkt het heel goed. Heb het altijd in huis, onze drogist verkoopt het niet meer, maar ik ga er wel naar op zoek, zo goed is dit middel

12-03-2009 | Man
Hoesten en keelpijn
Agregola verzacht de keel en haalt de (kriebel)hoest weg. Over het algemeen een goed resultaat en ik gebruik dit middel al vele jaren.

15-02-2011 | Vrouw | 40
Keelpijn
Zo ontzettend jammer dat dit niet meeer te koop is. Is volgens mij een marketing kwestie want navraag bij vele (relatief jonge) mensen leert dat het gewoon een onbekend merk is/was. Reklame voor andere keeltabletten zie je genoeg maar die helpen (bij mij in ieder geval) niet.........

19-05-2011 | Man | 49
Keelpijn algemeen
Dit medicijn bevat fenol. in mijn jeugd was de hoeveelheid fenol nog vele malen hoger dan nu. Fenol is echter een kankerverwekende stof. Amerika heeft een algeheel verbod op fenolhoudende producten. Ik weet niet hoe dit product ligt bij andere europese landen, maar ik kan me voorstellen, dat Agre-gola door de mutageniteit steeds minder populair, dan wel verboden wordt. Eco[lees meer...]nomisch gezien is dit dan ook niet meer haalbaar. Dat betekent dan ook het einde van dit effectieve middel. Helaas!!!!

31-01-2011 | Vrouw | 55
Keelpijn
Ik ben helaas net door mijn voorraad heen en kom er nu achter dat dit middel niet meer bij DA-drogist te koop is. Het was zo'n goed middel! Je voelde gewoon de anti-septische werking ervan. Nu moeten we zo'n mierzoete strepsil of soortgelijk middel innemen. Wat is dit vervelend!