Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

20-04-2012 | Vrouw | 20
Schildklier
beste mensen, met dank aan een uitzending van spuiten en slikken en met wat onderzoek weet ik hoe je aan reductil kan komen! ik gebruik het nu 6 dagen en eet al een stuk minder, ik vind het nu al super. (Red: mening is beperkt tot ervaringsgegevens)

18-02-2012 | Vrouw | 37
sibutramine
Reductil is gewoon super en jammer dat ze het uit de handel gehaald hebben. Wie heeft ervaring met gebruik van LEPTOS (= generieke versie van REDUCTIL). Het wordt geproduceerd in Indië, is het betrouwbaar? Weet iemand een betrouwbare website om Leptos te bestellen? Heeft iemand ook SLIMEX geprobeerd? Neemt je hongergevoel echt af en krijg je meer energie zoals bij Reductil[lees meer...]? Alvast bedankt voor jullie antwoordt. Groetjes

13-02-2012 | Vrouw | 23
sibutramine
Hallo, Ik sta op het punt om slimex te bestellen omdat dit blijkbaar een soort vervanger is van reductil en ik er veel goede commentaar over lees. Alleen is het niet zo simpel om het te bestellen op internet vanuit belgie... iemand goede raad???

19-10-2011 | Vrouw | 26
Obesitas
Hoi hoi, Ik heb vandaag slimex besteld gehad en ben benieuwd naar het resultaat. Ik heb reductil gehad toen ik 20 was omdat ik veel te veel woog en zelfs met dieet geen resultaat had. Ondertussen ben ik na het nemen van anti depressieva weer 25 kg bijgekomen waardoor ik me ook super slecht voel, ik hoop dat ik hiermee toch terug wat kilootjes kwijt raak. ben benieuwd

14-10-2011 | Vrouw | 38
Overgewicht
in 2,5mnd. tijd 15 afgevallen met reductiel, helaas niet meer te koop. is slimex via apoteek te kopen of?

26-09-2011 | Vrouw | 40
Overgewicht
Wat moet ik nu doen zonder Reductil??? Heb het in het verleden, succesvol, gebruikt. Ik ga begin volgend jaar trouwen maar ik krijg de resterende 5 kg. er niet af!!! Wie helpt mij??

19-09-2011 | Vrouw | 39
Afslanken
Ik gebruik slimex 15mg sinds 3 dagen en ik merk echt het verschil. het hongergevoel verdwijnt echt soms voor uren. Een dieet is daardoor makkelijk vol te houden.Ben benieuwd wat het resultaat zal zijn. Enigste bijwerking droge mond. Werkt volgens mij hetzelfde als reductil (sibutramine)

31-08-2011 | Vrouw | 39
sibutramine
hallo, graag had ik geweten waar ik veilig Slimex 15 mg kan bestellen. Via bodyXXXX is dat namelijk niet veilig. Bestelling geplaatst op 31 juli en nog altijd niets ontvangen ! Wie kan er mij helpen aub ? Dank u Belle (Red: helaas kunnen wij geen url's gaan verstrekken over sites waar Reductil-analogen te koop zijn, aangezien de kwaliteit van producten die niet via[lees meer...] de reguliere kanalen (apotheek) verkregen zijn, niet gegarandeerd kan worden en wij daar geen relatie mee willen .. Onze excuses voor het ongemak. Het beste lijkt ons contact op te nemen met uw huisarts en demogelijkheden te bespreken).

31-08-2011 | Vrouw | 28
sibutramine
Ik ben verloren zonder reductil! Ben hiermee afgevallen nadat ik al heel veel andere pillen geprobeerd had maar niks werkte. Wie weet waar je Slimex kunt kopen? (Red: voor medicijnen kunt u zich het beste wenden tot een arts, de kwaliteit van medicijnen op internetsites die niet van apotheken zijn, is niet te garanderen en om die reden laten wij geen url's zien van derge[lees meer...]lijke webshops. onze excuses voor het ongemak)

18-07-2011 | Vrouw | 22
Afvallen
omdat reductil niet meer verkocht word heb ik slimex gekocht, en dit werkt echt precies hetzelfde, ideaal!! voor iedereen aan te raden. enige bijwerking die ik heb is een droge mond en wat minder slaap (6uurtjes per nacht)

23-06-2011 | Vrouw | 30
Overgewicht na zwangerschap
was erover tevreden maar ben rilatine beginnen nemen voor mijn adhd in september 2008 en deze 2 combineren mag dus niet,zit nu nog wel met een overschot reductil :)

10-06-2011 | Vrouw | 55
Tegen overgewicht
Heb het middel bijna een jaar gebruikt en was mijn overtollige kilo`s kwijt, plus een hoop energie erbij. Dat is tot vorig jaar zo gebleven, maar door de menopauze kwam ik toch weer die 6 kilo aan. Toen ik weer naar het vertrouwde middel wilde grijpen bleek dat ineens uit de handel genomen te zijn. BALEN! Ik lees hier ergens tussen de regels door dat het op een mij niet b[lees meer...]ekende manier wel te verkrijgen zou zijn, mag ik een hint?

14-05-2011 | Vrouw | 33
Eetverslaving
heel mijn leven was ik al "mollig", niet echt dik. Na mijn huwelijk vlogen de kilo's eraan, begon allerlei dieeten maar hield niks vol tot ik door de huisarts reductil kreeg voorgeschreven ik kwam van 90kg (1.64m) naar 65 kg , ik voelde me super ik had tonnen energie en een gezonde eetlust zonder die constante drang naar snoep en andere 'zondigheden' ben ook een paar keer [lees meer...]tot 58 kg gekomen maar kon dit streefgewicht moeilijk aanhouden. Ben nu terug op de 'sukkeltoer' door het wegvallen van reductil. heb enkele medicijnen van internet gekocht maar deze hebben toch niet dezelfde werking. Ik ben dus hopeloos op zoek en hoop via dit forum dat iemand kan helpen. alvast bedankt

26-04-2011 | Vrouw | 48

11-04-2011 | Vrouw | 36
sibutramine
Volgens mij zijn Reductil en Slimex hetzelfde medicijn... Slimex kan je op internet bestellen, maar ik heb wel eerst met mijn arts overlegt. Het werkt echt geweldig om het hongergevoel te onderdrukken. Om nu het gezonde eetpatroon vol te houden is veel makkelijker geworden. Het knagende stemmetje in mijn hoofd dat zeurt om eten is verdwenen en ik kan in de winkel zonde[lees meer...]r problemen langs alle schappen met verleidingen lopen. Bijwerkingen zijn bij mij vooral een droge mond.

09-04-2011 | Vrouw | 39
Overgewicht
Ik heb altijd tussen de 63 en 65 kilo gewogen. Maar na veel ellende woog ik 86 kg. Ik vind eten zo iets gezelligs en had geen rem meer. Toen ben ik onder begeleiding van mijn huisarts Reductil gaan gebruiken. Wat een geweldig middel was dat voor mij. Ik viel er 16 kilo van af. Ik voelde me super! Ik was nog niet op mijn oude gewicht maar ik voelde echt goed. En toen ging h[lees meer...]et uit de handel en ben ik inmiddels weer 14 kg aangekomen. Wat een ellende. Sinds gisteren gebruik ik Slimex. Ik hoop dat het werkt.