Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

30-03-2011 | Vrouw | 52
Overgewicht
vond het een heel goed middel om af te slanken , vind het heel jammer dat het uit de handel is genomen , was er heel tevreden over

01-03-2011 | Vrouw | 38
Obestitas
als vervanging van mijn reductil neem ik sinds paar maanden slimex. Werkt super!

25-02-2011 | Vrouw | 47
Overgewicht
Ik heb in 2002-2003 een jaar lang reductil gebruikt en ben hiermee in combinatie met veel sporten 50 kilo afgevallen. Dit heb ik daarna zonder reductil nog een jaar volgehouden. Vanaf 2005 heb ik emotioneel erg veel voor mijn kiezen gekregen en ben inmiddels weer 60 kilo aangekomen. Wilde nu weer reductil gaan gebruiken. Maar HET IS ER NIET MEER. Een operatie voor een maag[lees meer...]bandje o.i.d. gaat me tever. Wie heeft er een goed alternatief.

17-02-2011 | Vrouw | 44
Gewichtsverlies
vond het ook een heel goed middel ! heb gezocht naar een alternatief én gevonden : slimex , werkt identiek

01-02-2011 | Vrouw | 32
sibutramine
Ik ben vreselijk veel bijgekomen door antidepressiva
ik heb het na mijn gebruik van antidepressiva gebruikt omdat ik 30kg was bijgekomen. toen ben ik moeten stoppen voor zwangerschap, nu zou ik het graag opnieuw nemen omdat ik inmiddels 50kg ben bijgekomen maar spijtig genoeg niet meer te krijgen. een nu dik blijven dan maar, want afvallen zo lukt echt niet en maagring wil ik niet hoor.

27-01-2011 | Vrouw | 21
Obesitas
ik ben het nog maar een paar dagen aan het gebruiken, maar het neemt het hongergevoel echt volledig weg! ik ben in 6 dagen al 3 kg afgevallen, morgen check bij de huisarts bloeddruk/polsslag. wel een paar bijwerkingen, vaak heeeele droge mond, veel dorst, misselijkheid (klein beetje, 1 avond last van gehad) en hogere hartslag voor korte duur (wel heftig) maar anywa[lees meer...]y, reductil is inderdaad niet meer verkrijgbaar, hetzelfde middel heb ik nu onder de naam Slimex (15 mg). Succes voor de mensen die het willen proberen, ik hoor ook graag andere reacties met ervaringen in dit middel!!

13-01-2011 | Vrouw | 38
Overgewicht
kun je niet antidepressivia (ik heb cymbalta en reductil gelijk innemen?) Toen ik was gestopt met de anti-depressivia heb ik reductil gebruikt(want ik was wel 20 kilo aangekomen door de paroxetine) nou ging lekker met reductil had geen last van bijwerkingen en was 7 kilo kwijt in een maand:)...en toen...:( was het ineens uit de handel..ik moest ook weer aan de anti-depr[lees meer...]essivia en antipsychotica waardoor ik weer aankwam.. ..maar kan het samen met mn andere medicatie?? anders bewaar ik het tot ik er weer mee mag stoppen en ga ik dan afvallen.(als dat ooit mogelijk is..) (Red; mening is beperkt, internetadressen over verkrijgbaarheid zijn verwijderd)

22-12-2010 | Vrouw | 27
Gewichtsverlies
hallo iedereen, 7 dagen geleden ben ik begonnen met LEPTOS, dit is het generisch medicijn van REDUCTIL. is identiek. ik ben op 1 week al 2 kilo kwijt zonder honger : SUPER! het enige (zeer ambetante) nadeel wat ik ervan ondervind : ik kan amper 3 uurtjes per nacht slapen......wat zeer vermoeiend is! (ik die anders graag en veel slaap nodig heb) ik wou dus graag enk[lees meer...]ele reacties krijgen van mensen die datzelfde slapeloze probleem kennen : na hoeveel dagen/weken gaat dit over????? want anders zal ik moeten overwegen van te stoppen. (ben overdag verward door dat slaaptekort) alvast bedankt! ellen.

17-12-2010 | Vrouw
Vermageren
Na hopeloos alle dieeten en afslankmiddelen te hebben geprobeerd kwam ik eindelijk op reductil. Dat was een uitstekend middel dat me hielp om af te slanken. Tot het van de markt werd gehaald. Mijn gewicht is terug een ramp

13-12-2010 | Vrouw
Om aftevallen
help ik wil de reductil weer!!!!had ik een middel dat ik kon gebruiken zonder bijwerking wordt het uit de handel genomen.wat baal ik hier toch van.en zonder mij nog zo veel mensen!!!!!dus ik vind dat het gewoon weer terug in de handel moet komen.thanks

30-10-2010 | Vrouw
Overgewicht
Super! Gebruikte het al een hele tijd. Gewoon op recept van de huisarts! Geen probleem. Heb ook een maagband. Met de reductil erbij bleven mijn vreetbuien uit. Zo bleef ik redelijk op gewicht. Het stemde mij goed en stabiel. Nu reductil niet meer te krijgen is, ben ik zeer labiel en depri! Het heeft ook enorme invloed op mijn gewicht. Na het stoppen met reductil ben ik al[lees meer...] wel 10 kg. aangekomen. Heb geen controle meer over mijn eten. Verschrikkelijk! Ben er naar en verdrietig van. Wat nu? Xenical vind ik absoluut geen vervanger. Dat heeft een hele andere werking! Wie weet een vervanger? Ik hoor het heel graag! Jet

24-10-2010 | Vrouw
Te zwaar gewicht
Reductil, één per dag, werkte bij mij héél goed, Twee keer per week sporten, mét Reductil, gaf bij mij geen klachten. Was wél zeven kg. kwijt. Ik vind het erg dat ik dit middel niet meer kan kopen. Per jaar één maand Reductil en je blijft mooi op gewicht. Met vriendelijke groet, ALIE

08-10-2010 | Vrouw
sibutramine
ik vond het super ben op zoek naar een vervanger

14-09-2010 | Vrouw
Zwaarlijvigheid
had al verschillende dieten uitgeprobeerd maar niets hielp, voelde mij echt niet goed meer in mijn vel. na aanraden van mijn dokter probeerde ik met reductil, met een gunstig resultaat, 7kilo magerder jammer dat het nu uit de handel is, had graag van iemand geweten door wat je nu kan doen. gudruntje

08-09-2010 | Vrouw
sibutramine
Ik was zo blij toen ik er achter kwam dat ik kon afvallen met behulp van reductil. Omdat ik zelf heel langzaam afval en er altijd super lang over doe.. was reductil voor mij een wondermiddel.. ik was 15 kilo afgevallen binnen 2maanden. ik was de gelukkigste persoon op de hele wereld. Helaas is het niet meer te vergelijken.

03-09-2010 | Vrouw
Overgewicht
Niet lang gebruikt, helaas maar wel veel afgevallen. Ruim 7 kilo in 1 maand.