Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

06-08-2010 | Vrouw
Overgewicht
Reductil daar heb ik zeer goede ervaringen mee,maar helaas niet meer te krijgen wat ik erg betreur.Ik ben namelijk 20 kilo afgevallen in 3 maanden tijd en voelde me erg goed. Totaal geen honger(trek) gevoel gehad tijdens het gebruik. Ik moet nog 12 kilo afvallen maar het lukt me niet..Wie heeft er een ander alternatief om afvallen makkelijk te maken en het hongergevoel weg[lees meer...] te nemen. Obesimed en Bio capsules werken niet! of wie heeft er reductil?

04-08-2010 | Vrouw
Vermageren
Ben 18 kg slanker geworden met reductil 15 mg weinig bijwerkingen en héél spijtig dat het niet meer verkrijgbaar is. Volgens sommigen is het nog verkrijgbaar, wil mij iemand vertellen waar het nog verijgbaar is. Zou er heel blij mee zijn !

25-07-2010 | Man
sibutramine
Reductil is heus nog wel te krijgen als je maar goed zoekt. Heb ik ook gedaan en er is genoeg alleen in pil vorm ,wat afwijkt van de capsulses, maar het product is hetzelfde.

16-07-2010 | Vrouw
Afvallen
Ik vind het vreselijk dat de reductil uit de handel is genomen . ikwas er zo blij mee en voelde mijn eigen heerlijk! wie kan mijn vertellen in welk land het wel vrij verkrijgbaar is?

08-07-2010 | Vrouw
Afvallen
Ik vind het heel erg dat Reductil niet meer te krijgen is. Ik ben 10 kl afgevallen in 1 maand. Ik hoop dat het snel weer op de markt komt en dan ben ik er gelijk bij.

05-07-2010 | Vrouw
Overgewicht
hoi ik zelf heb poosje reductil genomen, verbluffend resultaat het enige die trouwens helpte voor af te vallen en nu uit handel. mvg

28-06-2010 | Vrouw
Overgewicht
Ik ben afgelopen week begonnen met Sibutramine na het zien en horen van ervaringen van een vriendin die in een ander land woont, waar sibutramine nog vrij verkocht wordt. Zij is in een half jaar 20 kilo kwijtgeraakt (uiteraard neemt zij de sibutramine onder begeleiding van een dietiste die haar ook een gezond dieet voorschrijft) en voelt zich fantastisch! Zo ziet ze er ook[lees meer...] uit, van 92 naar 72 kilo, geweldig! Ik heb aldaar dezelfde dietiste bezocht en zij vertelde me dat het ook in mijn geval zeer goed zou kunnen werken. Sibutramine mag je niet nemen in combinatie met bepaalde medicijnen of als je lijdt aan bepaalde ziektes. De bijwerkingen zijn een droge mond (dorst!) en slapeloosheid, maar deze gaan op den duur weer over. In één week ben ik nu 2 kilo kwijt, het stopt je hongergevoel gedeeltelijk, m.a.w., het laat je weten wanneer je echt honger hebt en wanneer je verzadigd bent. Normaal ben ik een echte zoetekauw, maar nu kan ik chocolade of andere zoetigheden gewoon laten staan zonder er ook maar om te geven! Ik zit na het eten van een maaltijd veel sneller vol en voel me fit. Tot nog toe ben ik er uiterst tevreden over! Binnenkort ga ik weer mijn vriendin opzoeken (en langs de dietiste voor een check up), en als het goed blijft bevallen ga ik zeker voor een paar maanden inslaan!

21-06-2010 | Vrouw
Hulpmiddel bij het afslanken
Wie gebruikt het medicijn Ritalin als ondersteuning bij het afvallen?/ Ik gebruikte Reductil maar dat is helaas uit de handel genomen. Mijn huisarts adviseert mij nu om Ritalin te gaan gebruiken. In mijn werk heb ik te maken met kinderen die Ritalin gebruiken vanwege ADHD of een andere concentratiestoornis. Ik wil dus niet zomaar aan dit medicijn als hulpmiddel bij het af[lees meer...]vallen gaan beginnen. Ik hoop op een goed advies.

05-06-2010 | Vrouw
sibutramine
ik ben met reductil 15kg afgevallen en was er zeer goed mee. ik vind het heel jammer dat ze uit de handel zijn; als je geen misbruik ervan maakt kan dat geen kwaad. ik ben er al heel verdrietig om geweest omdat het zo goed ging maar ja ik vind het heeeeeeel jammer. ik voelde me zo goed cindy

04-06-2010 | Vrouw
Overgewicht
Geweldig product aantal kilo's mee afgevallen. Nu ook al een tijd op streefgewicht.

29-05-2010 | Vrouw
Afvallen
ik heb een zeer goede ervaring met dit product, ben er heel goed van afgevallen . Ik vind het zeer jammer dat ik ze niet meer kan kopen. heeft iemand ze nog toevallig liggen?

28-05-2010 | Vrouw
Vermagering

25-05-2010 | Vrouw
Ernstige overgewichtl
nog nooit heb ik zoveel baat gehad bij het gebruik van een middel zoals Reductil. Heb nooit een of ander bijwerking gemerkt. wat ik wel gemerkt heb is dat ik me fit en enrgiek voelde. Dus laat Reductil alsjeblieft weer toe. Ziojn genoeg andere middelen waar de overheid zich mee moet bemoeien. Bijvoorbeel het vlees en de groenten en niet te vergeten het drinkwater en [lees meer...]alle andere toevoeging in kant en klare voedsel.

22-05-2010 | Vrouw

21-05-2010 | Vrouw
Overgwicht
Heb er wel belang bij. Iemand die het nog heeft liggen?

17-05-2010 | Vrouw
Vermageren
Hoi, Kan er iemand mij helpen om aan reductil te komen, Groetjes