Ervaringen met Reductil

sibutramine

Afslanken - overgewicht (109 meningen)

21-11-2016 | Vrouw | 32
Afslanken - overgewicht
Helaas dat Reductil uit de markt is gehaald. Ik ben er destijds 23 kilo mee afgevallen in enkele maanden. Na stabiliseren ruim 5 jaar op gewicht gebleven, wel met aanpassen levensstijl. Helaas na stoppen met roken nu weer enkele kilo's aangekomen die er niet/nauwelijks af te krijgen zijn. Ik baal dan ook enorm dat Reductil niet meer verkrijgbaar is! Weet iemand een goed al[lees meer...]ternatief?

27-07-2016 | Vrouw | 33
Afslanken - overgewicht
Beste middel ooit zomaar op een paar maanden tijd 20kilo vermagerd. Opnieuw zwanger geworden, 15 kilo erbij, helaas krijg ik deze er niet af. Jammer dat dit uit de handel is genomen.

11-03-2016 | Vrouw | 45
Afslanken - overgewicht
Geweldig middel. In 6 maanden tijd ben ik 15 kilo afgevallen.

29-02-2016 | Vrouw | 21
sibutramine (15Mg)
Afslanken - overgewicht
Hey ! Jaren geleden heb ik reductil gebruikt en dat werkte ontzettend goed. Sinds ik sipralexa neem ( en te veel eet en te weinig beweeg) ben ik zo ontzettend dik geworden ! Ik wil graag 20-30 kg vermageren, maar hoezeer ik ook probeer, het lukt maar niet!! Weet er iemand of reductie nog te kijken is? of misschien een andere oplossing?

01-09-2015 | Vrouw | 28
Afslanken - overgewicht
Was van 70 naar 50 kilo gezakt. Weet iemand waar ik ze terug kan kopen? Kan iemand me aub helpen aub? Bent zo beu dat ik een gastric bypass wil laten doen.

23-07-2015 | Vrouw | 36
Afslanken - overgewicht
He, ik heb vroeger Reductil gebruikt in het verleden na veel supplementen dit was het enige dat echt hielp. Schakelt hongergevoel volledig uit waardoor je dus minder eet, misschien 2 stukken fruit per dag en daardoor val je snel af. Jammer dat het uit de handel is genomen. Recentelijk ben ik verhuisd naar het buitenland en kan het hier in de drogist gewoon ophalen. Veel s[lees meer...]ucces met ieders dieet!

24-11-2013 | Man | 30
Afslanken - overgewicht
ik vond reductil heel goed, jammer dat het uit de handel genomen is. weet iemand hoe ik er nog aan kan geraken

08-10-2013 | Man | 20
sibutramine (10mg)
Afslanken - overgewicht
Is Reductil hetzelfde als Sibutril? Zo nee, heeft iemand hier ervaring mee?

09-06-2013 | Vrouw | 36
sibutramine
(RED; tekst is verwijderd. onderling uitwisselen van medicatie wordt niet toegestaan ivm veiligheid. Vr groet, team van mijnmedicijn)

06-05-2013 | Vrouw | 36
Afslanken - overgewicht
Door reductil van 70kilo naar 54 kilo gegaan... een verademing! na 4j ben ik nu 3 kilo bijgekomen... dus best wel een behoorlijk goed en blijvend resultaat.

29-04-2013 | Vrouw | 32
Afslanken - overgewicht
Hey dames! Ik ben zelf heel goed afgevallen met Slimex. Ik ben in 2.5 maand van 70 kg naar 55 kilo gegaan.

08-03-2013 | Vrouw | 32
Afslanken - overgewicht
ik vind het heel jammer dat het uit de handel is. ik was echt goed met deze pillen, ik heb al veel andere geprobeerd en nu nog altijd maar niets helpt. Ik zou echt deze pillen terug willen hebben. Ieder medicijn is niet goed he, en je kan bij iedere medicatie bijwerkingen hebben. Ik vind toch dat deze zouden moeten terugkeren of iets gelijkaardigs, maar die ook helpt en ni[lees meer...]et zoals al die andere vermageringspillen. Je bent je geld kwijt eraan maar je kilo's niet.

08-02-2013 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Lieve mensen: dit product is niet zonder reden uit de handel genomen! Ik ben hier bijna aan overleden. In Italie heeft het in 2004 al levens gekost. De bijwerkingen kunnen heel heftig zijn, dat was bij mij ook het geval: ik ben voor de dood weggehaald en kan je wel vertellen dat dat een heel angstige ervaring is geweest. Liever te zwaar dan niet meer leven, is nu mijn mott[lees meer...]o! Gebruik geen medicatie als je wilt afvallen, maar zoek op een andere manier hulp.

09-11-2012 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Ik heb Reductil een aantal maanden gebruikt en ben in hele korte tijd 14 kilo afgevallen. Het. Loog er af.

11-09-2012 | Man | 64
Afslanken - overgewicht
Ben veel afgevallen met reductiel.

02-09-2012 | Man | 54
sibutramine
BMI >50 Met Reductil (hongergevoel volledig weg, eigenlijk totaal geen gedachten aan eten meer) van 176 terug naar iets boven de 104 kilo. Geweldig en volledig zonder bijwerkingen. Vanaf niet meer toegestaan in NL even iets anders geprobeerd: fluoxetine ofzo, werkt totaal anders. Zou moeten zorgen voor sneller verzadigd gevoel, maar niet dus. In no time weer terug naar b[lees meer...]oven de 160. Met de husiarts overlegd en uiteindelijk gekozen voor een operatie: Gastric Sleeve - Obesitas kliniek in MCL. Uitgevoerd op 5 juli 2012 - bijna 2 maand geleden. Helemaal hetzelfde gevoel als met reductil en het resultaat nog beter/verbluffender: al 26 kilo afgevallen (inclusief de 3 weken voorafgaand aan de operatie waar je een dieet moet volgen om je lever zo klein mogelijk te krijgen). Als je echt alles hebt geprobeert: neem de juiste stap en ga in overleg met een obesitas kliniek. Geen bandjes gedoe, een Sleeve sluit het best aan bij wat Reductil doet/deed, een sat verder gaat de ByPass.