Ervaringen met Allergodil oogdruppels

Hooikoorts (2 meningen)
Allergie (1 mening)

22-03-2011 | Vrouw | 58
Hooikoorts
Dit zijn de eerste oogdruppels die echt helpen tegen jeukende ogen en een jeukend verhemelte door hooikoorts en , en ik heb er al heel veel geprobeerd. Ik kocht ze bij de apotheek in Duitsland, daar werden ze me als het beste aangeraden. Ben blij dat ze ook hier , op recept , te krijgen zijn. De enige bijwerking is een een bittere smaak in de keel, door wat te drinken gaa[lees meer...]t dat weer weg.

28-09-2015 | Vrouw | 49
azelastine (0,5mg/ml)
Allergische reactie
Van de huisarts een oogdruppel gekregen, die even heeft geholpen. Afgelopen 2 weken op vakantie geweest in Portugal. in Lissabon kwamen de symptomen in volle hevigheid terug (vooral gezwollen ogen) Aldaar naar een apotheek geweest. Andere oogdruppels gekocht, die ook maar even, ca. 5 dagen, geholpen hebben. Daarna was het weer mis. Inmiddels ging onze reis weer verder. [lees meer...]In andere plaats de situatie uitgelegd aan apotheker. Zij schreef 'Allergodil' voor. Ik mocht het maar 1 week gebruiken, dan moest ik stoppen. (hier in Nederland mag ik het langer achter elkaar gebruiken, lees ik op de Nederlandse bijsluiter op internet) Ik voelde bijna direct verlichting. Maar dat was bij de andere twee oogdruppels ook het geval. Dus écht vertrouwen erin had ik nog niet. Nu heb ik ze tot afgelopen vrijdag gebruikt. En ik moet zeggen: het gaat hartstikke goed!! Oók nu ik al 3 dagen gestopt ben. Ik hoop dat het zo blijft! Zie alleen dat ik in Portugal de helft minder betaal dan hier in Nederland. 'Inslaan' dan maar, de volgende keer, als we daar zijn!

25-05-2016 | Man | 39
azelastine (6ml)
Hooikoorts
Ik zweer bij dit product, dit is het eerste en het enigste hooikoortsmiddel dat bij mij echt helpt. 4 jaar geleden toevallig in Brussel ontdekt toen ik daar op trip was bij een apotheek. Ik liep daar naar binnen met ernstig jeukende ogen ... en vroeg om oogdruppels tegen hooikoorts! Deze druppels werken zeer snel en de hele dag geen last meer van, echt perfect!

04-06-2019 | Man | 23
azelastine (0,5mg/ml)
Bij het druppelen krijg ik een branderig gevoel in mijn ogen waardoor mijn ogen gaan tranen, hierdoor iets verlies van druppels. Daarnaast heb ik gemiddeld zo'n 4 uur lang een bittere smaak achter in mijn mond, eten of drinken haalt de smaak niet weg.

06-01-2010 | Man
azelastine
duurt wel even dat je ogen herstellen van roodheid en jeuk.. maar algemeen is het een prima product