categorie

Parasieten - overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Parasieten - overig

04-10-2016

Hoofdluis

Nyda werkt niet meer! Tot vorig jaar ging het nog goed met Nyda. Nu hebben we weer luizen en we hebben 2x gespoten (8 dagen ertussen) en er komen nog steeds levende luizen uit het haar. We kammen en ont-neten elke dag plukje voor plukje, maar luizen zijn goed in verstoppen als ze licht zien. Nyda dood ze niet meer. Overstappen naar iets anders dus...
10-04-2016

07-11-2014

Hoofdluis

Nadat een hele flacon 'Nyda tegen luizen' grondig was doorgekamd en meer dan een uur had ingewerkt, werden daarna nog levende luizen gevangen. Dat één behandeling genoeg zou zijn is beslist onjuist. Na een week zat mijn dochtertje er weer onder. Kan je weer alle kleren en beddengoed gaan wassen. Het spul is trouwens erg duur. €13 voor een 50ml flacon, dat is net genoeg voo[lees meer...]r één kind. Van het merk Prioderm heb je voor €15 tweemaal zo veel met een solide stofkam. Maar aangezien het toch niet werkt kan je er beter geen geld aan uitgeven
01-10-2012

Hoofdluis

Geweldig spul wat makkelijk in gebruik is. Geen gedoe met s nachts slapen met vet haar. Uurtje laten zitten en uitspoelen maar. Ruikt lekker. Wel een een weekje met netenkam en dan nog een keer herhalen! Klaar!!!
14-02-2012

Benzylbenzoaat Smeersel 25% (benzylbenzoaat)
Allergie

heb benzylbenzoaat gebruikt voor schurftaandoening, ik weet nog niet of het effectief is maar...de jeuk is toch grotendeels verdwenen

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4777)
Anticonceptie - overig (3503)
Cholesterol (2762)
Depressie - antidepressiva overig (2561)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2183)
Pijn - morfine-achtigen (2085)
Pijn (1888)
Verslavingsziekten (1797)
ADHD - psychostimulantia (1793)
Bloeddruk - betablokkers (1575)
Maagzuur - protonpompremmers (1494)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1427)
Anticonceptie - eenfase (1311)
Angststoornissen (1111)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1056)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1055)
Depressie - antidepressiva TCA (980)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (915)