ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
08-12-2015

Hoofdpijn

Ik heb door een neurologische aandoening regelmatig last van extreem stijve spieren dus ook van de nek en rug, dat bij mij dus behoorlijke hoofdpijn veroorzaakt. Ik ben erachter gekomen dat Saridon het enige middel is wat bij mij werkt. Andere middelen en vooral goedkope huismerk paracetamol werken absoluut niet. Ik heb wel gemerkt door de jaren heen dat het zeer snel en [lees meer...]goed werkt als ik kort voor inname gegeten heb. Saridon op een lege maag wil niet goed. Verder ervaar ik geen noemenswaardige bijwerkingen. Ik heb wel eens aan de maximale dosering gezeten, dat kun je beter maar niet doen. Ik werd ontzettend misselijk. Ik kan me goed voorstellen dat als je dit structureel doet, er blijvende schade ontstaat aan vitale organen als nieren of lever.
24-11-2015

Hoofdpijn

Sinds saridon in de nieuwe doosjes zit is niet allleen de verpakking verandert maar ook de werking. Er is iets mee gedaan voorheen super spul nu weinig tot geen effect meer. erg jammer . En waarom ?
09-10-2015

Hoofdpijn

heb het teveel geslikt waardoor mijn nierfunctie ernstig is aangetast. in 2014 verwezen naar de dialysepoli. nierfunctie 17%. internist (nefroloog) noemde saridon "gif voor mijn nieren". akuut gestopt, waarna mijn nierfunctie herstelde tot plm. 40%! nu weer gewoon naar de internist, voorlopig geen dreigende dialyse meer.
22-09-2015

Saridon (paracetamol / propyfenazon / coffeine)

ik ben een migraine patiënt en saridon helpt mij altijd, paracetamol helpt niet.
12-08-2015

Clusterhoofdpijn

04-01-2015

Hoofdpijn

Enige middel voor mij dat binnen een half uur werkt tegen de migraine, of andere hoofdpijn. Moet dit middel altijd bij me hebben. Als ik een hoofdpijnaanval krijg, word ik heel beroerd, krijg heel slecht zicht en vreselijke hoofdpijn. Ik zorg altijd dat ik even ergens languit kan, neem 2 pilletjes (of een poeder van daro, heeft dezelfde samenstelling en werkt ook perfec[lees meer...]t) en kan na een half uur gewoon verder met mijn werk! Ongelooflijk. Ik zweer erbij. Heb ongeveer 2 keer per maand een aanval en ben dan gered met dit medicijn. Ooit in een pretpark een aanval gehad. Geen saridon bij me... Ibuprofin gekregen (deed niks) 2 paracetamol erbij gekregen... Kansloos! Heb op een bankje gelegen tot we naar huis gingen... Dus ik vergeet nooit meer saridon of daro!
15-12-2013

Hoofdpijn

ik gebruik dit al meer dan 50 jaar. Ook in mijn familie is saridon populair. Het helpt altijd en ik knap er ook echt fysiek van op. Misschien komt het door de coffeïne die erin zit, maar er is ook iets anders, want van paracetamol met coffeïne wordt ik alleen maar misselijk en verder heeft het nauwelijks effect. Mijn zwager belde mij eens in paniek, hij had een forse zonv[lees meer...]erbranding en had zich na een koude douche met mentholtalk bestoven. De jeuk was ondraaglijk. Na mijn advies: een lauw bad, deppend drogen en met 2 saridons naar bed waren de klachten stukken minder. Het is echt een wondermiddel. Nu ik wat ouder ben, gebruik ik maar 1/2 saridon per keer, helpt ook.
24-06-2013

Saridon (paracetamol / propyfenazon / coffeine)

vaak hoofdpijn en pijn in benen. Eén Saridon helpt al. Na zoveel jaren werkt het bij mij nog steeds binnen 10 minuten. Saridon werkt bloedverdunnend dus wel lastig als er wondjes zijn of bloed geprikt moet worden.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!