Daktarin

miconazol

Kalknagel(s) (4 meningen)
Voetschimmel (3 meningen)
Schimmelinfectie van de huid (3 meningen)

26-03-2019

08-01-2019

Schimmelinfectie van de huid

Daktarin tegen schimmel (vochtplekjes) op voeten geeft als bijwerking een zeer droge mond. Het tast de slijmvliezen aan. Een kleine hoeveelheid doet dit al. De kwaal is lang niet zo erg als het middel. Gewoon laten uitdrogen die schimmelplekjes. Daktarin is TROEP!
03-09-2018

Kalknagel(s)

Me goed gehouden aan de gebruiksaanwijzing. En ja ik weet dat je het lang moet gebruiken een jaar ..alhoewel je na 3 maanden weer een nieuw flesje moet kopen, is nl niet langer houdbaar. Waarom dan zon grote fles..er is dan maar een klein beetje uit. Verspilling en weggegooid geld. Na deze periode helemaal geen verbetering zelfs erger geworden. Stop er dus mee...probeer e[lees meer...]en middel te zoeken wat wel helpt.
05-10-2017

Voetschimmel

Voetschimmel opgelopen met gym en zwemmen. Daktarin werkt grondig en snel. Andere middelen werken wel, echter duurt dat veel langer dan bij daktarin. Heb nu in de overgang en heb problemen in de vagina (pijn jeuk) en ben ook daar daktarin gaan gebruiken. Alle kwaaltjes zijn voorbij. Ik blijf het wel consequent gebruiken wat volgens mijn huisarts geen probleem was. Ik zwe[lees meer...]er er gewoon bij. Al sinds de jaren 80 gebruik ik het al. Gewoon een super middel.
02-04-2017

Schimmelinfectie van de huid

Het is effectief en heeft geen bijwerkingen en het is gebruiksvriendelijk. Zalf die men twee keer per dag op de plek aanbrengt.
03-01-2017

10-07-2015

Vaginale schimmelinfectie

Als ik weer nachten lang wakker lig van de jeuk smeer ik een tampon in met Daktarin en breng deze in en smeer ik mijn vagina in met de creme. Meteen heb ik geen last meer van jeuk! Na een paar dagen ben ik er vanaf.
06-04-2015

Voetschimmel

Het is al weer jaren geleden; ik herinner me alleen nog dat de voetschimmel vrij snel over was. Ik heb het nog wel eens daarna gebruikt en het werkte wederom zeer snel.
02-04-2014

Vaginale schimmelinfectie

Nadat ik de zalf gyno daktarin had ingebracht voor het slaprn gaan ongeveer een 5min nadat ik in bed lag kreeg ik last van een inwendige jeuk die maar niet weg ging heb erna prpbere de zalf weg te halen en voelde al beter. Beter de kwaal zelf die zalf maakt et alleen erger!
24-04-2013

Kalknagel(s)

Daktarin helpt bij mij wel goed. Ik heb eerst tegen mijn 2 kalknagels (1 grote teen en 1 klein teentje) olie gebruikt van een ander merk, maar dat leek na een aantal maanden niet meer te werken. Nu gebruik in alweer maanden daktarin. Het duurt heel lang, maar inmiddels ben ik wel zo ver dat ik alweer bij slippers durf te dragen (zonder nagellak). Mijn grote teennagel i[lees meer...]s nu voor de heft weer helemaal ''normaal', na jaren ermee klungelen. Ik lak de nagel(s) 2x per dag met daktarin en doe 1x in de week een voetenbadje met tea tree olie waarna ik de kalknagel helemaal plat en zo kort mogelijk vijl. Het helpt, maar je moet wel heel veel geduld hebben!!!
26-08-2010

Ringworm

Ik had een klein plekje ringworm op 1 been (rond, 4 cm doorsnee) en ben bijna 4 maanden geleden begonnen met behandeling (advies huisarts). Het ging niet weg, het gaat niet weg en ik heb het inmiddels op beide benen en de vlekken die erbij gekomen zijn zijn 10 X zo groot. Waardeloos spul. Ik ga nu Clotrimazole proberen.
16-08-2010

Kalknagel(s)

Uitermate tevreden met dit middel.heb hiervoor het nodige op aanraden van de pedicure gebruikt,maar zonder resultaat.Belangrijk is echter dat je consequent bent in het aanbrengen.Ik breng eerst nagellak remover met aceton aan op de nagels en daarna de daktarin. Ik begon 2 maand geleden met 7 schimmelnagels en nu gaan de laatste 2 over..
03-04-2010

Schimmelinfectie

1e behandeling van 1 week was niet voldoende, na 14 dagen begon weer witte stippen op m'n tong,moeilijk kunnen slikken,pijn op m'n slokdarm en waarschijnlijk ook mijn maag. heb nu een 2e behandeling van wat langere duur en vooralsnog ziet het er goed uit...........even afwachten
12-01-2010

Kalknagels

Ik heb het op aanraden van de huisarts gebruikt. Na een half jaar elke dag kwasten is er een duidelijke veverbetering zichtbaar, maar de kalknagels zijn zeker nog niet verdwenen. En in dit tempo gaat dat ook nog wel een paar jaar duren. En daarvoor heb ik het geduld niet.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum