categorie

Spijsvertering - overig

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Spijsvertering - overig

12-06-2019 | Vrouw | 55
l-carnitine
Diagnose ME, amper energie, vaak niet in staat om eten voor mezelf klaar te maken. Gebruikte al carnitinepoeder ( carnitine-fumaraat) op eigen initiatief. Dit medicijn op advies specialist. Het energie niveau ging iets omhoog maar de bijwerkingen waren uiteindelijk te vervelend/belemmerend. Van het poeder had ik deze bijwerkingen niet/nauwelijks. Inmiddels gebruik ik B1[lees meer...]2 injecties en komt energie heel langzaam terug.

21-08-2018 | Vrouw | 10
Gedragsstoornis

28-04-2015 | Vrouw | 42
Trage schildklier
bij mij gaf Carnitine veel bijwerkingen, o.a. (mentale) vermoeidheid, concentratieproblemen, vocht vasthouden, moeite met motoriek en ik kon mijn spieren niet langdurig belasten. het leek alsof ik schildklier problemen kreeg, terwijl ik wel schildklier medicijnen gebruikte en die waardes goed waren. eerst was ik bang dat mijn spieren nog slechter zouden worden. maar na 2 [lees meer...]weken gestopt te zijn met Carnitine, verbeterde bijna al deze bijwerkingen.

08-05-2012 | Vrouw | 52
Schildklier
Ik ben in 2008 gediagnostiseerd met fibromyalgie, behandeling: carnitene sigma tau + Sifrol (1 tablet 's avonds), dat heeft me geholpen om minder pijn in mijn spieren te hebben! Ik heb geprobeerd te stoppen met carnitene sigma tau gedurende enkele maanden, maar ik ben weer begonnen omdat het niet lukte om me in te spannen zonder pijn! Makkelijk in te nemen, wat een groot[lees meer...] comfort is voor deze geniepige ziekte.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (6346)
Anticonceptie - overig (4483)
Cholesterol (3286)
Depressie - antidepressiva overig (3120)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2867)
ADHD - psychostimulantia (2537)
Pijn - morfine-achtigen (2518)
Verslavingsziekten (2309)
Pijn (2258)
Bloeddruk - betablokkers (1924)
Maagzuur - protonpompremmers (1782)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1718)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1665)
Anticonceptie - eenfase (1595)
Angststoornissen (1574)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1448)
Antibiotica - urineweginfectie (1279)
Depressie - antidepressiva TCA (1234)