Bestaat uit:
Appendicitis (2)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor blindedarmontsteking

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Amoxicilline / Clavulaanzuur 2 3,5
1,5
Vimovo 1 2
Diclofenac 1 4
Metronidazol 1 5
Questran 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: blindedarmontsteking

Metronidazol

27-05-2023 | Vrouw | 58
metronidazol
Blindedarmontsteking
Na een acute blindedarmontsteking die helaas ook geperforeerd bleek dit middel voorgeschreven gekregen om te voorkomen dat ik een buikvliesontsteking opliep. moet het 3 dagen slikken na ontslag uit het ziekenhuis, samen met antibiotica via een infuus. Voel me wat suf, erg moe, beetje hoofdpijn en heb continu een vieze smaak in mijn mond wat de eetlust niet bevordert. Voel [lees meer...]me verder best okee en de bijwerkingen staan in geen verhouding tot wat deze antibiotica voorkomen.

Amoxicilline / Clavulaanzuur

27-02-2022 | Vrouw | 40
amoxicilline / clavulaanzuur
Blindedarmontsteking
Mijn vriendin is 24u per dag ziek van de zware bijwerkingen. Diarree, ijlen, steken in buik, geen voedsel verdragen. Enorm slecht medicijn gewoon.

Diclofenac

10-04-2021 | Vrouw | 28
diclofenac
Blindedarmontsteking
In het ziekenhuis gaven ze me 3x per dag 50mg diclofenac na mijn operatie aan m'n gesprongen blindedarm. Ik wist niet welke pijn normaal was en niemand wees mij op de eventuele bijwerkingen. Ik heb dit medicijn dus 1 week lang geslikt. Ik kon door de spierverkrampingen niet meer ontspannen, ik werd psychisch helemaal gek, paniekaanvallen, moodswings, hele diepe down moment[lees meer...]en, ik wilde wel maar het lukte me niet meer gevoel. Ook m'n eetlust was weg, werd al misselijk als ik aan eten dacht. Later begon ook het oorsuizen als vuurwerk geknetter in m'n oren en de vastzittende boeren/maagpijn. Voor mij nooit meer diclofenac!

Amoxicilline / Clavulaanzuur

05-02-2017 | Man | 38
amoxicilline / clavulaanzuur
Blindedarmontsteking
Voorgeschreven wegens een toen nog onbekende ontsteking in de buik, wat later appendicitis (blindedarmontsteking) bleek te zijn. Na twee dagen begon ik over mijn beide benen een rode uitslag te krijgen. Het jeukte en jeukte en jeukte! Ik moest me inhouden om niet mijn hele huid eraf te krabben. Ik kreeg de volgende dag gelukkig aparte allergischereactieremmers tegen de jeu[lees meer...]k en die hielpen gelukkig. Maar oh oh, wat vreselijk was die jeuk, ik had liever die blindedarmontsteking gehad!