Diclofenac

diclofenac

Rugklachten (33 meningen)
Artrose (27 meningen)
Hernia (23 meningen)
Pijn (algemeen) (21 meningen)
Jicht (17 meningen)
Reuma (15 meningen)
Gewrichtspijn (12 meningen)
Lage rugpijn (12 meningen)
Spierpijn (6 meningen)
Ziekte van Bechterew (5 meningen)
Slijmbeursontsteking (4 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)
Kiespijn (2 meningen)
Menstruatiepijn (2 meningen)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)

12-03-2020

Ziekte van Bechterew

De ene maagzweer na de andere, iedere keer opnieuw en ze bleven het, ondanks mijn protest, keer op keer voorschrijven. Nu zijn mijn maagproblemen dus chronisch geworden, maar mijn heupen zijn nog even lustig ontstoken, alsook mijn onderrug. Ik moest eerst een hele tijd verschillende soorten ontstekingsremmers gebruiken voor ik in aanmerking zou komen voor de inspuitingen [lees meer...]met immuuntherapie.Het heeft niks uitgehaald, maar mijn maag is intussen wel naar de vaantjes. Mij krijgen ze zo gek niet meer.
30-01-2020

Jicht

10-15 jaar geleden voor het eerst een jicht aanval gehad en diclofenac voorgeschreven gekregen. Deze echter zonder maagbeschermers. Na een aantal maanden na inname van diclofenac voelde mijn lichaam als geëlektrificeerd, sindsdien bij bepaald voedsel, meerendeels granen en dus ook na het drinken van een iertje rode uitslag. Afgelopen jaren mbv natuurgeneeskunde mijn urin[lees meer...]ezuurspiegel verlaagd en vrijwel nooit meer jicht gehad. Wel is erdus iets permanent beschadigd( dunne darm/maag) waaroor ik uitslag krijg.
09-01-2020

Nekklachten

Al 30 jaar nekklachten met zware hoofdpijnen, alles al geprobeerd maar niets hielp. Sinds 10 jaar gebruik ik dit medicijn wat als enige binnen 30 minuten echt de pijn weg neemt.
02-01-2020

Artrose

27-10-2019

Lage rugpijn

Ik heb al een tijd lage rugklachten. En gebruik daarom dyclofynac 50 mg als de pijn.te erg wordt. Het gekke is,dat het de ene keer heel.goed werkt eb de andere keer juist weer niet. Dit kan per dag verschillen. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
15-10-2019

Tandvleesontsteking

Voorgeschreven gekregen via de tandarts, terwijl het eigenlijk vrij verkrijgbaar is via de drogist. Om de 6 uur 2 tabletjes van 12,5mg. Deze pijnstillers zouden ongeveer de 6 uur werkzaam moeten zijn, helaas ook deze pilletjes zijn bij mij binnen 3 uur weer uitgewerkt en werken niet naar behoren.
31-08-2019

Diclofenac (diclofenac)

Door mijn rug gegaan. Ik kon niets meer alleen plat liggen. Begonnen met diclofinac en de dag erna was de pijn aanzienlijk minder en kon ik al wat meer. Alleen erg moe.
18-08-2019

Slijmbeursontsteking

Ontstekingsremmer werkt goed maar uitslag op huid is veel pijnlijk.
14-08-2019

Niersteen / -stenen

Als pijnstiller tegen de pijn van nierstenen twee maal een prik in mijn been gekregen. Deze werkt goed. Daarnaast zetpillen (100 mg). Dat was een drama.. De darmpijn was minstens zo erg als de pijn van de nierstenen. Ik hield niets meer binnen, spugen en ontlastingsincontinentie. Overgestapt op morfine.
25-07-2019

Rugklachten

Ik heb al eens eerder diclofenac gebruikt, toen was er niks aan de hand. Een aantal jaar later nu voor mijn rug. Een paar uur na inname schrik ik bezweet wakker kreeg geen adem en had over heel mijn lichaam bulten en enorme jeuk, mijn hart ging enorm tekeer en ineens heel langzaam tot hij een paar keer zelfs bijna stopte. Mijn vrouw die ik wakker had gemaakt heeft met spoe[lees meer...]d 112 gebeld want ik wilde drinken en zakte in elkaar. De ambulance was denk ik snel ter plaatse maar daar weet ik niet veel meer van omdat ik een hoop stukken kwijt ben ik heb verschillende spuiten gekregen en 2 dgn in het ziekenhuis gelegen. En mag geen nsaid meer gebruiken.
19-07-2019

Artrose - gewrichtsaandoening

Blijkbaar ben ik nu allergisch voor diclofenac.. Had het een lange tijd niet gebruikt.
18-07-2019

Pijn (algemeen)

Langdurig gebruik voor pijn in spieren, gewrichten en pezen. Geen last van bijwerkingen, ook niet in het begin van gebruiken. Werkt goed als pijnstilling, heel blij met het effect.
04-07-2019

Gewrichtspijn

1 tot 2 dagen gebruikt. Op vakantie veel bijwerkingen.
08-05-2019

Amandelontsteking

26-04-2019

Nek- / rughernia

Indikaties: Nekhernia's, rugpijnen: HWK, BWK en LWK, schouder-armpijnen, hoofdpijnen, na autoongeluk. Zeer weinig genomen, Maar hielp wel direct zeer goed áls ik het nam. Dan oeens een allergische reactie: binnen Minuten na inname: quaddelvorming gezicht, rode vlekke, trillerig, snelle pols, had gelukkig epipen en noodgevalmedicamenten ( cortison en antihistaminicum) bij m[lees meer...]e, daardoor aanval snel gecupeerd. Sindsdien nooit Meer genomen.
15-04-2019

Rugklachten

Pijn in mijn onder/middenrug. Na eerste tablet was zo blij pijn weg. Mij. Eetlust daarin tegen ook. Na 6 uur pijn in alle hevigheid terug. 2e tablet met wat yoghurt ingenomen. Na anderhalf uur was de pijn weg. Maar de bijwerkingen waren vreselijk. Misselijk. Boeren vol gevoel. Diarree en dan die buikkrampen. Heb de dokterspost gebeld ze zeiden stoppen en morgen overlegge[lees meer...]n met de huisarts. Mijn fysio kan mij pas over 4 dagen behandelen wat ik al vreselijk vind maar alles zit vol. Dus ik moet iets hebben om te overbruggen.

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum