ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

27-09-2017

Blaasontsteking

Kuur van 2 weken i.v.m. blaasontsteking met koorts. Na één dag van de kuur klachtenvrij. Eigenlijk geen bijwerkingen waarneembaar. Maag misschien iets gevoeliger, maar zeker geen pijn o.i.d..
21-09-2017

Blaasontsteking

Begonnen met een ciprofloxacine kuur ivm blaasontsteking. Na 3 tabletten malaise: spierpijn over gehele lijf, pijn aan de kootjes van mijn vingers, heel warm gezicht, extreme vermoeidheid. Dit herkende ik niet van eerder gebruik. De misselijkheid is een bekend fenomeen, dat ervaar ik niet als enorm vervelend.
12-09-2017

Medicijn werkt goed
28-08-2017

Ciprofloxacine (ciprofloxacine)
Medische fout tijdens een geneeskundige behandeling

De huisarts dacht dat ik blaasontsteking had, het was echter hematurie! Schreef voor ciprofloaxazine 1week 2x500mg per dag (werkte niet!). Dan nog maar 2 weken dezelfde kuur! (werkte uiteraard weer niet!). Gelukkig kreeg ik toen een andere arts van dezelfde praktijk, die mij meteen doorstuurde naar de uroloog! (moet nog gebeuren). Ik zit nu ten onrechte met darmproblemen! [lees meer...]De eerste huisarts maakte zijn excuses en sprak de woorden: dingen gebeuren!
19-08-2017

Nierbekkenontsteking

Met tablet 1 verdween mn koorts en rugpijn nagenoeg, maar ik viel ook gelijk in slaap met tintelende handen. Na tablet 3 ben ik gestopt: de bijwerkingen werden steeds erger: continue gevoel van flauwte, bizarre spierpijnen vooral in arm en benen tot het punt dat ik niet meer op mn been kon staan. Rillingen, zweten, ik zat alleen maar op bed, totaal vd wereld. Ben ermee ges[lees meer...]topt en over op amoxiciline. Veel te heftig spul voor mij :( - nog last van mn spieren.
15-08-2017

Blaasontsteking

Klacht zelf al snel pijnvrij na 2 dagen. Echter de bijwerkingen... hoop het nooit meer te hoeven nemen. Kan amper lopen door al het vocht in benen en buik. Erg moe, nachtmerries, spierpijn, gewrichtspijn, slechte stoelgang, wazig zien. Voel me aan huis en bed gekluisterd.
11-08-2017

Urineweginfectie

twee keer (met week ertussen) zeven dagen tweemaal 500 mg per dag, moest per se doorgaan van de uroloog en de huisarts. Net geprobeerd te douchen, kan ik niet meer, de gevolgen van de bijwerkingen (nu ruim twee weken na einde tweede kuur) houden aan, lijken wel erger te worden (achillespezen, rugpezen) (ik heb eerder al gemeld 'verschrikkelijk', dit is een update). Heb ove[lees meer...]rigens nog steeds urineweginfectie. Na die twee kuren eindelijk onderzocht, blaasstenen. Moet geopereerd worden, het was zinloos om mij zo volledig kapot te maken met ciprofloxacine, was eind mei al bij de huisarts, uroloog had meteen cytoscopie kunnen doen.
04-08-2017

Blaasontsteking

Mijn eerste blaasontsteking leek goed verholpen met Fosfomycine, maar kwam helaas na een paar dagen heftiger terug. Ik kreeg pas na 4 dagen afzien deze kuur, die onmiddellijk verlichting gaf, al direct na de eerste capsule. Ik voelde me de eerste dagen licht in mijn hoofd, wazig en heel slapjes, futloos en weinig eetlust. Verder totaal geen problemen: geen diarree of maagk[lees meer...]lachten. Ik heb me maar een beetje rustig gehouden en was blij toen ik de laatste pil achter de kiezen had. Nu gebruik ik dagelijks D-Mannose om te voorkomen dat ik een volgende blaasontsteking oploop. Geweldig spul. Veel vrouwen die leden aan chronische blaasontsteking zijn voorgoed verlost van alle ellende door dagelijks D-Mannose te gebruiken. Aanrader!
Pagina 1 van 7

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!