ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-08-2017

Blaasontsteking

Klacht zelf al snel pijnvrij na 2 dagen. Echter de bijwerkingen... hoop het nooit meer te hoeven nemen. Kan amper lopen door al het vocht in benen en buik. Erg moe, nachtmerries, spierpijn, gewrichtspijn, slechte stoelgang, wazig zien. Voel me aan huis en bed gekluisterd.
11-08-2017

Urineweginfectie

twee keer (met week ertussen) zeven dagen tweemaal 500 mg per dag, moest per se doorgaan van de uroloog en de huisarts. Net geprobeerd te douchen, kan ik niet meer, de gevolgen van de bijwerkingen (nu ruim twee weken na einde tweede kuur) houden aan, lijken wel erger te worden (achillespezen, rugpezen) (ik heb eerder al gemeld 'verschrikkelijk', dit is een update). Heb ove[lees meer...]rigens nog steeds urineweginfectie. Na die twee kuren eindelijk onderzocht, blaasstenen. Moet geopereerd worden, het was zinloos om mij zo volledig kapot te maken met ciprofloxacine, was eind mei al bij de huisarts, uroloog had meteen cytoscopie kunnen doen.
04-08-2017

Blaasontsteking

Mijn eerste blaasontsteking leek goed verholpen met Fosfomycine, maar kwam helaas na een paar dagen heftiger terug. Ik kreeg pas na 4 dagen afzien deze kuur, die onmiddellijk verlichting gaf, al direct na de eerste capsule. Ik voelde me de eerste dagen licht in mijn hoofd, wazig en heel slapjes, futloos en weinig eetlust. Verder totaal geen problemen: geen diarree of maagk[lees meer...]lachten. Ik heb me maar een beetje rustig gehouden en was blij toen ik de laatste pil achter de kiezen had. Nu gebruik ik dagelijks D-Mannose om te voorkomen dat ik een volgende blaasontsteking oploop. Geweldig spul. Veel vrouwen die leden aan chronische blaasontsteking zijn voorgoed verlost van alle ellende door dagelijks D-Mannose te gebruiken. Aanrader!
28-07-2017

Blaasontsteking

Eerst zeven dagen, na week opnieuw blaasontsteking, weer zeven dagen, ik wilde derde dag stoppen, uroloog zei doorgaan, na week opnieuw blaasontsteking, daarna verminderd door veel drinken en plassen, bijna ondraaglijke pijn en moeilijk lopen. Dit is een medicijn waarvan de bijwerkingen zeer ernstig zijn en de werking bijna nihil.
02-07-2017

Nierbekkenontsteking

Medicijn werkt, wel vervelende bijwerkingen: brandend gevoel over hele lijf, pijn in gewrichten van handen en voeten, last van maag/12vingerige darm, migraine aanval getriggerd.
21-06-2017

Blaasontsteking

Wegens hardnekkige blaasontsteking ciprofloxacine gekregen. 2 keer daags een tablet voor 7 dagen. Effect op blaasontsteking is goed, maar kreeg steeds meer last met slikken, een gebrek aan eetlust en algehele malaise. Na 5 dagen was ik 5 kilo afgevallen en had het stik benauwd. Rauwe keel en dik gevoel. Deze bijwerking stond niet in bijsluiter of info van apotheek. O[lees meer...]p Internet gezocht en daar stond het wel zij het zeer zelden voorkomend. Ik heb de weekend arts gebeld en mijn verhaal verteld en daar werd mij gezegd onmiddellijk te stoppen met medicijn. Nu een week verder is het weer normaal, kan gewoon eten en drinken en het smaakt me weer.
19-06-2017

Blaasontsteking

Tijdens het gebruik enorme last van hoofdpijn en migraine en een opgeblazen gevoel in de maag en buik. Vroegtijdig gestopt maar helaas nog niet vroeg genoeg, want daags nadien enorme pijn aan zowat elke spier in mijn lichaam, overgeven, diarree, enorme maag- en buikpijn, algemene malaise.
13-06-2017

Blaasontsteking

Verdenking blaasontsteking. Eerder nitrofurantoine gestart, deed niks. Daarna zakje Monuril gekregen, wederom geen effect. Ciproflaxine begon te werken op dag 4,5 van de kuur van 7dagen.. dacht dat het weer niks zou doen maar uiteindelijk hielp dit gelukkig wel.
Pagina 1 van 7

Mirena (1989) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!