Fantoompijn

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor fantoompijn

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Lyrica 3 5
4,33333333333333
Oxycodon 2 4,5
4,5
Pregabaline 1 4
Amitriptyline 1 5
OxyContin 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: fantoompijn

Oxycodon

30-07-2020 | Man | 40
Fantoompijn
(Voor info: dit platform is niet bedoeld voor de verkoop of ruil van geneesmiddelen. - redactie Mijnmedicijn.nl)

Amitriptyline

20-03-2019 | Man | 49
amitriptyline
Fantoompijn
IK gebruik het al 10 jaar 3 per dag gaat prima ik kan niet meer zonder helpt mijn echt tegen mijn fantoompijn

Pregabaline

28-09-2016 | Man | 46

13-03-2015 | Man | 66
Fantoompijn
Begon een week met 2xdgs 75mg . Wel effectiviteit, geen bijwerkingen. Na een week: 2xdgs 150mg. weer pijnvermindering. Een week geleden verhoogd tot 2xdgs 300mg. Nu geen pijn meer, maar wazig zien, trillerig, onzeker en erg slaperig. Dokter gebeld: bijverschijnselen zullen vanzelf verdwijnen. Heb het gevoel alsof ik lichtelijk aangeschoten ben door alcohol, voel me licht i[lees meer...]n de kop.

09-03-2015 | Man | 66
Fantoompijn
gebruik 2 x daags 300 mg Lyrica tegen fantoompijn. Helpen goed, geen pijn meer. Wel last van onzekerheid. ben niet zeker of ik suiker in mijn koffie gedaan heb, heb ik dan wel maar weet het niet meer. Voel me een beetje opgelaten, niet meer zeker van mezelf. ook met lopen niet. Hoop dat dit voorbij gaat, sta pas enkele dagen op deze dosering. Maar verder ben ik zeer tevred[lees meer...]en, heb totaal geen last meer van fantoompijn.

Oxycodon

18-02-2015 | Man | 64
Fantoompijn
Er gaan dagen voorbij dat ik redelijk pijnvrij ben maar soms krijg ik een aanval als ik een bepaalde ondergrens bereik, 20 mg., en dan gebruik ik oxy norm, 5 mg. smelttabletten om snel de pijn te onderdrukken. Het is nu 1 jaar na een beenamputatie en gebruikte naast oxycodon ook gabapentine maar dat bleek geen effect te hebben dus de gabapentine heb ik afgebouwd. Nu moet i[lees meer...]k met verloop van de tijd kijken hoe mijn lichaam reageert als ik weer probeer af te bouwen in de hoop dat ik pijnvrij blijf. Zo niet dan gebruik ik het gewoon. Fantoompijn is voor mij vergelijkbaar met marteling. Onverwacht en zeer intens.

OxyContin

30-01-2015 | Man | 57
Fantoompijn
mijn naam is dick en heb longkanker gekregen en geopereerd, alles ok, hartfalen, overslag, longonstekingen en ruggemerg leukemie, te behandelen, en heel veel spierspasme van de ziekte van sjogren, de oxicontin 3 x daags 10 mg en ik heb 6 zgn escape s oxnorm 5 mg ,n savond in samen werking met lyrica 150 mg, en amiteptiline om te slapen, het dempt de zware pieken van de spa[lees meer...]sme die te pas en te onpas in mijn slaap opkomt, verder helpt het tegen mijn fantoompijn, ik heb lange tijd verzet gepleegd tegen deze medicijnen, maar kan deze ziekte zo niet verbeteren, mijn anethesist van de pijnpoli in het ziekenhuis de keus of een beetje verslaafd en een redelijk leven tot mijn 80, ben nu 57, of de eeuwige strijd met mijzelf aaan te gaan wat je niet kan winnen en het leven ondragelijk werd, ik heb nu voor deze medicijnen gekozen,en het geeft rust en minder pijn.

04-09-2014 | Man | 43
Fantoompijn
door aderverkalking ben ik mijn been verloren, door amputatie kreeg ik fantoompijnen, maar door lyrica hield dat op. echter kwam het later terug door een bepaalde vorm van therapie ben ik er nu wel geheel van af zonder de medicatie te slikken ben ik nu blij dat ik zonder lyrica verder kan gaan