ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4

03-03-2018

Allergie

Ondertussen heeft het suizen, druk op mijn beide oren wisselende beelden, hevig bij opstaan bij intensief bezig amper opvallend, bij neus snuiten/klaren van de oren veel gekraak. Of er verband is: Volgens internist-die het voorschreef- is het zeer wel mogelijk. Amper 1 uur na mijn eerste capsule traden oorsuizingen en gehoorstoornis op, nog 2 erna toen gestopt, weken[lees meer...]lang wisselend lichte tot ernstige doofheid aan één oor
15-02-2018

Pregabaline (pregabaline)

Zenuwpijn in voet na chemo. Kwam pas na een paar jaar.
07-02-2018

Pregabaline (pregabaline)

steeds terug kerende depressies tijdens opname deze medicatie voorgeschreven voel me steeds ziek probeer af te bouwen is een crime ben 77 heb het gevoel dat men mij maar laat modderen trek vaak genoeg aan de bel. ben erg verdrietig dat men niet begrijpt dat ik me zo ziek voel denk toch dat de pregabaline de boosdoener is
07-01-2018

Hernia

Betreft pijnbestrijding van nekhernia's [geconstateerd op 21dec.] en -indirect/ meeliftend spondylotische haakvorming/ artrose/ reuma-vorm in de middenrugwervels [4e t/m 7e wervel, reeds eerder geconstateerd op 24nov.]. De hernia's zitten links tussen C6 en C7 [twee onderste nekwervels] en een a-sypmtomatische hernia rechts tussen C5 en C6]. Niet volledig betrouwbaar verha[lees meer...]al op dit moment omdat verteld werd dat pas na 2 weken de volledige werking van pregabaline zijn intrede doet. Wel is het zo dat de eerste werkingen en/of bijwerkingen zich al tussen de 24 en 72 uur gaan openbaren. De pijnen spelen al sinds medio augustus. Op dit moment is dit inmiddels reeds mijn 7e pijnstillings cocktail. Begonnen met diverse doses paracetamol en ibuprofen, later ook dyclofenac, ibuprofen eruit/ tramadol er in, tramadol eruit/ oxycodon lang-10mg en 1 tot 6x kortwerkend-5mg er in, ook weer diverse opbouwende doses dus, alles hielp alleen maar gedeeltelijk en zeer tijdelijk. Pijnen blijven zich maar intensiveren en uitbreiden, ook spasmes, krampen, stijfheid, jeuk, tintelingen, moeheid tot pijnlijke moeheid in armen en benen en lichte tot extreem zware zenuwsteken, alles uitbreidend van linkerrug naar ook linkerarm naar uiteindelijk ook ALLE onderdelen van het lichaam, van kruin tot voetzool. Op 06jan. dosis pregabaline verdubbeld naar 2x150mg [maar pas betrouwbaar effect verwacht te bereiken op 16jan. a.s.]. Op de avond van 06jan. huisartsen post gebeld wegens onhoudbare pijnen en zeer hevige huilbuien[ontlading]. Helaas kunnen ze niets voor me doen omdat dit van alles -in deze combinatie- de maximale doses zijn. Tevens ook omdat er [nog] geen uitval van lichaamsfuncties optreedt en er op 09jan. bij een pijnpoli reeds een afspraak staat ingepland voor [ik citeer: ''een probeersel''], in de vorm van een medicijninjectie in en/of naast de linkerhernia.
04-01-2018

Pregabaline (pregabaline)

een paar dagen wennen en bijwerkingen maar werkt prima bij mij. Als ze uitgewerkt raken worden de klachten weer erger
02-01-2018

Hernia

28/11 geopereerd aan hernia, linker beenzenuw bleek gekneusd waardoor normale pijnmedicatie niet voldiende bleek. Pregabaline 75 mgr 2dd gekregen samen met Diclofenac 75 mgr 2dd en Paracetamol 1000 mgr 4dd. Nu 1 maand later ruim: - als ik overdag diclofenac weglaat, dan zwaar gevoel in onderrug, dus kleinere dosis wel beter ipv helemaal weglaten - 3-4 kg aangekomen, geen[lees meer...] rekatie met vieding tijdens feestdagen, ook veel afstanden kunnen lopen - type 1 duabetes bleek lastiger te regelen, hoge glucosepieken wisselend ook in d nacht.
17-12-2017

Lage rugpijn

Dit neem ik nooit meer in, ben van 2 tabletten doodziek geworden. Had het gevoel dat er enorm met mijn hersenen geklooid werd. Angstaanjagend. Ben direct gestopt.
12-12-2017

Pregabaline (pregabaline)

werkt goed wel vervelende bijwerkingen niet ernstig
Pagina 1 van 4

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!