ISO 27001

21-06-2017

Polyneuropathie

25-03-2017

OxyContin (oxycodon)

Hielp erg goed tegen mijn zenuwpijnen. Helaas werd ik resident tegen deze en andere pijnstillers. Voor korte periodes is het ideaal, niet om te blijven nemen. Ik ben sinds vorig jaar juni aan het afbouwen, maar heb enorm last van afkicken hiervan. Vreselijke ervaring.
23-02-2017

Hersenkneuzing

Voorgeschreven na ernstig ongeluk met blijvende hersenschade tot gevolg. Ik ben tevreden over medicijn en kan niet zonder anders heb ik teveel pijn. Weet alleen de gevolgen op lange termijn niet.
07-02-2017

Lage rugpijn

Hallo. Ik heb sinds een zwaar auto ongeluk op mn 18 de jaar (ik ben nu 32 jaar) acute lage rugpijn. Ik slik oxycodon 10 mg 2 maal daags.
28-12-2016

OxyContin (oxycodon)

Verslaafd door het leven gaan, is al even erg als chronische pijn. In het begin was ik een "believer" na Allen in de media. Het grootste probleem was een sterke lichamelijke verslaving, en de angst daarvoor. Bijkomend probleem was dat been enkele arts in de omtrek het wou voorschrijven, dus elke 14 dagen naar de specialist en de zenuwen dat ik niet aan mijn voorschrift [lees meer...]zou geraken. Uiteindelijk heb ik mij laten opnemen even in psychiatrisch ziekenhuis. Eigenlijk viel het afbouwen nog mee, alhoewel ik het nog altijd moeilijk heb dat de artsen daar, na ellenlang aandringen, na het bekijken van MRI en EMG, ik opeens met ontslag mocht, zonder boe of ba. Ik neem nu andere medicijnen, minder sterk, minder effectief, maar de angst on zonder pillen the vallen, dat nooit meer
19-11-2016

Pijn (algemeen)

Gebruik het samen met 600 mg tramadol verdeeld over 24 uur
02-07-2016

Buikpijn

Sinds mijn sterilisatie okt. 2015 heb ik verschrikkelijke buikpijnen. Geregeld voelt het alsof ik flinke weeën heb! Januari 2016 opgenomen met hele hevige buikpijn die niet uit te houden was. Tegen de pijn eerst Tramadol gehad maar werd ik kots misselijk van en deed niks aan de pijn. Toen in het ziekenhuis bij een 2e spoedopname overgezet naar oxycontin en dit was een [lees meer...]verademing! De pijn was met een half uur aan het afzakken en met een uur was de pijn er nog wel maar het was goed te doen en ik voelde mij daardoor al een stukje beter. Echter wel bijwerkingen zoals heel veel slapen, raar dromen, wankel op mijn benen, jeuk, en een behoorlijk stoned gevoel en mijn bloeddruk wordt laag waardoor ik het gevoel van flauwvallen heb soms. Ene kant is dat gevoel van stoned zijn fijn omdat je dan niet echt bezig bent met de pijn en je je wel toe moet geven aan de rust want je kan gewoon niks, of je wilt eigenlijk niks. Het is een goed middel maar niet iets waar je lang aan wilt vast zitten omdat het verslavend is en er vanaf komen lijkt mij moeilijk. Min tip is ook om het alleen echt te nemen als de pijn niet meer te houden is en andere pijnstilling totaal niet werkt. Ik hoop dat ze snel de oorzaak van mijn hevige buikpijn na sterilisatie kunnen vinden zodat ik hopelijk ook snel verlost ben van deze medicatie.
05-02-2016

OxyContin (oxycodon)

Neuralgische amyotrofie en ziekte van Lyme, dit medicijn helpt tegen de zenuwpijn, ben tevreden
Pagina 1 van 7

Mirena (1979) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (805) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (414) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (410) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!