ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

18-09-2017

Oxycodon (oxycodon)

Heb me ongeveer een week in het heelal begeven door deze pillen. Ging alle kanten op en voelde me meerdere uren per dag Buzz Lightyear. Ik snap ook wel dat dit medicijn recreatief gebruikt wordt gezien de effectieve bijwerkingen, maar om spacend in bed te liggen was voor mij persoonlijk geen pretje.
01-09-2017

Gewrichtsontsteking

ik heb er geen baat bij.
30-08-2017

Lage rugpijn

Gebruik dit product eenmaal per dag, 's avonds voor het slapen gaan om de nacht door te komen. Begon eerst ook 2maal daags, ook in de ochtend maar gevolg dat ik de hele dag versuft was continu wegviel. Wel last van verstopping dus van de huisarts zakjes movicolon gekregen om daar niet ook nog problemen mee te krijgen.
27-08-2017

25-08-2017

Oxycodon (oxycodon)

Sinds me 19e ben ik pijnpatient omdat de artsen mij jaren lang niet geloofde en wouden helpen is de zenuw gaan afsterven wat enorme zenuwpijnen veroorzaakt de hele dag door. Sinds ik de oxycondon op vaste hoeveelheid op vaste tijden nu gebruikt is het voor mij een heel stuk beter uit te houden. Op slechte dagen komt het er nog wel doorheen maar al met al kan ik beter func[lees meer...]tioneren als dat ik ze niet inneem. Als ik 's morgens wakker wordt dan is de pijn echt enorm maar na uur van innamen kan ik weer gewoon (voor mij gewoon dan) me ding doen.
25-08-2017

21-08-2017

Lage rugpijn

Mijn rug is op verschillende niveaus vast gezet en deze operaties hebben helaas niet afdoende geholpen. Na vele rondzwervingen en specialisten artsen te hebben bezocht, blijft er alleen pijnbestrijding nog maar mogelijk. Ook slik ik hierbij vrij heftige oxycodon 60 mg per dag. Nu ervaar ik diverse bijwerkingen zoals zweten, duizeligheid, gewichtstoename.
15-08-2017

Artrose

Na mijn eerste operatie in 2016 kreeg ik Oxycodon voorgeschreven door de neuroloog om de napijn te verminderen en later om de pijn veroorzaakt door artrose in mijn nekwervels te onderdrukken. Na mijn ervaring met fentanyl was oxycodon een hele opluchting voor mij, de pijn waar ik al jaren mee rondliep was zo goed als weg en met de bijwerkingen kon ik leven. Begin 2017 we[lees meer...]rd een dubbele stenose in de nek geconstateerd (beknelling van het ruggemerg) en nadat ik van het een op het andere moment niet meer kon lopen vond er een spoedoperatie plaats. Helaas was het toen al te laat en ik hield er een partiële dwarslaesie aan over. Om de pijn te blijven onderdrukken slik ik nu nog steeds oxycodon, zo'n 50mg per dag waarvan 30mg kortwerkend en 20mg langwerkend. De enige nadelen zijn af en toe obstipatie, makkelijk zweten en constant honger 😁
Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!