ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

22-07-2018

Peesontsteking schouder

Quapijnstiller is die goed. Maar de bijwerkingen zijn echt niet leuk. Neem liever de tramadol
29-06-2018

Hernia

Werkt ná een paar uur, tevreden, pijn is sterk verminderd, niet overmoedig worden, rust houden en bewegen, prettig medicijn in afwachting op operatie.
22-06-2018

Oxycodon (oxycodon)

Mijn dochter heeft een gebroken rug en kreeg dit medicijn voorgeschreven . Een langzaam werkende en een snel werkende erbij voor acute pijn. Ik zag mijn dochter per dag achteruit gaan door dit medicijn . Haar ogen draaide in haar kassen en was kotsmisselijk . Het werd afgelopen zaterdag zo erg dat ik dacht dat ze onder mijn handen weg glipte . Ben acuut gestopt met dit [lees meer...]medicijn te geven , daarop kreeg ze hevige pijn maar de misselijkheid ging weg en kon weer wat drinken .Haar ogen stonden weer normaal nadat we gestopt waren . Maandag contact opgenomen met EHBO van het ziekenhuis en daar kreeg ze een pure morfine voorgeschreven wat nu heel goed gaat zonder dat ze misselijk is en niet suf . Ik snap niet dat dit medicijn voorgeschreven wordt . Zoveel bijwerkingen dat je zowat de pijp uitgaat als je dit slikt .
21-06-2018

Oxycodon (oxycodon)

Hoe kom ik er vanaf, ben totaal verslaafd. Maar wil heel langzaam minderen. Er is geen afkick programma verkrijgbaar helaas. Neem ook Lyrica 2x 150 mg er bij
16-06-2018

Fibromyalgie

ME, CVS. Neem om 17.00 uur een tablet 10 mg. dan om 10.30 uur dan word ik omstreeks 3 uur in de morgen wordt wakker van de pijn, en neem de derde in. Probeer dan de dag door te komen zonder Oxicodon. Neem dan wel twee paracetamol in van 500mg. Maar ik ben wel tevreden over dit medicijn. Ik heb bijna geen pijn meer. Zonder Oxicodon ben ik niet in staat om door te gaan [lees meer...]vanwege ondraaglijke pijn in mijn hele lichaam. last van bijwerkingen, moe en emotioneel een wrak zonder Oxicodon. Ik ben omdat ik niet meer in staat ben te werken nu met vervroegd pensioen gegaan.
15-06-2018

Gekneusde ribben

de eerste week heeft het middel gewerkt, maar met flinke bijwerkingen (plat op het bed). Nu werkt het niet meer. Steeds plat op het bed, maar met pijn.
15-06-2018

Oxycodon (oxycodon)

Ik slik 3maal 10mg per dag oxycodon hci tegen zenuwpijn whiplash en mishandeling tegen hoofd helpt goed tegen de pijn slik nu half jaar Van tevoren zeker 15jaar iedere dag wiet en 6 blikken 0.5 l alcohol wilde hier vanaf ben blij ermee van een op andere dag gestopt en toen begonne met oxycodon hier ga ik ook mee afbouwen maar als ik meer pijn krijg daardoor wat dan?klote [lees meer...]situatie ik weet het niet meer
10-06-2018

Aambeien en vaatscheurtjes

Inwendige aambeien chirurgisch verwijderd (snijden). Operatie staat bekend om de enorme napijn. Maar met dit middel merk ik er weinig van. Ik word er niet echt high van, wel een beetje suffig en relaxt. Slaap er lekker op. Verdoofd goed, werkt ook vrij lang (4 tot 6 uur). Het houdt je ook lekker rustig. Top.
Pagina 1 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!