ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

13-01-2018

Ademhalingsproblemen

ik heb mijn twijfels over dit middel daar ik van mijn apotheek ook telkens iets krijg van een andere fabrikant + op het ene doosje staat kortwerkent en op het andere lang werkent ?????????
07-01-2018

Peesontsteking schouder

Ik gebruik het medicijn tegen een peesontsteking, slijmbeursontsteking en inklemming in de schouder. Zelf ervaar ik geen bijwerkingen. Vanwege mijn schouderklachten kan ik mijn werk niet uitoefenen. Auto rijden doe ik niet vanwege het medicijngebruik. Na bijna drie maanden krijg ik wel doorbraakpijn. Het gaat nog met de pijn, maar ik wil nu de dosering nog niet verhogen.
05-01-2018

Rugklachten

01-01-2018

Chronisch pijnsyndroom

In 2014 na een hevige koorst en griep belande ik in het ziekenhuis. Na zoveel onderzoeken bleek dat ik zenuw beschadiging en Fibromyalgie. Na 2,5 week in het ziekenhuis gelegen en ondertussen verschillende pijnstillers geprobeerd kwamen de specialisten erop om te proberen met oxycodon en dat help. Slik elke dag en daardoor kan ik bewegen en dingen doen met mijn kids[lees meer...].
29-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Na al meerdere keren hernia's te hebben gehad heb ik nu een vergelijkbare pijn alleen gaat het dit keer niet over. Ik heb dit nu inmiddels 2jaar en de pijn is vaak niet te harden. De Oxycodon helpt maar bij mij vooral als ik stil lig. Mijn dagen zijn dus voornamelijk horizontaal, ik wissel dit af met wandelen. Er zijn verschillende dagen waarin het wel eens iets beter gaat[lees meer...] maar er zijn ook dagen dat ik mijn bed helemaal niet uit kom. Ik probeer niet te veel of onnodige pijnstilingen te gebruiken maar op een slechte dag gebruikt ik in totaal 22 pillen om een beetje te kunnen"leven". Alle onderzoeken inmiddels al gehad en vorig jaar te horen gekregen dat ik er mee moet leren leven. Nu heb ik bij gratie gods, via een vriendin welke Radioloog is, nog een 5th opinion gekregen bij een neurochirurg. Deze gaf aan dat het op zijn best 20% beter kan worden. Dus er is hoop! Oxycodon dempt de pieken van de pijn maar deze is zeker niet weg. Ik ben er ontzettend suf door en "slaap" voor mijn doen abnormaal vaak maar nooit aan 1 stuk. Mijn been gaat regelmatig in een spasme en hier word ik wakker van en doet ongelooflijk veel pijn. Ik voel me vaak een soort zombie. Mijn darmen staan zo goed als stil en moet hier weer andere medicatie gebruiken. Mijn geheugen is behoorlijk slecht en ik vergeet soms tijdens een gesprek wat het onderwerp was of ik kom niet op de naam van de simpelste dingen. Zonder dit medicijn verga ik van de pijn dus ik moet het gebruiken maar je word er niet vrolijk van. Verder gebruik ik Amitriptylyne en Diclofenac en heb een abonnement op paracetamol.
23-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Na een val, heb ik mijn hand en arm mijn arm enkel maanden amper kunnen gebruiken. Nu blijkt er een zenuw klem te zitten. Een operatie is helaas voor nu niet mogelijk, dus pijnstilling. Oxycodon 10 Mg 2 maal daags helpt voldoende tegen de pijn. Wel slaap ik ca 12 uur per dag in tussenpozen. Mijn werk kan ik (nog) niet doen en mijn opleiding ligt op een laag pitje. Onthoude[lees meer...]n van nieuw informatie is nl lastig door gebruik van de oxycodon. De eerste weken regelmatig last van hoofdpijn en het duizelingen. Hoofdpijn heb ik nu nog ca 1 x in de week. Wel krijg ik meer last van nare dromen na ca 2 maanden. Ook krijg ik meer last van onrust. De pilletjes zijn klein en makkelijk in te nemen.
21-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Werkt goed tegen de pijn maar de bijwerkingen bij mij zijn zeer heftig. Eigenlijk nadelen zijn groter dan voordelen.
21-12-2017

Oxycodon (oxycodon)

Ik ben 16 en dus erg jong voor zon heftig medicijn. Mijn leven staat vrijwel stil door het gebruik van deze medicijnen, Ik kan niet naar school omdat ik daar te moe van ben (wat erg vervelend is omdat ik in het examenjaar zit), ik kan s'avonds niet uitgaan met vriendinnen omdat ik daar te moe voor ben en ik eet heel erg slecht wat ook ten koste gaat van mijn gezondheid. s'[lees meer...]nachts slaap ik niet waardoor ik het dag en nacht ritme van een vampier heb gekregen. Maar tegen de pijn werkt dit medicijn bij mij wel goed.
Pagina 1 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (435) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (358) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!