This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Oxycodon

Pijn - morfine-achtigen
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Zenuwpijn (11 meningen)
  • Hernia (10 meningen)

Pagina 1 van 7

28-02-2015
Vrouw, 57 jaar

Oxycodon (oxycodon)

Ik had sinds dinsdag last van bijna ondraaglijke pijn tien cm links van de ruggegraat. uitstralende, electrische pijn die om de 20 seconden met een knal kwam en ging. Ik slikte paracetamol en diclofenac, maar niets hielp. Sliep nog maar kwartiertjes achter elkaar, alleen van uitputting. Het is nog niet duidelijk wat het was. Na twee Oxycodon is het vrijwel over. Ik heb nu [lees meer...]even wel pittige hoofdpijn, maar dat gaat wel weer over! Verder laat ik het in de kast!
18-02-2015
Man, 64 jaar

Fantoompijn

Er gaan dagen voorbij dat ik redelijk pijnvrij ben maar soms krijg ik een aanval als ik een bepaalde ondergrens bereik, 20 mg., en dan gebruik ik oxy norm, 5 mg. smelttabletten om snel de pijn te onderdrukken. Het is nu 1 jaar na een beenamputatie en gebruikte naast oxycodon ook gabapentine maar dat bleek geen effect te hebben dus de gabapentine heb ik afgebouwd. Nu moet i[lees meer...]k met verloop van de tijd kijken hoe mijn lichaam reageert als ik weer probeer af te bouwen in de hoop dat ik pijnvrij blijf. Zo niet dan gebruik ik het gewoon. Fantoompijn is voor mij vergelijkbaar met marteling. Onverwacht en zeer intens.
16-02-2015
Man, 58 jaar

Oxycodon (oxycodon)

Een goed medicijn tegen de pijnen die ik heb soms helpt het goed maar het laat me ook wel is redelijk in de steek !! 2x open benen gehad! ik heb namelijk neuropatische pijnen voeten en benen. ik heb suiker type2
07-02-2015
Man, 55 jaar

Acute inflammatoire polyneuropathie

gebruik sinds 2 maanden oxicodon 60 mg.een wereld middel echter levens gevaarlijk,het is letterlijk zuivere heroine,mocht je af willen bouwen kan ik wel met zekerheid zeggen dat dat voor 99.9% onmogelijk is,,de voordelen verder zijn het helpt je ook van een zware depressie af ,teminste bij mij wel,,,daarom 1 advies bedenk heel goed als u er mee gaat starten,pluspunten heef[lees meer...]t het zeker,zeer effectief tegen pijn
04-02-2015
Man, 58 jaar

Oxycodon (oxycodon)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

de klachten zijn hiermee onder controle maar ik kan geen dagdeel overslaan zonder een hoop narigheid. Vooral een rusteloos gevoel in mijn hele lichaam bij een vergeten dosering. mijn depressie waaraan ik al jaren lijdt, neemt voor mijn gevoel wel grotere vormen aan. ik kan niet garanderen dat het te maken heeft met alleen het gebruik van dit medicijn maar ik vind het wel[lees meer...] opvallend
04-02-2015
Man, 75 jaar

Artrose van de wervelkolom

ik ben de heelendag haai
19-01-2015
Man, 57 jaar

Oxycodon (oxycodon)

het is voor zeuwepijn in de voet ps ik loopt er nu al vier maanden mee ik ben er 18kilo af gevallen door de pijn en het einde is nog niet inzicht er is een wachttijd van 5 maanden op de pijnpol mijn vraag is kan ik zo veel afvallen van de oxycodon
14-01-2015
Vrouw, 69 jaar

Artrose - gewrichtsaandoening

Na plaatsing van een knieprothese kreeg ik oxycodon 5 mg tabletjes 2x per dag. Hielp niet tegen de pijn en had erg last van obstipatie. Ook medepatiënten met dezelfde operatie hadden deze klachten.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (608) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica