Hartkramp

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Angina pectoris (209)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor hartkramp

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Perindopril / Amlodipine 1 4
Diltiazem 1 3
Selokeen 1 4
Nitrolingual 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: hartkramp

Perindopril / Amlodipine

20-05-2020 | Vrouw | 66
perindopril / amlodipine
Hartkramp
Ik heb geregeld een droge tot zeer droge mond en heb daarom altijd een flesje met een beetje water bij me. Voor het overige heb ik geen bijwerkingen

Nitrolingual

06-06-2016 | Vrouw | 74
nitroglycerine oromucosaal
Hartkramp
tweemaal de spray gebruikt met enkele minuten interval , daarna verdwenen de klachten. gebruik indien nodig

Selokeen

28-01-2014 | Man | 44
metoprolol
Hartkramp
Selokeen voorgeschreven (ik kreeg een goedkoper middel mee van de apotheek) icm. Mono-Cedocard tegen Angina Pectoris en hoge bloeddruk. ik heb 2 weken lang hoofdpijn gehad als bijwerking maar nu ik het middel ongeveer 2 maanden gebruik is mijn bloeddruk iets gedaald en heb geen last van hoofdpijn meer. echter ik kreeg 3 dagen na het starten met Selokeen een opvlamming van [lees meer...]mijn slapende Psoriasis. Ik had voor het starten met Selokeen al jaren een klein plekje op mijn linker elleboog, maar nu breekt de psoriasis in snel tempo uit op mijn buik. ik heb een consult bij een dermatoloog gehad en hij vertelde mij dat verergering van Psoriasis in de boeken staat bij gebruik van Betablockers . Ik wil er zo snel mogelijk vanaf.

Diltiazem

22-10-2013 | Vrouw | 63
diltiazem
Hartkramp
ik gebruik al heel lang levothyroxinenatrium 75 microgram vanwege de langzaam werkende schildklier. sinds 2,5 jaar is er bij mij onregelmatige hartkramp geconstateerd, waarvoor ik met amlodipine 5mg werd behandeld. Dat ging bijna 2 jaar erg goed, tot ik spierproblemen kreeg. vooral handen , voeten en nek, en in mijn borst. toen mijn achillespezen erg zeer gingen doen, heb [lees meer...]ik een ander middel gevraagd. En nu is de ellende begonnen, ik lijk wel geen geneesmiddel meer te verdragen. nu probeer ik diltiazem tabl.60mg, en ook daar mee ben ik gestopt. Ik heb heel veel pijn en ben 's nachts depressief. Zo gauw ik stop met de medicijnen ben ik na een paar dagen pijnvrij, het middel lijkt erger dan de kwaal.......