Perindopril / Amlodipine

perindopril / amlodipine

28-08-2019

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Na ontdekking dat de problemen in dit product moesten zitten, gestopt. Na 5 dagen is de jeuk bijna geheel weg. Nu oedeem, exceem en erugkeer spierkracht nog. DIT IS EEN GEVAARLIJK MIDDEL waar voorschrijver had moeten waarschuwen om 2 maanden ellende te voorkomen.
29-03-2019

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Het medicijn perindopril heb ik best wel lang gebruikt totdat het niet meer voldoende hielp. Toen ben ik er amlodipine bij gaan gebruiken daardoor bleef mijn bloeddruk weer op peil. Totdat ik ging hoesten, de longarts heeft via de cardioloog geregeld dat ik kon stoppen met de perindopril, maar ik moest dan wel amlodipine 10mg gaan slikken, maar daar ging ik van blozen en k[lees meer...]reeg ik hele dikke pijnlijke voeten wat niet prettig was. de cardioloog heeft me toen candesartan voorgeschreven.
12-12-2018

Hartfalen

na experimenteren (bijwerkingen) ik gebruik nu amplodipine 5 mg samen met Hydrochloorthiazide 12.5 mg. Dit gebruik ik nu een half haar, echter nu sinds 3 maanden heb ik zeer ernstige haaruitval (het kan, maar komt zeer zelden voor) Alleen ik heb het! Echter mijn bloeddruk is met deze medicijnen op een normaal niveau beland, waar ik heel blij mee ben. Een kaal hoofd is[lees meer...] afschuwelijk, hoe nu verder..... ben inmiddels onder specialistische behandeling, maar die weten het ook niet....
28-11-2018

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

ik heb verschillende merkengeprobeerd kreeg veel bijwerken zoals pijnlijkebenen dikke voeten en hoofd pijngebruik nu een ander merk aurobindo heb alleen nog wel eens hoofdpijn
13-10-2018

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Ik slik sinds maart amlodipine, plus andere bloeddrukverlagers, heb een aorta dissectie, bloeddruk mag maar 120/70 zijn de rest van mijn leven, heb 4 medicijnen, wegens medicijn intolerantie door ziekte van Lyme kan ik bijna niets verdragen, amlodipine moet ik dus nemen, er schijnt geen alternatief te zijn. Bètablokkers kan al helemaal niet na 20 minuten is het al mis,[lees meer...] heb contrastvloeistof allergie en die wordt bij elke scan erger. Ik slaap nog maar 2 nachten per week, zit er helemaal doorheen, heb ook veel rug krampen en artrose erbij. Slik slaappillen die helpen ook niet. Dan is mijn tandvlees helemaal ontstoken ook de wangen en lippen en tanden doen pijn. [ kunnen zelfs verschuiven van dit middel, ben er helemaal klaar mee, maar kan geen kant op.
31-08-2018

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Gebruik het middel nu al een tijdje, ik heb er geen maakbare bijwerkingen van. De effectiviteit van Perindopril is volgens mij nihil en heeft weinig invloed op mijn bloeddruk.
18-07-2018

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Heel veel bijwerkingen Amlodipine 5mg niet normaal ademhalingsproblemen.
21-11-2016

21-08-2016

Hartinfarct

Heb 2 keer een licht voorwand infarct gehad met nihil hartschade aldus cardioloog. Heb nog nooit te hoge of te lage bloeddruk gehad. zelfs niet tijdens het infarct. Cholesterol is altijd goed geweest. En toch moet ik allemaal rommel innemen van cardioloog zoals Perindopril. Amlodipine en Rosuvastatine. Met allemaal vervelende bijwerkingen zoals uitslag op de benen of je [lees meer...]door de brandnetels bent gelopen. Onrustig en slecht slapen. Agressief en depressief gevoel krijgen. Mijn gewicht is goed. Eet en leef gezond. Rook al 5 jaar niet meer. Kan iemand mij vertellen waarom ik dan toch die troep voorgeschreven krijg? Heb nu wel zo mijn vermoedens. Ziekenhuizen krijgen hoge bonussen van de farmaceutische industrie die weer bij de personen uitkomen die ze voorschrijven. Het lijkt mij zeer onnodig wat ze mij voorschrijven. Ik vroeg mijn cardioloog of hij vandaag ook een paracetamol in ging nemen voor het geval hij morgen misschien wel hoofdpijn krijgt. Nog geen antwoord gehad. Op hartfalen en kanker is teveel voorgeschreven medicijn gebruik doodsoorzaak nummer 3 in de wereld. Aldus diverse hoogleraren. Zie forum. Allemaal vanwege de bonussen. Oh wat hebben ze het goed met ons voor. Wie kan en mag ik nog vertrouwen? Wie heeft hierop voor mij een antwoord? Ik hoor graag.
27-04-2016

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Grote druk in beide oren, oorsuizen, duizeligheid, heb het koud en zeer koude handen en voeten, ben zeer vermoeid. Neem morgen contact op met mijn huisarts, want dit gaat echt fout. Ik vrees wanneer ik hiermee doorga dat de kans op blijvend oorsuizen en druk achter mijn trommelvlies erg groot zal zijn.
09-04-2016

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Sinds het gebruik voelde ik me steeds meer afzakken. Ontzettende zere benen en armen. Stemmingswisselingen en steeds 's nachts plassen.
17-03-2016

Perindopril / Amlodipine (perindopril / amlodipine)

Vind het een vervelend medicijn, en de bloeddruk zakt niet echt. Bijwerkingen: uitslag (eczeem), pijn in de gewrichten, pijn in de rechter onderrug, jeukende ogen. In overleg met de huisarts een maand stoppen en kijken hoe het gaat.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum