Diltiazem

Hartritmestoornissen (1 mening)
Hartklachten (1 mening)

19-08-2019

Angina pectoris

Met dit middel gestopt in overleg met cardioloog
19-08-2019

Angina pectoris

Ik gebruikte Diltiazem voor angina pectoris. De eerste weken alleen wat hoofdpijn wat te verwachten is omdat het verwijden van bloedvaten in werking wordt gebracht. Daarna begon de ellende , steeds vaker duizelig/misselijk/ darmklachten/ ontstekingen overal/ vreselijke jeuk/ down en verdrietig zonder aanwijsbare redenen / knal rood en heet hoofd wat continu onder spannin[lees meer...]g stond. Nu gelukkig in overleg met cardioloog gestopt , ik hoop mij weer snel wat beter te voelen. Daarna op zoek naar andere medicatie.
04-07-2019

Hartfalen

Voor mij een superslecht medicijn van Apotex, dit is nu het enigste merk te zijn waar je nog Diltiazem van kan krijgen. Het vorige merk is kennelijk met vele anderen uit de handel genomen. Lekker dan, ben er behoorlijk beroerd van. Na stoppen knapte ik langzaam weer op. In overleg met cardioloog met halve dosering begonnen en weer dezelfde ellende. Nu stop ik maar weer [lees meer...]en hoop dat ik het overleef tot mijn volgende afspraak met de cardioloog. Op het moment zal het me worst zijn maar ergens weet ik wel dat ik eigenlijk het liefst op een fijne manier verder kan met mijn leven.
21-12-2018

Diltiazem (diltiazem)

Wat me het eerst en meest opviel, futloos, moe, niet vooruit te branden, terwijl ik sportief aangelegd ben, 3x p/wk >30min. Spierpijn, stijf. Plotselinge hartslag verhoging. Concentratieverlies, halverwege de dag al slaperig en gapen. Ambitie is ver te zoeken. Kortom ik wil hier van af, maar specialist heeft dit nog voor ruim een half jaar voorgeschreven. :(
01-11-2018

Angina pectoris

Sinds ik dit medicijn heb, voel me alleen maar beroerder. Had al veel hoofdpijn van de vaatverwijders (Monocedecard, en pleisters), maar dit is toch ook een best daarvoor. De overige vaatverwijders en beta-blocker ben ik kwijt. Heb er deze voor terug. Ik kan mijn eigen werzkzaamheden niet opbrengen. Moe, futloos en niet vooruit te branden. Ben best sportief angelegd, m[lees meer...]aar voel me gewoon OP. Kijken het nog enkele dagen af, maar gaan toch echt terug naar de cardioloog. Zo heb ik geen leuk leven meer.
29-06-2018

Angina pectoris

Geen enkel probleem met deze medicatie. Alleen de 1e week hoofdpijn .
18-01-2018

Hartinfarct

Had dit middel voor mijn bloeddruk van de cardioloog omdat ik van de andere medicatie ook veel bijwerkingen kreeg. Maar dit middel zorgt echt dat ik niet meer kon werken. Duizelig en helemaal kapot na 3 uur in de middag en dit terwijl ik een sporter ben. 2 trappen op was al de uitputting. Overdag vreselijk moe en in de avond niet kunnen slapen. Bloeddruk werd wel heel net[lees meer...]jes maar wat voel ik mij ellendig zeg. Pijn in nek en schouders en mijn voeten en pols en duimen. Leek de hele dag dronken. Vandaag echo gehad en 2 maanden geleden gekateriseerd en alles is goed dus stop nu en hoop dat ik mij snel weer happy ga voelen... Vreselijk middel
30-11-2017

Atriumfibrilleren

Ik weet niet wat het is maar ben niet vooruit te branden Aan een bijsluiter heb ik niets. Je kunt totaal niet vinden wat voor een troep als bijstoffen worden gebruikt En wat dit doet men de gebruiker
10-07-2017

Boezemfibrilleren

Minder last van hele snelle hartslag, wel van onregelmatige hartslag. Voelde me beter zonder medicijnen, maar durf niet zomaar te stoppen.
29-07-2016

Angina pectoris

Pas na verhoging dosis de bijsluiter gelezen. Het blozen en de flushes zijn nog wel aanvaardbaar. Niet de depressie, de vermoeidheid, spierpijn, de dagen dat ik mij zo naar en trillerig voel dat ik alleen maar op bed wil liggen. Paardenmiddel!
05-09-2015

05-04-2015

Diltiazem (diltiazem)

Mijn ervaringen met diltiazem zijn goed.
12-05-2014

Diltiazem (diltiazem)

Na 4 weken inname kreeg ik vervelende bijwerkingen: pijn op de borst, moeilijk ademhalen, hartritme zakte tot 40. Ik voelde me ellendig. Ben onmiddellijk gestopt met deze medicijnen. Ik heb wel de huisarts en de cardioloog ingelicht.
22-10-2013

Hartkramp

ik gebruik al heel lang levothyroxinenatrium 75 microgram vanwege de langzaam werkende schildklier. sinds 2,5 jaar is er bij mij onregelmatige hartkramp geconstateerd, waarvoor ik met amlodipine 5mg werd behandeld. Dat ging bijna 2 jaar erg goed, tot ik spierproblemen kreeg. vooral handen , voeten en nek, en in mijn borst. toen mijn achillespezen erg zeer gingen doen, heb [lees meer...]ik een ander middel gevraagd. En nu is de ellende begonnen, ik lijk wel geen geneesmiddel meer te verdragen. nu probeer ik diltiazem tabl.60mg, en ook daar mee ben ik gestopt. Ik heb heel veel pijn en ben 's nachts depressief. Zo gauw ik stop met de medicijnen ben ik na een paar dagen pijnvrij, het middel lijkt erger dan de kwaal.......
24-06-2013

11-12-2012

Jeuk

Sinds ik ben geopereerd heb ik over mijn hele lichaam jeuk. Geopereerd op 03-05-2007

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum