Pijn op de borst

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Angina pectoris (209)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor pijn op de borst

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Promocard 1 2
Isosorbidedinitraat Tabletten 1 2
Ascal Cardio 1 4
Omeprazol 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: pijn op de borst

Diltiazem

03-08-2023 | Vrouw | 69
diltiazem

Ikorel

21-02-2023 | Vrouw | 50
nicorandil
Pijn op de borst
Nadat Monocedocard niets deed stelde cardioloog Ikorel voor. Wat een zegen. Eerste maanden nagenoeg klachtenprocedure geweest. Toen gaan sporten maar dit was teveel. Nu dosis opgehoogd en nog niet geheel klachtenprocedure maar er speelt ook van alles anders.

Metoprolol

25-01-2023 | Vrouw | 52
metoprolol
Pijn op de borst
Ik slikte deze medicijn maar kort maar kreeg aardig bijwerkingen van zeer trage hartslag in de nacht van 44slagen en was heel erg moe gewoon Total löss .. Nu toch andere medicijn voor de pijn op de borst

Promocard

08-01-2019 | Vrouw | 74
isosorbide-5-mononitraat
Pijn op de borst
vanaf dag 1 van inname ernstige bijwerkingen. Cardioloog vond dat het medicijn eerst 5 dagen ingenomen moest worden. Heel erg beroerd geweest. Nam per dag 6 paracetamol tegen de hoofdpijn. Hartkloppingen bleven. Zo moe, niet tot veel in staat. Misselijkheid is gebleven.

Isosorbidedinitraat Tabletten

19-12-2017 | Man | 73
isosorbidedinitraat
Pijn op de borst
gekregen van de cardioloog i.v.m. steken op de borst (angina pectoris) heb nog maar af en toe een tablet nodig

Omeprazol

06-12-2017 | Man | 59
omeprazol
Pijn op de borst
Vanwege hevige slokdarmkrampen schreef mijn huisarts me dit middel voor. Na een week inname kreeg ik plotseling (binnen een minuut) een opgezwollen bovenlip wat uren aanhield. De volgende opnieuw zwelling maar nu aan mijn linkerwang. Ik ben inmiddellijk gestopt met inname, hele nare bijwerkingen. Dat zwelingen aan de lippen en mond kunnen voorkomen staat overigens wel in d[lees meer...]e bijsluiter. Ik vind het een gevaarlijk product gezien de nare bijwerkingen dat het kan hebben.

Procoralan

26-03-2017 | Man | 61
ivabradine
Pijn op de borst
goed medicijn , maar niet alle klachten zijn weg zoals beven en hart kloppingen

Metoprolol

13-04-2015 | Man | 65
metoprolol
Pijn op de borst
v.w. pijn op borst diverse onderzoeken gehad, waarbij een aangeboren hartafwijking aan het licht is gekomen, nl. abnormale oorsprong rca. Bloeddruk is de afgelopen jaren bij elke meting aan de lage kant geweest. Na gestart te zijn met metoprolol 50, 1 x daags 2 tabletten, was de bloeddruk bij het eerstvolgende bezoek aan de cardioloog gestegen naar 164/94. Op mijn vraag [lees meer...]hoe dit mogelijk was is niet geantwoord. Andere verschijnselen waren slijm in longen, dat niet opgehoest kon worden, ademhalingsproblemen, hoesten en stemverlies. Een normaal gesprek voeren was op een gegeven moment niet meer mogelijk. gezien de onhoudbaarheid van de situatie heb ik me genoodzaakt gezien om te stoppen met de medicatie. Na korte tijd was de bloeddruk gedaald naar 122/60, had ik veel minder last van slijm en had ik mijn stem weer terug, alhoewel nog altijd last van heesheid, vooral als ik moe wordt.

Ascal Cardio

12-08-2014 | Man | 59