Hartfalen (2 meningen)

28-03-2020 | Man | 86
Ademhalingsproblemen
ondanks hartcatherisatie benauwdheidklachten gebruik ik tot volle tevrdenheid moncedecart 25 mgr. 3 keer of monocedocart 50 mgr. 3maanden geleden een hartinfarct gehad na verhoging van de medicatie ben ik weer in orde. Ik denkt : het zou kunnen dat monocedocart kan als enige het coronaviris aanpakken isordil kan bij hevige beauwdheid gebruikt worden

10-01-2020 | Man | 60
Angina pectoris
Kreeg dit voorgeschreven toen na plaatsing van 3 stents a.p. wat hardnekkig bleef optreden. Werkt goed, bijwerkingen neem ik niet waar. Enige is dat ik mijn amlodipine toen naar de avond heb verplaatst (wat las ik later so-wie-so beter is): als ik om 7 uur 's ochtends cedo + amlo had genomen, kreeg ik om 11 uur een geënerveerd gevoel, alsof je een eferedine injectie had g[lees meer...]ekregen -- beide verwijden tenslotte de bloedvaten, en met elkaar gaat dat dan wat te hard.

03-11-2019 | Man | 49
Aderverkalking
Sinds 1 week neem ik dit medicijn,vanaf dag 1 barstende hoofdpijn die begint 2 uur na het in nemen en houd een dikke 6 uur aan. De hoofdpijn lijkt op migraine Daarna zwakt de hoofdpijn iets af. Deze bijwerking zorgd ervoor dat ik mijn dagelijkse bezigheden niet meer kan doen.

01-11-2018 | Man | 46
Angina pectoris
Van de monocedocard, waar ik veel hoofdpijn van kreeg, naar diltiazem gegaan. Wordt je ook niet vrolijk van. Moe, futloos, niet vooruit te branden. Schiet niet echt op zo

27-10-2018 | Man | 57
Aangeboren hartafwijking
Ik vindt het een geweldig goed middel. Als ik het niet slik gaat het geheid mis. Ik kan eigenlijk niet een mening geven over bijwerkingen omdat ik zeer veel medicijnen moet slikken.

15-10-2018 | Vrouw | 82
Hartinfarct
De vernauwde bloedvaten worden verwijdt en laten booed beter doorstromen

24-02-2018 | Man | 70
Angina pectoris
sinds IK MONO CEDOCARD 25 MG GEBRUIKT pijn klachten in de hals waar carotis operatie is geweest veel kloppen gevoel onder de kaak lijkt het wel dat ader dikker is daar trek erg door naar kaak etc op de plaats waar de patch zit is het allemaal stijf en dik

07-09-2016 | Man | 75
Angina pectoris
Sterkte 100Mg 1x dgs. Sinds 4 maandern erg duizelig bij het opstaan uit een stoel. 24uurs meting van de bloeddruk wijst uit een sterk schommelede druk naar laag (2 x een onderdruk van 30 tegen een bovendruk van 60). Monocedocard zou een oorzaak kunnen zijn, ik ga op 12 -9 in overleg met de cardioloog.

21-08-2016 | Vrouw | 76
Aangeboren hartafwijking
vernauwde bloedvaten, hartproblemen

09-08-2016 | Man | 74
Hartinfarct
Had angina pectoris klachten, medicijn voorgeschreven door cardioloog in een ander ziekenhuis dan die van de brilique die ik hierna heb gekregen.

16-05-2016 | Man | 68
Angina pectoris
barstende koppijn in het begin, na 3 weken nu minder. Ziekenhuis gebeld: kon wel 4 weken aanhouden. geen pijn meer op de borst.

30-11-2015 | Man | 69
Angina pectoris
Sinds de plaatsing van een pacemaker is de dosis verhoogd naar 1x50 mg en 1x 100 mg p.d. Sinds die tijd heb ik steeds het gevoel alsof er iets in mijn slokdarm zit als ik deze heb ingenomen. 's Nachts een zwaar bonzend hart.

06-01-2015 | Vrouw | 83
Aderverkalking
mijn bloeddruk van 197 over 90 is bijna direct al na inname van mono cedocard gezakt naar normale waarden en zo gebleven.(ongeveer 130 over 70) Voel me nu prima. Tot op heden nog zelden last van kramp op de borst,alleen 'avonds als ik te laat naar bed ga. En dit zonder een enkel bijverschijnsel van deze medicatie.Voor mij een geweldig medicijn! Naast dit middel gebruik[lees meer...] ik al langer selokeen 100mg.

30-10-2014 | Man | 75
Hartinfarct
Eerste weken zware bonkende hoofdpijn en nekkrampen. In de loop van de tijd steeds minder geworden. In een half jaar tijd is na het slikken van dit middel het gezichtsvermogen in 1 oog van 90 naar 50% gegaan door macula degeneratie. Vraag is of dit komt door dit geneesmiddel maar is niet bewezen. Sterke vaatverwijding ook in het oog is toch mogelijke oorzaak volgens optom[lees meer...]itrist.

10-06-2013 | Vrouw | 55
Hartklachten
Ik gebruikte mono-cedocard retard 50 van het fabrieks merk nycomed. En nu mono-cedocard retard 50 van het fabrieksmerk Tadeka. En deze zijn hetzelfde als het merk dat ik altijd gebruik GELUKKIG. Daarvoor van een heel ander merk, ik weet de naam niet meer omdat ik alles heb terug gegeven aan de apotheker. En daar een erge reactie op gehad ( in mijn vorige mail). Maar ik moe[lees meer...]t de medicijnen wel zelf betalen. Ik moet bijna al mijn medicijnen betalen of een gedeelte daarvan. Ik heb ook een erge allergie voor betablokkers. Ik gebruik ook coversyl en coversyl plus. Ik heb een goedkoper merk geprobeert daarop ook een behoorlijke allergische reactie.

19-05-2013 | Vrouw | 55
Hartklachten
ik slik al jaren mono-cedocard retard 50 in het begin wat hoofdpijn maar dat ging over. Nu hebben ze het merk wat ik gebruik uit de handel genomen. Dus krijg ik een ander merk waar ik dus behoorlijke allergische reactie op krijg. Loop de hele tijd met een knal rood hoofd en heb het gevoel dat mijn hele lichaam in brand staat, en een knallende hoofdpijn, misselijk en diaree[lees meer...]. Voelt niet goed meer. Zal genoodzaakt er mee te stoppen.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum