Reisziekte

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor reisziekte

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Cinnarizine 3 3,33333333333333
3,33333333333333
Scopoderm 3 5
3,66666666666667
Primatour 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: reisziekte

19-10-2022 | Man | 20
Reisziekte
Voor het eerst iets dat werkt tegen reisziekte. Door mijn hevige reisziekte weerhield het mij om lange reizen te maken. Ik had een vlucht van 12 uur en had nergens last van door deze pleisters. 15 uur van te voren achter het oor plakken en daarna zelfs genoten van het vliegen. Na het stoppen van gebruik geen bijwerkingen ervaren. Tot de terug reis… door het snorkelen liet [lees meer...]de pleister los en moest ik een nieuwe opplakken, dit zorgde voor ‘overdosis’ waardoor ik onwijs duizelig en misselijk werd. Overigens heel de vlucht geslapen en moest ik wakker gemaakt worden omdat ik zo ver heen was. De pleisters werken goed, maar pas op met de hoeveelheid.

21-07-2022 | Vrouw | 50
Reisziekte
Pleisters werken geweldig,was altijd ziek op vakantie met auto of boot,nu niet meer,een uitkomst,totdat ik er na gebruik van 3 pleisters (1 per 72 uur) mee stopte,na ongeveer 24 u erg duizelig,misselijk,wazig zien,niet op benen kunnen staan gedurende 3 dagen toen was het weer over,vond ik best heftig! Durf het hierdoor niet meer te gebruiken!

25-10-2021 | Vrouw | 14
Reisziekte
Ik heb reisziekte en de vorige keer had ik er zoveel last van dat ik moest overgeven. Nu had ik gelezen dat cinnarizine een goede hulp was. Heb het ingenomen en in de auto heb ik er vrij weinig last meer van (misschien af en toe als je er teveel aan denkt). Echt een aanrader!

25-06-2018 | Vrouw | 27
Reisziekte
Nooit maar dan ook nooit meer! Ik zou een rondje varen en omdat ik last heb van draaiduizeligheid heb ik een uur voor de tocht een pilletje genomen. Na een half uur brak het zweet me uit, kreeg ik ontzettende buikpijn en diarree en moest ik twee keer spugen. Ik werd erg misselijk en licht in mijn hoofd tot op het punt dat ik bijna ben flauw gevallen. Voor mij is dit ge[lees meer...]en aanrader helaas. Het boottochtje ging helaas ook niet meer door want ik voelde me hartstikke beroerd!

23-03-2018 | Vrouw | 33
Reisziekte
Ik heb deze pleister nu een paar dagen in gebruik en dit is in mijn leven de eerste keer dat ik heb kunnen genieten van de autoritten.

Primatour

23-07-2016 | Vrouw | 17
Chloorcyclizine/cinnarizine
Reisziekte
Ik krijg snel hoofdpijn in de auto, maar sinds ik primatour gebruik voor de langere reizen heb ik hier geen last van. Het enige "nadeel" is dat ik er soms een beetje duf/slaperig van wordt (maar aangezien ik toch nog niet mag rijden is dat geen probleem).

04-03-2016 | Man | 33
Reisziekte
Gebruik bij reisziekte (vliegen met vliegtuig) werkt dit middel prima. Geen last meer van misselijkheid en duizeligheid. Je wordt er alleen lichtelijk suf van.