Syndroom van Klinefelter

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor syndroom van Klinefelter

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Androgel 5 3
2,2
Sustanon 4 4,5
4,75
Tostran 2 4,5
Andriol 2 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: syndroom van Klinefelter

Andriol

03-01-2024 | Man | 65
Syndroom van Klinefelter
40 jaar geen bijwerkingen . Prima potentie. Perfect in me vel zittend!

03-01-2024 | Man | 65
Syndroom van Klinefelter
Andriol caps niet meer verkrijgbaar Nebico 0 resultaat meer bijwerkingen Sustanon 0 resultaat idem Testavan 0 reslutat idem Androgel 4 mnl ipv 8.3

04-08-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Man 64, na 40 jr gebruik andriol caps over op andogel 4 pompjes gedurende 6 mnd, weinig resultaat, wel veel jeuk, en alleen tydens en 20min na insmeren lekker in me vel zitten en erectie vorming. Daarna terugval. Nu sinds een jaar 250 ml injectie sustanon wekelijks, voel me prima, ook vocht vasthoudend, lichte haaruitval, maar verder prima, voel me lekker in me vel, fri[lees meer...]s vrolijk, positief ingesteld, minder vermoeid, lichte potentie verbetering. Maar heb geen partner dus tevreden, weinig andere behoeftes. Doch ieder mens is verschillend, ook kwa huid, gestel geestelijke , emotionele en lichamelijke, fysieke instelling, dus vanzelfsprekend ook verschillende gevoelens, bijwerkingen en reactie ervaringen, ik persoonlijk ben er blij mee.

06-03-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Ben ontevreden, oké mijn impotentie is 50% verminderd, kan af en toe een ejaculatie krijgen maar was voorheen met Andriol caps 4x 40 mg ook op hetzelfde niveau, doch sinds 2022 niet meer verkrijgbaar in nl , noch in te voeren via internet, bij controle douane in inbeslagname en boete. Hevige krampen in beide benen, slechte doorbloeding en meer bij komende klachten, vooral[lees meer...] de eeuwige moeheid blijft, gebruik nu 2x dgs 20 mg. Ik heb het SVK mozaïek 49 xxxyy ben nu 64 jr.

31-01-2022 | Man | 53
Syndroom van Klinefelter
Ik injecteer elke week zelf in mijn schouder en geen enkel probleem.

Andriol

01-02-2020 | Man | 42

01-02-2020 | Man | 42
Syndroom van Klinefelter
Sinds mijn 37e ontdekt dat ik Syndroom van Klinefelter heb. Toen kreeg ik Andriol caps omdat ik een injectie niet zag zitten (flauwvallen en angst voor injecties) Na een jaar testen zat ik op 12 pillen per dag. Tot begin 2016 gebruikt omdat ze toen niet meer leverbaar waren. Overgestapt op androgel maar de hoge dosering was me te veel gedoe met smeren en intrekken. Waardoo[lees meer...]r het voor mij niet fijn werkte. In april 2017 toch overgestapt naar Sutanon 250 injecties. Ik krijg hem altijd in mijn bil(spier). Afwisselend links en rechts. De eerste was vreemd, maar de uitwerking zo fijn dat ik er van baalde dat ik er niet eerder aan begonnen was. In eerste instantie 1 per 21 dagen, toen 1 per 14 dagen en uiteindelijk blijkt mijn ideale frequentie 1 per 10 dagen. Eerst ging ik altijd naar de huisarts voor de injectie, maar nu met 1x per 10dagen kom je altijd wel ergens in het weekend uit dus nu zet mijn partner de injectie. Ik wil het in de toekomst Ook eens zelf proberen. Maar in de bil lijkt mij dan erg lastig en onhandig. Dus ik zou graag weten hoe het in het bovenbeen moet en wat de ervaringen daarmee zijn.

01-11-2017 | Man | 46
Syndroom van Klinefelter
dankzij dit medicijn heb ik de autoimmumziekte hidratitus supperativia gekregen in ergere mate, eerst in oksel daarna liezen/ schaamstreek dit geeft ergere onstekingen af en momenteel is er sinus pilonidalis (haarnetcyste) ontstaan. Opereren is helaas niet mogelijk omdat dit medicijn de wondgenezing tegengaat, uiteindelijk is mijn testerongehalte op niveau echter dat gaat[lees meer...] wel tenkoste van bovengenoemde.

30-05-2017 | Man | 32

Tostran

30-05-2017 | Man | 32
Syndroom van Klinefelter
Voorheen had ik Androgel voor 75mg testosteron, maar doordat deze hoeveelheid niet meer leverbaar is ben ik overgestap op Tostran voor 80mg testosteron. Het gebruik is zoveel makkelijker geworden. Waar ik voorheen met sachets aan het rommelen was (die moet je netjes weggooien anders zit in no-time de wastafel en kraan e.d. onder de testosteron), met Tostran heb je alleen m[lees meer...]aar een soort compact zeeppompje. Die kan ik makkelijk met vakantie meenemen. In het gebruik moet je opletten dat je per dag de aanbrengplaats varieert anders ontstaat er huidirritatie zoals jeuk of branderig gevoel. Ik wissel tussen bovenkant buik en binnenkant bovenbenen. Wat dat betreft was de Androgel milder. Onlangs heb ik een bloedtest gehad om de testosteronspiegel te meten en dat is voor het eerst sinds jaren aanzienlijk verbeterd! Het heeft ook invloed op de hypofysefunctie die nu ook voor het eerst minder hard hoeft te werken. Of ik me beter voel is met het syndroom van Klinefelter lastig in te schatten. Ik heb wel meer power in me, meer uithoudingsvermogen. De eerste 2 weken ging ik praktisch opnieuw door de puberteit heen. Ik moest mezelf opnieuw leren kennen wat betreft emotie en mentale kracht. Met name mijn eigen grenzen waren verdwenen waardoor ik veel alpha-mannetjes gedrag ging vertonen. Dat is nu gestabiliseerd. Sind de Tostran is mijn emotionele gevoeligheid versterkt. Voorheen dacht ik bij een zielige film alleen maar 'ach wat zielig voor diegene', maar nu heb ik de grootste moeiten om niet te gaan tranen... En als ik onrecht zie gebeuren bij mezelf of iemand anders dan komt er intense boosheid op. Ik heb het wel onder controle, maar het is wel iets om rekening mee te houden!! De 2 uur inwerktijd kan ik prima mee leven (dat was voorheen 4 uur), binnen een half uurtje kan je al een shirt aandoen. Ik heb gewoon mijn ochtendritueel erop ingesteld. Uit bed direct onder de douche. Na afdrogen is de huid warm en trekt de gel sneller in. Dan even scheren, ontbijten e.d. en als ik helemaal klaar ben na zo'n 20 minuten is de gel ingetrokken en kan ik me al aankleden. Al met al ben ik erg blij met de Tostran. Het werkt meetbaar goed en is relatief makkelijk in gebruik. Let alleen wel op dat het een hormoon is! Op patienten dagen hoor ik dat sommigen op zware moment gewoon een beetje extra nemen. Wees daar erg voorzichtig mee, het heeft fysieke consequenties op spierkramp, bloedverdikking en kan zelfs hartfalen veroorzaken. Het is een wondermiddeltje, maar zoals alle hormoonmedicatie is het niet zonder gevaar. Altijd overleggen met je arts en minimaal 1x per jaar bloedonderzoek doen.

10-10-2016 | Vrouw | 65
Syndroom van Klinefelter
Ik gebruik 50 mg. Mijn laatst gemeten waarde was 49 nm/l. Dan moet ik weer een kuur van een maand doen, van 25 Mg 2 maal per week. En dan gaat hij terug naar 10, maar daarna is hij zo weer terug. Van de testosteron heb ik blaasretentie gekregen, sommige spieren zijn te sterk geworden. Soms is het zo erg dat de spier de katheter dicht duwt. Kan ik niet meer plassen of dru[lees meer...]ppelsgewijs. Je wordt agressief, scheldt iedereen uit voor het geringste. De erecties is een heel groot probleem je kunt je wel steeds masturberen, maar dat is vermoeiend en dan ben je niks meer waard. Testosteron maakt depressief, bij een te hoge waarde. Ik heb hartritmestoornissen gekregen door het gebruik. Kan geen suikerproducten meer eten. Bloeddruk is sterk omhoog gegaan sinds het gebruik. 160-210 Houdt vocht vast vooral in benen. Heb altijd gloeiend hete voeten, waardoor ik niet kan lopen. Doordat er vocht wordt vastgehouden is er een slechte doorstroming van het bloed in de voeten, waardoor ze gloeiend heet worden. Ik ben interseksueel dat is elke Klinefelter, zou ook oestrogeen kunnen krijgen. Helaas staat de mogelijkheid niet bij de gegevens, dus vul ik vrouw in, want mijn lichaam is vrouw.

25-09-2014 | Man | 21
Syndroom van Klinefelter
Alhoewel het vervelend is om elke 3 weken een injectie bij de dokter halen is(val te vaak flauw om mijzelf te prikken xD) heb ik na het prikje niet heel erg vervelende bijwerkingen zoals jeuk of pijn. De eerste week is wel altijd gevuld met meer agressiviteit en seksuele lust De middelste voelt heerlijk in balans En de laatste ietwat futloos Maar toch is dit bet[lees meer...]er dan het alternatief slakken en smeren.. Vind ik

Tostran

25-09-2014 | Man | 21
Syndroom van Klinefelter
Op zich is het makkelijk te doseren en makkelijk te smeren (droogt wel langzaam) Alleen heb zelf erge last van huiduitslag, en verschrikkelijke jeuk ga daarom waarschijnlijk stoppen en terug naar sustanon waarbij geen lastige fysieke ongemakken voordoen