Androgel

testosteron

01-11-2017

Syndroom van Klinefelter

dankzij dit medicijn heb ik de autoimmumziekte hidratitus supperativia gekregen in ergere mate, eerst in oksel daarna liezen/ schaamstreek dit geeft ergere onstekingen af en momenteel is er sinus pilonidalis (haarnetcyste) ontstaan. Opereren is helaas niet mogelijk omdat dit medicijn de wondgenezing tegengaat, uiteindelijk is mijn testerongehalte op niveau echter dat gaat[lees meer...] wel tenkoste van bovengenoemde.
30-05-2017

10-10-2016

Syndroom van Klinefelter

Ik gebruik 50 mg. Mijn laatst gemeten waarde was 49 nm/l. Dan moet ik weer een kuur van een maand doen, van 25 Mg 2 maal per week. En dan gaat hij terug naar 10, maar daarna is hij zo weer terug. Van de testosteron heb ik blaasretentie gekregen, sommige spieren zijn te sterk geworden. Soms is het zo erg dat de spier de katheter dicht duwt. Kan ik niet meer plassen of dru[lees meer...]ppelsgewijs. Je wordt agressief, scheldt iedereen uit voor het geringste. De erecties is een heel groot probleem je kunt je wel steeds masturberen, maar dat is vermoeiend en dan ben je niks meer waard. Testosteron maakt depressief, bij een te hoge waarde. Ik heb hartritmestoornissen gekregen door het gebruik. Kan geen suikerproducten meer eten. Bloeddruk is sterk omhoog gegaan sinds het gebruik. 160-210 Houdt vocht vast vooral in benen. Heb altijd gloeiend hete voeten, waardoor ik niet kan lopen. Doordat er vocht wordt vastgehouden is er een slechte doorstroming van het bloed in de voeten, waardoor ze gloeiend heet worden. Ik ben interseksueel dat is elke Klinefelter, zou ook oestrogeen kunnen krijgen. Helaas staat de mogelijkheid niet bij de gegevens, dus vul ik vrouw in, want mijn lichaam is vrouw.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (514) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum