Ervaringen met Androgel

testosteron

01-03-2024 | Man | 30
Ziekte van Crohn
Hallo Ik heb de ziekte van crohn en algemeen depressievere klachten Testosteron tussen 290 en 370 na verschillende metingen. Arts raadt anderogel aan daar ik ook lagee libido en erectieklachten heb. Mijn vragen zijn ; Werkt dit aanvullend of legt dit volledig je eigen aanmaak plat? Starten met 1 pompje en ophogen naar 2 na 2 tal weken? Daarop blijven? Ik kreeg heel [lees meer...]weinig info mee Na hoeveel tijd testosteron testen? Levenslang gebruiken of na een tijd terug afbouwen? Veel vragen Deze morgen gestart met 1 pompje dosis 16.5

03-01-2024 | Man | 65
Syndroom van Klinefelter
Andriol caps niet meer verkrijgbaar Nebico 0 resultaat meer bijwerkingen Sustanon 0 resultaat idem Testavan 0 reslutat idem Androgel 4 mnl ipv 8.3

24-09-2023 | Man | 47
testosteron (3)

15-08-2023 | Man | 69
testosteron (40mg)
5 jaar ge p ruik, nu jaren Polycytamie met hitte aanvallen brandende huid. Steeds aderlating en steeds vaker en meer klachten. BEGIN ER NIET AAN. LEVEN IS NIET LEUK MER DOOR BRANDENDE HITTE ZONDER ZWETEN RODE KOP ZERE HUID JEUK. STOPPEN KAN NIET EIGEN AANMAAK NUM STOP NA ZON LANG GEBRUIK.

12-08-2023 | Man | 64
testosteron (65mg)
Mijn vrije testosteron bloedwaarde is van 11 naar 30 gegaan in 3 maanden, zonder vreemde bijwerkingen. Wel door de Testosteron feller geworden maar dat hoort ook zo te zijn. Ik kijk weer heel anders naar vrouwelijke kenmerken en dat is alleen maar leuk. Veel betere sez drive en algemeen gevoel van welzijn, Als ik per ongeluk teveel smeer dan wordt de sexdrive puberaal en d[lees meer...]at is weer teveel van het goede. Alleen in het begin wat losse haren maar dat was van korte duur.

06-03-2023 | Man | 64
Syndroom van Klinefelter
Ben ontevreden, oké mijn impotentie is 50% verminderd, kan af en toe een ejaculatie krijgen maar was voorheen met Andriol caps 4x 40 mg ook op hetzelfde niveau, doch sinds 2022 niet meer verkrijgbaar in nl , noch in te voeren via internet, bij controle douane in inbeslagname en boete. Hevige krampen in beide benen, slechte doorbloeding en meer bij komende klachten, vooral[lees meer...] de eeuwige moeheid blijft, gebruik nu 2x dgs 20 mg. Ik heb het SVK mozaïek 49 xxxyy ben nu 64 jr.

05-10-2022 | Man | 59
testosteron (50mg)
Spierpijn
Problemen : geen fut meer ,geen ercties ,liefdeloos en geen kracht meer . Na een verwijzing naar uroloog en bloedafname een gemeten waarde van 1,5 nmol/l . Dit moet ongeveer op mijn leeftijd [59 jaar] normaal 8 nmol/l zijn Er werd mij eerst 1 zakje androgel van 50mg per dag voorgeschreven . Na 3 maanden duidelijke verbetering van klachten maar nog niet optimaal Opnie[lees meer...]uw bloedafname en waarde waren nu 6 nmol/l . In overleg met uroloog gebruik ik nu de ene dag 2 zakjes en de andere dag 1 zakje . Na 3 maanden was mijn bloedwaarde naar 13 nmol/l gestegen en in orde. Maar de laatste tijd heb ik forse spierpijn in mijn linker schouder waar ik niet van kan slapen maar die op den dag weer verdwijnt. Is er misschien iemand die ook deze ervaring heeft omdat ik niet zeker weet of dit iets met gebruik van androgel te maken heeft.

18-09-2022 | Man | 51
testosteron (40mg)
Beste mensen ik draai er niet omheen Man 51 jaar..Maar ik voel mezelf 32 jaar vanaf míjn 20ste tot 45ste altijd een sex beest geweest dus veel gezien veel gedaan Ik gebruik Androgel nu al 3 jaar en in het begin werkte het prima 1 zakje van 50 milligram insmeren op de arm en schouder Maar na een tijdje werkte dat helaas niet meer Ik smeer het nu gewoon op mijn [lees meer...]geslachtsdeel en masseer het daar mee in elke dag. Want het gaat om de testeron die we op deze leeftijd missen en het gaat weer super Tip koop een cock ring doe die om want je wilt niet binnen 3 minuten al klaarkomen

14-08-2022 | Man | 54
testosteron (40mg)
Voor 1 maand gebruikt om mijn libido een beetje op te frissen. Totaal geen effect met Androgel bij mij. Geen bijwerkingen of huidirritatie ondervonden maar bij mij doet het helemaal niets. Via de officiële weg aan het product gekomen. Androgel 50mg. Elke dag netjes op tijd gesmeerd. Ga nu met Tostran aan de gang. Sommige hebben daar betere resultaten mee. Ik ben benieuwd..[lees meer...]...

05-08-2022 | Man | 31
Testosteron-tekort
Ruim 2 maanden geleden viel me op dat het leek alsof er geen leven in mijn penis meer zat, geen ochtenderecties meer, geen prikkelingen meer, erecties waren maar half en verdwenen ook zo weer. Huisarts wou me niet echt verder helpen, uiteindelijk een kliniek bezocht en Androgel gekregen om te gaan gebruiken als hulpmiddel, 2 pompjes per schouder per dag. Ruim 5 weke[lees meer...]n verder en ik merk geen enkele verbetering. is er iemand met hetzelfde probleem en die dit wellicht wel opgelost heeft gekregen? Online zie je heel veel voorbij komen dat sporten helpt om het testosteron weer op te krikken alleen na hoelang sporten ( weken/maanden ) merk je dit? In hoeverre helpt het om voedsel te consumeren die dit ook stimuleren ( zalm eieren broccoli walnoten ) Graag hoor ik jullie over wat ik kan doen om dit te verbeteren en me weer te voelen zoals voorheen!!

31-07-2021 | Man | 43
HIV
Na 12 jaar HIV was mijn testosteron niveau afgedaald naar gemiddeld 9. 3 keer prikken bij de huisarts 's ochtends tussen 8 en 10 over een periode van 3 maanden. Ik zat thuis met algemene vermoeidheid, depri, pijn in de spieren, geen sexdrive, kortom alle klachten bij laag test. Huisarts heeft me doorverwezen naar Andros Kliniek en daar bleek ik een test van 6,7 te hebben. [lees meer...]Overige bloedwaardes goed, geen prostaatklachten of afwijkingen. Gebruik nu 3 dagen Androgel (2 pompjes van ongeveer 20 mg). Binnen een dag voelde ik me meteen beter en krachtiger. Wel vage klachten zoals hoofdpijn (wat ik nooi heb), opgejaagdheid en duizelig. Na 3 dagen is de duizelig inmiddels weg. Ik zal na 3 maanden opnieuw een update geven nadat mijn test opnieuw gemeten is.

25-06-2021 | Man | 58
testosteron (10mg/g)
Erectiestoornis
Sinds korte tijd wilde het vrijen niet zoals voorheen lukken. Meer mijn best doen maar ja dat is dan toch lastig. Hierop vrij snel een afspraak bij de mannen dokter gemaakt. Nu 1 week met 2 pompjes androgel aan de gang en moet zeggen dat dit direct een 'ouderwets' gevoel geeft. Perfect. Natuurlijk is het nog maar kort maar we waren verbaasd van dit snelle resultaat. Erg po[lees meer...]sitief dus. Niets is zo frustrerend als het niet wil lukken en een lusteloos gevoel hebt. Bijwerkingen: af en toe last van duizeligheid, hopelijk gaat dat snel weg.

03-06-2021 | Man | 60
testosteron (16)
Vermoeidheid
Op mijn 59 ste begonnen met gebruik van androgel. Dit op advies van de kliniek in Arnhem omdat ik te vermoeid was, en een testosterron gehalte had van 9,5 . Na een half jaar gebruik zorgde dit ervoor dat ik in mijn tweede jeugd terecht kwam. Na bijna een jaar dit gebruikt te hebben heb ik mijn bloed laten meten ivm klachten over rode vermoeide voeten en bij wandelen lopen[lees meer...] mijn handen voel bloed lijkt het. Alle bloedwaarden waren binnen de lijntjes. Ik ben inmiddels gestopt met androgel gebruik en voel mij nu weer zeer moe, heb geen libido meer en mijn dikke rode gevoelige voeten zijn helaas gebleven. Wie o wie weet raad ?

10-05-2021 | Man | 64
testosteron (40mg)
Ik ben geboren in '57 en altijd al een lage testosteron waarde gehad die met ouder worden nog verder daalde. Heb geruime tijd TESTOCAPS gebruikt 4 x 40 mg daags met een goed resultaat, langzaam bouwde het niveau zich op. Sinds begin 2021 zijn ze niet meer verkrijgbaar in België en ben ik (noodgedwongen) overgestapt naar Androgel met dezelfde waarde dan de Testocaps, dus 4 [lees meer...]zakjes. Het resultaat is dat , buiten het gebruiksongemak, dat men testosteronwaarde na 4 maanden terug onderaan de grenswaarde ligt. Mijn gewonnen fitheid, vitaliteit, vetverlies ben ik terug kwijt.

25-02-2021 | Man | 62
testosteron (40mg)
Voel mij vitaler en zie er ook gezonder uit vooral in het gezicht een frisser gezicht. Komt waarschijnlijk doordat je spieren wat dikker worden. Als je spier oefeningen doet, groeien de spieren veel sneller als voorheen. Al met al ik voel mij er lekker bij, maar neem niet te veel, ik doe drie pompjes anders doe ik snachts geen oog dicht om dat je te fit in bed li[lees meer...]gt.

04-02-2021 | Man | 45
Haaruitval
Haaruitval ten top, zeer ontevreden over dit medicijn, heb nu levenslang last van de gevolgen. Echt slecht